Brána do pekel, tak jsme tomu říkali ale přitom to byl bar který byl dobře schovaný . Každý démon měl svůj specifický klíč , kouzlo , zaklínadlo .
Stáli jsme u kovových dveřích a Lasí slušně zaklepal , pozvedla jsem obočí a on na mně otočil hlavu ." Třeba to půjde v klidu " Řekl mi ." Jsou to démoni " Odpověděla jsem , Lasí protočil oči a otevřelo se malé okénko u těch kovových dveří ." Potřebujeme mluvit z nejvyšším " Řekl Lasí aniž by ten démon měl šanci cokoliv říct , rozhlédla jsem se kolem , všude to smrdělo shnilým masem a sírou . " Lovci tady nemají co dělat " Jak nemají co dělat, otočila jsem hlavu na toho démona ." Nechceme potíže chceme si jen promluvit " Lasí byl někdy až moc hodný , ten démon zavřel to okýnko a bylo po debatě , Lasí odstoupil od dveří a Mika se usmál . Šla jsem k těm dveřím a opět jsem zaťukala , vyndala jsem si z opasku svojí andělskou dýku a jak ten démon otevřel to okénko vrazila jsem mu ji přímo do oka , nastal křik . Protáhla jsem ruku tím okénkem a otevřela jsem nám dveře , vyndala jsem si dýku z jeho oka a ten démon se svíjel na zemi ." Díky za ochotu příteli " Usmála jsem se a šli jsme rovnou do toho baru , Mika vešel jako první a Lasí hned za ním . Po celém baru bylo šero , démoni neměli rádi moc světla , hrála nahlas hudba .
Orgie a pařby to byla jejich denní činnost , na baru měli mrtvého muže a jeho krev pro ně byla něco jako pro člověka voda , zas tak moc se od upírů nelišily . I když upíři pili jen krev, démon se živil i lidským masem . Dokázali člověka ovlivnit , dostat se do jeho těla a pak když byl člověk lapen dovedli ho jsem .
Vypla jsem tu hudbu a rozhlédla jsem se po tom baru ." Kdo si opovážil rušit naši slavnost ." Ozval se hlas od zadního stolu ." Já " Odpověděla jsem , Míka měl ruku pod kabátem a byl přípravný na nejhorší , Lasí se na mně podíval a kývl hlavou ." Aaa lovkyně a její dva kamarádi " Postavil se od stolu Asmodeus , Asmodeus byl démon smilstva na žádné téhle úchylné akci nesměl chybět . " Máme jen jednu otázku a pak zas půjdeme " Řekl Lasí ." Každá odpověď ale něco stojí " Odpověděl Mammon , Mammon byl démon lakoty , každý z démonů měl nějaký lidský hřích . " Když nám odpovíte nezabijeme vás , to je fér ne " Usmál se Mika , viděla jsem pohled Asmodeuse , prohlížel si Miku pohrdavě jako snad nikdy před tím ." Chci znát jméno syna prvotního " Mammon se zasmál a zavrtěl hlavou ." Ty nevíš co je nového že ne holubičko , máme s prvotním dohodu . Vaše dohoda pro nás už není důležitá " Polkla jsem a koukla jsem se kolem sebe , démoni začali vstávat a přibližovat se k nám ." Dohodu ?! Jakou dohodu !!" Zvýšil hlas Lasí ." Dohodu ty červe co je ti po tom !!" Křikl na něho Asmodeus , koukla jsem se na Lasiho a zavrtěla jsem hlavou , vytáhla jsem si svoje dýky a zatřepala s nimi ty se rozsvítily a démoni si začali krýt oči . " Dobře tedy naše dohoda padá , vem Mika a jděte !!" Křikla jsem na Lasiho , on chytl rychle Mika za ruku a šli k hlavním dveřím .
Slyšela jsem cvaknout dveře a moje dýky zhasli , Asmodeus se rychle narovnal v zádech a koukal se na mně ." Kdyby jsi neměla královskou krev a Lucifer tě nebránil byla by jsi už dávno mrtvá " Pozvedla jsem obočí ." Mám to ale štěstí " Couvala jsem k hlavním dveřím ." Dostanu tě ty zasraná mrcho " Přimouřila jsem oči a pousmála jsem se ." Pozor na to co říkáš , znám tvého šéfa " Rychle jsem se otočila a byla jsem z toho baru venku , otočila jsem se na ty dveře a ty v zápěstí zmizeli . " Chci aby jsi zkontaktoval anděly , museli tohle vědět ! " Otočila jsem hlavu na Lasiho , on kývl hlavou a šli z Mikem rychle pryč . Lucifer , Lucifer má pro mně slabost , vždycky ji měl . Potřebuji to jméno , potřebuji vědět kdo dokázal dostat démony na svoji stranu .Byla jsem tak naštvaná , zastavila jsem se v baru který byl ve městě a sedla jsem si ke stolu kde nikdo nebyl .
Objednala jsem si Whisky a koukal jsem se na svůj telefon , Lasí mi poslal esemesku že je s Anděly .
Číšník mi donesl panáka Whisky hned jsem ho do sebe kopla a nechala jsem si nalit ještě jednoho .
" A hele .. Turistka která má v osudu smrt " Pozvedla jsem hlavu a u mého stolu stál ten muž který byl v krámku u té čarodějky , koukala jsem se na něho a on se posadil k mému stolu . Prohlížela jsem si ho a jeho modré oči si prohlíželi mně , chytla jsem číšníka za ruku ." Tu láhev nech tady " Řekla jsem mu , on polknul a položil láhev na stůl a odešel ." Neměla bys pít, nehodí se to k dámě " Vypila jsem druhého panáka a poklepala jsem prsty o stůl ." Kdo jsi ?" Zeptala jsem se ho , on se usmál ." Turista tak jako ty " Kývla jsem hlavou, hodila jsme peníze na stůl a zvedla jsem se, on se na mně díval a já jsem si oblékla kabát ." Už odcházíš , myslel jsem že bychom mohli mít pěkný večer " Zasmála jsem se tomu co řekl ." Pokud hledáš kurvu tak si ve špatném podniku ." On se pousmál , zavrtěla jsem hlavou ." Nemyslel jsem že ti za to budu platit , tím pádem bys kurva nebyla ne " Vzala jsem si flašku co jsem měla na stole a nadechla jsem se , chtěla jsem mu tu láhev rozbit o hlavu .
On se na mně díval a pokrčil ramena ." No tak nic , myslel jsem že bychom si mohli popovídat o tom koho hledáš " Jak tohle řekl opět jsem se posadila na svoje místo před něj ke stolu ." Kdo sakra jsi a neříkej mi že jsi turista !." Vytáhla jsem svojí dýku a držela jsem ji pod stolem v dlani ."Klid přišel jsem se jen napít , jmenuje se Kaylet "
" Je mi jedno jak se sakra jmenuješ , kdo jsi ?!"Začínala jsem zuřit , svoje nohy jsem si pod stolem omotala kolem jeho nohou a stáhla jsem ho víc pod stůl , dýku co jsem držela jsem měla přitisklou na jeho mužství .
" Ou ... Nevěděl jsem že jsi taková divoká" Usmíval se a kousl se do spodního rtu , démon to být nemohl to by moje dýka zářila , anděl taky ne , upír ? Ne měla jsem přece kůži pomazanou solí ." Zabiju tě .."
" To těžko " Odpověděl mi , začal mi zvonit telefon volal mi Lasí , Kaylet se podíval na můj mobil který jsem měla položeny na stole a pak na mně ." Nezvedneš to ?" Usmál se a chytl moji ruku kterou jsem měla pod stolem palcem mně hladil po zápěstí , škubla jsem rukou . Pustila jsem ho vzala svůj telefon a šla jsem rychle pryč ..
ČTEŠ
Pravá krev
VampirosLayla dcera krále hor, její otec byl známí na celém východu . Byl to lovec upírů a Layla byla od mala vedená k tomu samému , v žilách ji koluje krev válečnice . Když její otec zemřel v bitvě proti prvotním upírům , dala si slib že zničí všechny n...