Finney Blake
Új vagy a környéken és épp megkértek a szüleid, hogy ugorj át a boltba egy-két dologért, addig is kicsit felfedezed a környéket. Befordultál egy utcán és láttad, hogy négy fiú verekszik. Pontosabban három, mert a negyedik csak tűri az ütéseket. Oda mentél és rájuk szoltál, majd mikor morogva tovább álltak felsegítetted a még mindig földön fekvő fiút. Megköszönte, majd megkérdezte, hogyan tudná meghálálni te pedig megkérted, hogy mutasson néhány helyet, köztük a boltot is, mivel még új vagy itt. Körbe vezetett és még haza is kísért, de mielőtt elment volna bemutatkoztatok egymásnak és számot cseréltetek.
Robin Arellano
A Texasi Láncfűrészes Mészárlás vetítésén találkoztatok. A film a felénél tartott amikor egyszer csak Robin megszólított. A film hátralevő részét végig beszéltétek, majd mikor vége lett számot cseréltetek és megbeszéltétek, hogy találkoztok még.
Bruce Yamada
Éppen a bátyád baseball meccsén ülsz amit meg is nyertek. A meccs végén a bátyád odahív magához, hogy bemutathasson téged valakinek, aki történetesen Bruce Yamada. Mikor a bátyád megy gratulálni még néhány csapattársuknak Bruce ott marad veled beszélgetni. Mivel a bátyád edzéseit és meccseit sosem hagynád ki ezért számot sem kellett cserélnetek hisz minden nap a lelátón ülsz.
Vance Hopper
Ott találkoztok ahol Vance szokott játszani. Ez esetben te játszottál és majdnem megdöntötted a rekordját. Vance elismerően nézett rád, ugyanis akik eddig játszottak azoknak a felét sem sikerült elérniük. Elkezdtetek beszélgetni és közben próbáltátok egymás rekordját megdönteni. Végül megbeszéltétek, hogy többször is játszhatnátok.
Billy Showalter
Billy minden nap ugyanakkor hordja az újságokat és te minden egyes nap előtte kimész néhány perccel és várod mikor jön. Aznap is így történt. Te kimentél, Billy jött. Rád mosolygott amit te viszonoztál, mint mindig, majd bedobta az újságot. Mikor bementél észre vettél egy kis cetlit az újságban. "Szia engem Billy-nek hívnak. Aranyos a mosolyod." Másnap megállt a házatok előtt és személyesen is bemutatkozott, ahogy te is neki, majd mennie kellett tovább, de az elkövetkezendő napok is így teltek.
Griffin Stagg
Éppen gördeszkázol amikor Griffin elsuhan melletted a biciklijével. Először fel sem figyelsz rá. Később épp egy új trükköt gyakorolsz amikor elesel. Griffin odaszalad hozzád és felsegít. Megkérdezi tőled, hogy jól vagy-e, aztán bemutatkozik. Mosolyogva mutatkozol be, majd miután kicsit rendbe szedted magad versenyeztek. Persze hagyott téged nyerni, de ezt te is tudtad. Nagyon jól éreztétek magatokat, de végül mindkettőtöknek haza kellett mennie.
Sziasztok! Mivel ilyet még magyarul nem láttam, így gondoltam írok egyet. Igyekszem minden nap legalább 1 részt kitenni. Ha tetszett kérlek bármilyen formában jelezd, hogy tudjam, ha pedig van valami elképzelésed, észrevételed, ötleted vagy akár csak kérni szeretnél csak írj. Kritikát hideget meleget elfogadok.
Mrs.Arellano🥰💕
YOU ARE READING
The Black Phone Preferences /Szünetel/ (HUN)
FanfictionA cím mindent elárul. Viccek, egy percesek, oneshotok, képek és tudni valók. Röviden Minden Ami A Fekete telefon!! Kérésre is írok. Magyarul ilyet még nem láttam, úgyhogy bátorkodtam megírni. Később egy könyvet is tervezek, de nem ígérek semmit! Rem...