Část druhá

106 10 3
                                    


Když jsem se ráno probudila cítila jsem z kuchyně čerstvou kávu a vafle , Lasi už zas vaří . Protáhla jsem se a šla jsem se osprchovat .
Já a Lasi se známe od třináctého století , jako malý jsme si hráli v lesích . Jeho otec byl nejlepší přítel toho mého otce , chodil s námi na lov , učil se to co já .
Když poznal v osmnáctém století Míka jako by se mu otočil celý svět , když poprvé viděl Míka věděl že je to jeho životní a taky poslední láska .
Miky byl jedinečný pro Lasiho a Lasi pro Míka , ani jeden bez sebe neudělali krok .
Osprchovala jsem se , vzala jsem si na sebe čisté oblečeni a šla jsem za nimi do kuchyně ." Dobré ráno hrdličky " Řekla jsem se smíchem když jsem ty dva viděla . Lasli Míka pusinkoval na rty , když mně viděl pustil mně a podal mi kávu ." Jak jsi se vyspala ?"Vzala jsem si to kafe ." Šlo to " Posadila jsem se ke stolu a Miky zas začal čistit naše zbraně , vzala jsem si vafli co byla na stole a kousla jsem do ní . " Když jsi šla v noci spát objevila se tady Arella " Řekl mi Lasi . Arella byla anděl, byl to posel mezi anděly " Co chtěla ?" Koukala jsem se na Lasiho ." Toho upíra co jsme zabili v noci byl to něco jako sluha prvotních ." Narovnala jsem se na židli a svraštila jsem obočí ." Jsme blízko Laylo " Řekl mi Mík ." Tak že musejí být tady ve městě ? Proč by jinak jejich sluha byl tak daleko "
," Buď to a nebo vědí že po nich jdeš "Odpověděl mi Lasí
" Kdo poslal tu andělskou holku ?" Zeptala jsem se ." Azreal " Odpověděl mi Lasli , Azreal byl anděl smrti jako jediný z andělů nebyl otravný . Napila jsem se kafe a kývla hlavou ." Dnešní plány ?" Zeptala jsem se a Mika uklízel naše zbraně ." Musíme k čarodějkám , dochází nám proti jed když nás kousnout ty bestie mrtví " Odpověděl mi Lasi , kývla jsem hlavou , dojedla jsem svojí snídani a šla jsem se do pokoje převléct .
Nikdo by nepoznal že jsme lovci , Mík rád chodil slušně oblečený a to samé Lasí . Košile, uplé kalhoty vlasy rozčepýřené a na gelované jako by se nečesaly .Oblékla jsem si krátké letní šaty a upravila jsem si vlasy , obula jsem si kecky kdybych musela běžet a odešli jsme do města .

Čarodějky byli hned jako první které se podrobili pravidlům , věděli že když budou dodržovat pravidla mají naši ochranu , jsem tam se našla čarodějka co si myslela že ovládne svět . Na takové případy byl Lasí dokázal popravit čarodějku jedním úderem i když říkal že je mírumilovný .
Měli jsme jednu čarodějku které Lasí důvěřoval , říkala že nemá ráda upíry a tak nám jejich proti jed ráda dodávala .
Vešli jsme do krámku a Lasí šel hned za ní , šla jsem k suvenýrům které měla vystavené ve vitríně a Mika se koukal po krámku .
Prohlížela jsem si kameny které tam měla , jeden kámen byl na ovládnutí mysli , takový nesmysl , zasmála jsem se v duchu . Ocas potkana na zlé úmysly a nebo dokonce žabí oko na nahlédnutí do budoucnosti ,turisté tohle milovali .
Slyšela jsem zazvonit zvonek který vedl od dveří , zazvonil pokaždé když přišel nový zákazník .
Koukla jsem se na Míka kterého volal Lasí , ten se hned otočil a šel za Lasím do skladu , procházela jsem si ty věci a vzala do ruky kámen zatracení ." Nebojíte se že byste mohla být zatracená ?" Ozval se zamnou mužský hlas , usmála jsem se a zavrtěla hlavou ." Ne , zatracení se nebojím " Otočila jsem se a ke mně zády stál vysoký muž , měl špinavé blond vlasy , koženou bundu  a prohlížel si tarotové  karty ." Vykládáte karty ? Prohlížíte si je jako byste tomu rozuměl " Slyšela jsem jak se zasmál ale čelem se ke mně neotočil ." Já znám svůj osud , vy snad ne ?" Zeptal se mně , přimouřila jsem oči a sledovala jsem ho ." Ne proto jsem tady , jako turistka která chce znát svojí budoucnost " On kývl hlavou ." Mužů vám jí říct ." Sledovala jsem jeho ruce , jeho prsty se zlehka dotýkali těch karet ." Tak mluvte " Pobídla jsem ho , jeho prsty se přestali pohybovat , vytáhl z balíčku karet , kartu smrti . Ukázal mi ji přes rameno ." Smrt " Koukala jsem se na tu kartu a on ji dal zpět do balíčku před sebou ." Ale jak říkám věštit neumím " Koukala jsem se na něho a ze skladu vyšel Mík a Laslí , otočila jsem se na ty dva a Laslí kývl hlavou ať jdu . Když jsem se opět podívala na toho muže tak on už šel za tou čarodějkou , podíval se na mně přes rameno a mně zasáhli jeho modré oči . Koutkem rtu se usmál a otočil opět hlavu před sebe   a zašel do toho skladu ." Laylo pojď !" Houkl na mně Mika , zavrtěla jsem hlavou a šla jsem rychle za nimi . Karta smrti , no aby taky ne každý večer jsem blízko smrti , kdyby tohle můj otec vyděl nestačil by se divit . Svět je jedno velké zlo ..

Míka šel odnést proti jed ke mně domů a já a Lasí jsme zůstali ve městě . " Jak moc věříš té čarodějce ?" Zeptala jsem se ." Dost , nesnáší upíry a dobře ví jací jsou prvotní upíři " Nebyla jsem si jistá jestli ji vážně dobře zná , já nevěřila nikomu ano věřila jsem jen sobě . K když jsem Lasiho znala od malička nikdy nevíte kdy vám i váš nejlepší přítel bodne dýku do zad .
Posadili jsme se na lavičku a čekali jsme na Mika , koukala jsem se před sebe a najednou lidé začali chodit až moc pomalu na kostelních hodinách se zastavil čas ." Ale ne " Řekla jsem a Lasí se na mně podíval a pak se koukl před sebe kde už stál A'albiel .
A'albiel byl  anděl ve službách archanděla Michaela.
" Vážně vy andělé máte tak nudný život " Řekla jsem mu , on se pousmál a jeho křídla zmizela , koukl se kolem sebe a šel za námi ." Posílá tě tvůj pán?" Zeptala jsem se ho , on došel k nám a koukal se na mně ." Už jsem ti říkal že pro tebe mají v pekle zvláštní místo ?"Zasmála jsem se a Lasí se jen usmíval ." Ano na trůně " Odpověděla jsem ." Proč jsi tady ?" Zeptal se Lasí ." Moji špehové viděli prvotního , je tady ve městě proto ten jeho sluha ." Polkla jsem a koukala jsem se na něho ." Je to syn toho nejvyššího , syn samotného Honry ."  Koukala jsem se na něho a polkla ." Jméno víš ?" On zavrtěl hlavou že ne ." Ale démoni vědí " Usmála jsem se ." Démoni úžasné " Zavrtěl hlavou Lasí ." No co tak si večer skočíme do samotného pekla " Usmála jsem se a koukala jsem se na  A'albiela ten zavrtěl hlavou , koukl se nahoru na nebe a jak rychle byl u nás tak byl i rychle pryč , město a lidé se opět dali do pohybu . Tak že démoni vědí jméno , zajímavé že nikdo z nich nedal vědět , pravidlo číslo jedna: Všechny informace dej lovci . Pravidlo porušeno a tak my můžeme porušit naše pravidlo být loajální , jak říkám nikdy nevěř nikomu ..

Pravá krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat