Az első szeretlek (10. rész)

42 3 3
                                    

Finney Blake:
Te mondtad ki először. Egyik nap épp az iskolából sétáltál amikor Finney és az a 3 gyökér akik piszkálni szokták őt, egyszerűen elhúztak melletted. Azonnal utánnuk szaladtál Gwennel a nyomodban akinek a kezébe egy hatalmas kő volt.
Láttad, hogy az egyik srác fellökte Finney-t. Oda rohantál majd kigáncsoltad és a földre vitted a srácot. Ezért jó, ha van egy idősrbb tesód. Tőle megtanulhatsz mindent.-gondoltad magadban. Amint ez átfutott az agyadon a srác kihasználva figyelmetlenséged kirugta a lábad mire hanyatt vágódtál, fejedet pedig beverted, így a további eseményeket a földön fekve nézted. Gwen nekirontott egy másiknak aki neked akart támadni. A kővel fejbe vágta aki a kerítéshez ült, majd lassan folyni kezdett a vér a fejéből. Eközben Gwent fellökték aminek következtében szája felrepedt ugyanis  beverte egy kőbe. A földön fekvő Finney-t elkezdték rugdosni. Néhány perccel később elmentek mire te Finney mellé kúsztál. Feltornáztad magad, majd őt is ülő helyzetbe segítetted. Amikor meglátta, hogy vérzik a könyököd rögtön vizsgálni kezdett.
-Sajnálom. Köszönöm, de nem kellett volna.-beszélt a fiú össze-vissza.
-Hé Finney.-mondtad mire szemeidbe nézett.-Szeretlek. Éppen ezért jöttem.-mondtad mire a fiú kissé elkerekedett szemekkel nézett.
-Én is téged.-mondta még mindig szinte "kábultan".9

Robin Arellano:
Robin mondta ki először. Bár nem szereti kimutatni az érzéseit mások előtt, veled ez teljesen más. Ismét vitáztatok és már 2 napja nem is beszéltetek amikor a suli folyosóján találkoztok. Eleinte nem tudjátok mit mondjatok, végül Robin szólalt meg először.
-Sajnálom, hogy veszekedtünk és azt is amiket mondtam. Nem gondoltam komolyan. Szeretlek és nem akarok többet veszekedni.-végig mélyen a szemedbe nézett mire a te döbbent tekinteted megenyhült, majd egy szelíd mosolyt eresztettél.
-Én is szeretlek.
-Gyere ide.-tárta szét karjait te pedig boldogan ölelted őt újra.

Bruce Yamada:
Bruce mondta ki először amikor áthívott, majd mikor odaértél megkérdezte, hogy tudnál-e segíteni neki felkészülni a pénteki meccsére. Szeretsz vele lenni, ezért persze igent mondtál neki. Már egy ideje játszotok és elmondása szerint csodásan játszol. Oda dobta neked a labdát, de épp nem figyeltél és a labda a karodat találta el, mire oda kaptad a kezed. Bruce persze azonnal szaladt hozzád. Miután elátkozta magát amiért ilyen béna néhány csókot nyomott a homlokodra.
-Sajnálom nem volt szándékos. Annyira szeretlek. Sosem tudnék neked szándékosan ártani.-darálta le egy szuszra az egészet, te pedig elkerekedett szemekkel meredtél a fiúra. Először nem akartad elhinni, amit mondott, de valószínüleg neki se esett le mit mondott.
-Mi?-kérdezted halkan, hirtelen a fájdalmad is megszűnt.
-Szeretlek. Nagyon nagyon szeretlek.-mondta ki újra, te pedig végre elhitted amit hallottál.
-Én is szeretlek Bruce Yamada.-mondtad, majd karjaid nyaka köré fontad és egy hosszú csókban részesítetted.

Vance Hopper:
Vance mondta ki először. Megint flippereztetek 2-1-re vezettél. Vance nagyon koncentrált a játékra, te pedig folyton Amy-ről beszéltél akit ki nem állhatsz. Nem volt különösebb az oka, egyszerűen nem bírtátok egymást. Talán féltékeny volt rád, amiért Vance-szel jársz, ki tudja?
-Szeretlek, de befognád?-kérdezte Vance. Elkerekedett szemekkel néztél a nálad legalább másfél fejjel magasabb fiúra. A hirtelen hallgatásod szinte vonzotta a figyelmét. Csak akkor jött rá mit is mondott, rád nézett, de feje még mindig a flipper felé volt fordulva. Az arcát, magad felé fordítottad, majd szenvedélyes csókba forrasztottad ajkatokat. Vance megmerevedett kezeid közt, de aztán meglágyult mikor hajába túrtál. A flipper gép jelezte, hogy Vance ismét vesztett, mire szét váltatok, de homlokát a tiednek döntötte.
-Én is szeretlek Hopper, de el kell, hogy keserítselek. Én nyertem.- mondtad egy győztes mosollyal.
-Most az egyszer hagyom.-mondta mosolyogva, majd megölelt.

Sziasztok. Remélem nem baj, de kivettem Billy-t és Griffin-t. Ha valaki mégis olvasna róluk összehozhatok egy külön részt, de ha nincs nagyon "kereset" kihagynám őket. Nincs velük kapcsolatban ötletem, persze mondom, ha mégis akkor írjatok nyugodtan és már írom is. Próbálok aktivizálódni. Remélem tetszett, ha igen szavazzatok<3

The Black Phone Preferences /Szünetel/ (HUN)Where stories live. Discover now