Část první

173 11 4
                                    


"Dávej si pozor moje dráha Laylo"Znělo mi v hlavě když jsem byla na lovu v lese , tohle mi opakoval můj otec když jsme lovili upíry ."Pozor na to co slyšíš " Běžela jsem po lesní cestě a zastavila jsem se , nadechla jsem se a poslouchala zvuky kolem , pousmála jsem se a otočila ." Ztratila jsi se ?"Řekl mi mužský hlas." Ne pravě naopak " Jeho oči se zaleskly tmavě červenou barvou , v té tmě to bylo až strašidelné ale to pokaždé .
Pískla jsem na dva prsty a za ním se objevili dva další lovci." Víš kolik lovců a andělů se mně snažili po těch šílených staletí zabít " Koukal se na mně ten upír , sundal si kapy z hlavy a jeho dlouhé blond vlasy v té tmě vyloženě svítili ." Nejspíš to byli špatní lovci "
,," Cítím tvojí krev, slyším jak ti protéká tělem " Špičkou jazyka si přejel  po rtech , koukla jsem se na Lasli a Mika kteří stály za tím upírem , Lasli pozvedl obočí a otočil hlavu na Míka , ten se jen usmíval a čekal na povel , čekal až bude moci zaútočit .
" Tak dělej něco !!" Křikla na mně ta pijavice , kývla jsem hlavou a Mik vyndal dýku která byla vyrobena z pekelného ohně , napřáhnul ruku ale ten upír se v zápětí objevil za ním . Takhle rychle zmizet uměli jen upíři vyššího řádu , Lasli na nic nečekal a z pod kabátu vyndal řetěz od andělů , dokázal upírovi ublížit ale ne zabít . Jedním tahem mu ho omotal kolem krku a ten upír padl na kolena , Miky se otočil a zasmál ." Co že jsi říkal, že tě žádný lovec nikdy nedostal " Koukala jsem se na toho upíra a ten se jen pousmál , věděla jsem že je zle . Tyhle hry je bavili , Laslimu podkopl nohy a tím se uvolnil jeho řetěz kolem krku co měl , Mik se nadechl ale než  stačil něco udělat měl toho upíra za kouslého v krku ." Ne Miky !!!" Křikl Lasli , zavrtěla jsem hlavou a vyndala jsem z opasku dvě dýky co jsem měla po otci , protočila jsem je v ruce a rozeběhla jsem se k ním . " Haló pijavice !!" Křikla jsem , jeho oči se podívali na mně a on pustil Míka , vyskočila jsem rukama jsem se zapřela o jeho ramena a přetočila se za něho . Bodla jsem mu jednu dýku do krku a druhou do žeber .
Miky se rychle doplazil k Lasimu který ho obejmul a snažil se mu zastavit krvácení na krku .
" Kde najdu rodinu původních ?!"
Křikla jsem na toho upíra a podrážkou od boty jsem mu drtila hrdlo ." Nejsem blázen , umřu tak či tak " Zasmál se , měl pravdu moje dýky se v jeho těle otevřeli jedna mu roztrhla hrdlo a druhá rostla srdce , cvakavím zvukem se opět vrátili do normálu a já si je mohla opět vzít .
Otočila jsem se na ty dva a zavrtěla jsem hlavou ." Posměšky a vytahování to by vám šlo " Miky se ušklíbl a Lasli mu konečně zastavil krvácení  na krku ." Bude potřebovat doktora a proti jed" Kývla jsem hlavou a otřela jsem si svoje dýky do oblečeni ." Ještě že nejsme ve třináctém století , umřel bys " Usmála jsem se , Lasli zvedl  Mika ze země " To období nebylo špatné " Zasmál se Lasli ," Ještě že jsem vás neznal " Odpověděl Miky , Lasli se na něho podíval a dal mu pusu na rty ." Umřel bys puso " Miky se ušklíbl a já jsem se zasmála , koukla jsem se na toho upíra a jeho tělo začalo hořet , jeho popel se vznesl na nebe a vzápětí byl pryč .

Když jsme došli do mého bytu dala jsem Mikymu proti látku proti upířímu kousnutí , on ji hned vypil a Lasli mu ošetřil ránu na krku .
Vysvlékla jsem ze sebe to oblečeni od krve a svoje dýky vrátila k ostatním zbraním .
" Řekl bych že těch upírů bude míň ale je jich čím dál víc " Koukal se na mně Lasli , vyndala jsem z lednice tři piva a šla jsem za nimi ." Dokud budou žít prvotní nikdy tohle neskončí , máme dohodu s Čarodějkami s vlky , anděly a dokonce i démoni pochopili že musí být nějaký řád , trvalo to ale pochopili to . Jen upíři ne , prvotní upíři ne !" Podala jsem jim dvě piva a posadila jsem se do křesla ." Všichni ale nejsou stejní , někteří se chtějí podřídit " Řekl mi Miky , kývla jsem hlavou ." Já vím , myslíš si že mně žene vztek vůči otci ale .. Možná trochu , ale nemůžu je házet všechny do jednoho pytle " Napila jsem se toho piva a Miky kývl hlavou." Půjdeme si lehnout , dneska spíme u tebe moje dráha , stará přítelkyně " Řekl mi Lasli , zasmála jsem se a kývla hlavou . Vstala jsem z toho křesla , vzala jsem si svoje pivo a šla jsem do svého pokoje .

Vytáhla jsem z pod postele svoji papírovou krabici ve které jsem měla deníky , otevřela jsem svůj černý ještě nedopsaný deník a udělala si do něho další tlustou černou čáru , další mrtví . Opět jsem ten deník schovala a krabici vrátila pod postel , napila jsem se toho piva a posadila jsem se na zem , opřela jsem se zády o postel a koukala se na obraz který semnou šel už několik staletí . Byla jsem tam já , můj otec a moje matka ..

Prosím buďte ohleduplný , děkuji ❤️

Pravá krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat