התעוררתי כשצרחה נשמעת ברקע מחדרה של ליז באתי לנסות לחזור לישון כשנזכרתי שליז בכלל למטה קמתי במהירות לעבר מריאן ומצאתי אותה משתוללת כתוצאה מסיוט .
תפסתי אותה וניערתי בחוזקה עד שהתעוררה, היא בכתה לפי עיניה האדומות ו...גאד
היא כל כך יפה אפילו כשהיא בוכה , הייתי מת להיות בעיניים שלה יותר זמן אבל היא קלטה אותי ודחפה אותי בנוסף לסטירה בפרצוף .
נחתתי על הרצפה בהלם אך התאוששתי במהירות תפסתי אותה שוב וקרקעתי אותה למיטה כשהיא שוכבת על הבטן ואני מחזיקה את ידיה צמודות לגבה . היא השתוללה וצעקה אך צעקותיה נבלעו בסדין .
המשכנו להילחם ככה למשך כמה שניות ואז היא סוף סוף נכנעה . עזבתי את ידיה וסידרתי אותה חזרה במיטה.
היא לא הביטה לעברי אבל נראה היה שרצתה להגיד משהו אך ללא הצלחה בסופו של דבר היא קמה זזה לכיוון השולחן של ליז לקחה דף ועיפרון וכתבה רציתי לקום ולראות מה היא כותבת אבל לא היה צורך בזה מכיוון שבשניה שגמרה היא הסתובבה והושיטה לי פיסת נייר עם המילה תודה עליה .
היינו בשקט לכמה שניות עד שעניתי לה
" אין בעד מה ...... "
".....אז עכשיו החלטת דווקא כן לסתום את הפה שלך לשם שינוי" עקצתי והיא עשתה לי פרצוף כועס חמוד כזה והתחילה לתת לי אגרופים קטנים " באמת תודה שהרסת רגע נחמד ושלשם שינוי לא היית מעצבן" אמרה לי" זה לא אשמתי , יש לך פרצוף שדורש ..."
" דורש מה בדיוק חתיכת אידיוט"?
"....זיון... זה מה שהפרצוף שלך דורש "
לרגע היא עמדה דוממת ואז היא התחילה לצעוק ברמה שאני בטוח שאפילו הירח שומע וסותם אוזניים הלם שהיא עדיין לא העירה את הבית
" חתיכת סוטה מגעיל אגואיסט מעצבן "
צחקתי בקול ומשכתי אותה בידה כך שהיא נשכבה חזרה על המיטה
" כדי שתלכי לישון מחר דון יעשה לך חקירה קשוחה יותר מזאת שהייתה לפני כמה שעות"
כיסיתי אותה תוך כדי והלכתי משם לרגע קטן קיוויתי שהיא תתפוס לי את היד או תעצור אותי מללכת אבל זה לא קרה .
חזרתי לחדר שלי מלא במחשבות לבסוף הנחתי אותם בצד והלכתי לישון