" Tak že andělé vědí jaké jméno má ten prvotní zmetek a i tak nám to neřekli" Zvýšila jsem hlas na Lasiho , on se na mně díval a jen kývl hlavou , tohle byla zrada . Proč bychom měli tedy bránit všechny když oni nás podrazili .
" Laylo nechtěli nám to říct protože vědí jaká by byla tvoje reakce !" Koukal se na mně Míka , ukázala jsem na něho prstem a Lasí si odkašlal .
" Jak se jmenuje ? Jak se jmenuje ten prvotní co je tady ve městě !!" Zeptala jsem se, musela jsem vědět jeho jméno .
" Není tady sám , je tady celá rodina " Nadechla jsem se a myslela jsem že mi srdce vyskočí z hrudníku .
" Andělé , démoni i čarodějky nechtějí aby jsi ho zabila . Mají s nimi dohodu , dohodu s prvotními "
" Dohodu o čem ?!!" Koukala jsem se na Lasiho ." Jsi poslední lovec , poslední lovec který má královskou a pravou krev . Laylo oni chtějí aby jsi byla spojená s krví prvotním upírem "
Zavrtěla jsem hlavou a posadila jsem se na gauč , Míka se posadil vedle mně." Mám je zabíjet , myslím upíry ...Proč ...Proč bych měla být spojená stejnou krví ?"
Lasí jen pokrčil ramena a koukal se na mně , Míka mně chytl za ruku." Jak jako spojit krev ?" Pozvedla jsem obočí a pak jsem se nadechla , bože oni mysli jako dítě , zasmála jsem se když mi to došlo ." Mají smůlu já děti mít nemůžu a pokud vím upíři taky ne " Lasí se na mně díval a zavrtěl hlavou ." Prvotní ano , nezapomeň že nejsou upíři jen tak . Mají kolonii svých děti . Jako pravých prvotních děti . "
" Jméno toho upíra Lasí !! " Zvýšila jsem na něho hlas , on se koukl do země a pak opět na mně .
"Kaylet" Jak vyslovil to jméno rychle jsem vstala , Kaylet bože měla jsem toho prvotního zmetka u sebe , sahal na mně a nepopálil se , on věděl kdo jsem a já idiot jsem neměla sebemenší tušení .
Šla jsem rychle do svého pokoje a z pod postele jsem si vyndala dýku z měsíčního prachu , no co když ho nemůžu zabit aspoň bude trpět , Lasí a Míka šli rychle za mnou a nechápali co se děje .
Oba dva stáli ve dveřích a koukali se co dělám , vstala jsem a oba dva jsem je obešla .
" Laylo prosím .."
" Mlč jsi stejný zrádce Jakl všichni , ale víš co mně jen tak nedostanou "
Usmála jsem se a odešla jsem z toho bytu, Kaylet tohle jméno mně rozčiluje už jen když ho slyším .
Bože když jsi představím že ty upíři pracky se mně dotýkali chtěli se mi zvracet a nebo se aspoň vykoupat v kyselině abych ze sebe dostala tu špínu .Když jsem dorazila před bar hrála nahlas hudba , vešla jsem dovnitř a všichni seděli v pozoru , rozhlédla jsem se kolem a Kaylet stál u jukeboxu a pouštěl jsi písničky .
" A moje malá turistka se vrátila " Řekl mi aniž by se otočil , přešlapoval nohou na místě .
" Už ti řekli kdo jsem mám pravdu kotě "
Otočil se na mně , hodila jsem po něm měsíční dýku a ta se mu zabodla rovnou do ramene , on zaťal čelist a vydechl , vyndal si tu dýku a usmál se .
" Mně nemůžeš zabit "
" Ne ale mužů ti ublížit"
Odpověděla jsem a usmála se , on se nadechl a koukal se na mně , všichni v tom baru byli ovlivněni ani se nepohli a mlčeli .
On se rozešel proti mně , zastavil se u mně a usmál se ."Jak mi můžeš ublížit broučku , Hm ?"Vyndala jsem svoje dýky a ukázala mu je ." Víš co to je ?"
" Hračky pro děti .."Odpověděl mi, kývla jsem hlavou a než stačil něco udělat měl dýky v ramenou , on padl na kolena a začal ztěžka dýchat .
Posadila jsem se na barovou židli a koukala jsem se na něho . " Máš přibližně dvě minuty pak se dýky otevřou a rozmašírují ti hrudník , ale co je to pro prvotního " Pokrčila jsem ramena ." Však neboj až se probudím podám si tě "
" To těžko " Natáhla jsem se pro láhev Whisky a napila jsem se ." Tvoje pravé jméno , každý upír má falešné a pravé jméno !"
" To lovkyně taky ne "Opět zalapal po dechu , odjistila se první moje dýka a začala zářit .
" Když ti to řeknu vyndáš to že mně ?"
" Ano "Zalhala jsem , on polkl a koukal se na mně .
" Joseph " Zasmála jsem se " To kecáš "
" Dala mi ho matka než umřela , ale můj otec mi říká Kaylet , tvoje jméno lovkyně !"
Slyšela jsem jak se odjistila další dýka . " Viktorie ale otec mi říkal Layla po mé matce "
" Tohle byl přece boj našich otců ... Né můj a tvůj "
" Tvůj otec zabil mého otce , tím pádem padá vina na vás všechny "
" Vyndej ty dýky !!"Křikl na mně ." Ou já jsem ti to neřekla tak trochu lžu a nedržím slovo " Jak jsem to dořekla dýky si zpustili a mně vystříkla jeho krev na oblečeni , jeho tělo padlo na zem .
Vzala jsem si svoje dýky které z něho vypadli a opět jsem se napila Whisky , posadila jsem se na tu barovou židli a čekala jsem až se ta zrůda probudí .
ČTEŠ
Pravá krev
VampireLayla dcera krále hor, její otec byl známí na celém východu . Byl to lovec upírů a Layla byla od mala vedená k tomu samému , v žilách ji koluje krev válečnice . Když její otec zemřel v bitvě proti prvotním upírům , dala si slib že zničí všechny n...