Mit gondol rólad (2.rész)

379 18 3
                                    

Heyy! Itt a várt 2. rész. Holnap nem biztos, hogy tudok kitenni részt, mert családi összejövetel lesz vagy mi. Max vasárnap kiteszek 2 részt, majd meglátjuk.

Mrs.Arellano🥰💕


Finney Blake

Még mindig hálás neked amiért múltkor megmentetted őt a szekálóktól. Imádja, hogy mindig kiállsz érte. Ezen kívül már az első pillanatban amint meglátott szimpatikusnak talált, nem mellesleg szépnek is. A későbbiekben pedig rájött, hogy igencsak eszes is vagy és, hogy rengeteg közös van bennetek.


Robin Arellano

Első sorban vagánynak tart, ugyanis szerinte nem minden lány bírja a horrort, de te szemrebbenés nélkül végig bírtad nézni. Viccesnek. Minden alkalommal amikor találkoztok megtudod nevettetni, ami állítása szerint nem sok embernek sikerül. Egyszerűen a puszta jelenléted feldobja a napját. Végül, de nem utolsó sorban szerinte nagyon kedves és megértő vagy. Ahogy Finney,-t úgy téged is a barátjának tart.


 Bruce Yamada

Bruce egyszerűen imád téged. Kedves vagy és még a viccein is nevetsz. Mindig mikor mosolyogni lát elmondja, hogy szerinte nagyon jól ál és aranyos vagy amikor mosolyogsz. Imádja benned, hogy az összes edzésüket végig ülöd, még ha a bátyád sikeresen le is betegszik. 


Vance Hopper

Nagyon bír téged. Néha az idegeire mész amikor kishíján megdöntöd a rekordját, de ezen kívül amikor vele vagy nagyon jól érzi magát a közeledben. Gyönyörűnek is tart.  Imád veled kötekedni és azt még jobban, hogy te nem félsz neki vissza szólni. Bár eleinte nagyon meglepted, de aztán belement és folytatta amíg ideges nem lettél. 


Billy Showalter

Megbízik benned. Ezt nem sok emberről mondja el. Sőt nincs is ilyen személy rajtad kívül. Szereti, hogy amint meglátod egy hatalmas mosollyal köszöntöd, ami rá is átragad, így ha veled van úgy érzi minden rossz elszáll. Szereti benned, hogy mindig jó a kedved és mellesleg gyönyörűnek tart.


Griffin Stagg

Imádja, hogy minden apró dolog neked ekkora örömöt okoz, mint például amikor nyerni hagy. Tudja, hogy tudod, hogy direkt hagy nyerni, de mindig mosolyogva nézi végig az ujjongásod. Szeret veled lógni, mert szerinte állati jó fej és vicces lány vagy. Nem veszel mindent magadra és el lehet veled hülyéskedni.

The Black Phone Preferences /Szünetel/ (HUN)Where stories live. Discover now