" קומי כבר מפגרת אחת , את רוצה לסבך את כולנו? " . הרמתי את ראשי מהשולחן
וראיתי את המורה מסתכלת עלי במבט שיכול להקפיא אריות . " שמחה שהחלטת לקום מיס מילר ." אף צחוק לא נשמע אחרי הכול מי יעז להתעסק עם המורה גלית . אחרי שגימגמתי כמה התנצלויות היא המשיכה בשיעור וחמש דקות אחר כך הצלצול הגואל צילצל.
רצתי מהכיתה לחצר ותפסתי את המקום הקבוע שלי מכיתה ז . " מרי את מתה אם את חושבת שאת הפעם מתחת לעץ , היית כבר שלוש פעמים " פקחתי עיניים וראיתי את צביה רצה אחרי יחד עם בטי . הם התיישבו לידי והתחילו לדבר על כמה שהמורה גלית מעצבנת כשלפתע נשמע קול סירנה . אם הייתי ילדה רגילה כנראה הייתי מתעלמת או לפחות אומרת שזה בטח משהו רגיל אבל... לא אני לא כזאת כך שברגע ששמעתי את הסירנה אמרתי לבנות שיודיעו שאני חולה וטיפסתי מעל הגדר רק בשביל לקבל עוד שריטה ואיש זקן שבדיוק עבר שמע את הקללות שלי מלמלתי סליחה וזינקתי אחרי קול הסירנה. הגעתי לשכונת העשירים ומצאתי די בקלות את מקום האירוע. נראה שזה בסך הכול מישהו שהתעלף הסקתי.
בום
יריות החלו להשמע ואנשים רצו נבהלו צעקו
התאבנתי לרגע התעוררתי וישר התחלתי למצוא מחסה בכל הבלגן הזה פתאום ראיתי באמצע המהומה נער עם רובים , זה רק גרם לי לפחד יותר ולהתפלל שלא יראה אותי . אבל נראה שדווקא הפעם המזל לא בצד שלי הוא הביט ישר לכיווני והתחיל לצעוד .
בום
קול פיצוץ חזק יותר נשמע הפעם עוצמת ההדף הייתה סופר חזקה שמצאתי את עצמי נזרקת לפלח זבל וחושך ממלא את ראייתי
ושקט.