Sz/sz-Szemed színe (pl: sz/sz szemed=barna színű szemed)
T/n-te nevedFinney Blake:
Együtt tanultok matekra, ugyanis Finney megígérte neked, hogy segít. Már szinte a fejedet verted az asztalba amiért még mindig nem érted. Magadba már az elején el könyvelted, hogy gyűlölöd az egyenleteket, majd gyorsan lapozgatva kezdtek keresni a megfelelő anyagot, sikertelenül. Össze csukod füzeted, majd fáradtan felnézel a veled szemben ülő Finney-re aki rád mosolyog, te pedig elvesztél gyönyörűen csillogó szemeiben. Észre sem vetted mikor kerületek ennyire közel egymáshoz, de a következő pillanatban Finney tenyerével az arcodat simogatta. Szeme cikázott szád és sz/sz szemed között, majd lágyan rá mosolyogtál ő pedig ennek hatására száját a tiednek nyomta. A csók lassú volt és gyengéd, majd mikor elváltatok mosolyogva néztetek a mádik szemébe aztán folytattátok a matekot.
Robin Arellano:
Reggel Robin-nal volt egy kis vitatok ami eléggé megviselt. Kerületék egymást egész álló nap. Látni sem akartad annyira bántott a dolog, de közben örültél, hogy valamilyen szinten megis csak a közeledben van.
A padba ültél es hallgattad a tanár által kiadott feladattal kapcsolatos mondandóját. 3...2...1 és csengettek.Rögtön felkaptad a cuccaid es a lánymosdóba igyekeztél. Úgy érezted nem bírod ezt sokáig és legszívesebben sírnál, de nem tehetted. Arcot mostál, majd kimentél a wc-ből. Utad egyenesen a szekrényed fele vetted, a diákok nagy része már haza ment vagy épp a barátaival várnak valakit. Épp a töri könyved tetted be amikor valaki bezárta előtted az ajtót. Robin volt az. Láttad az arcán, hogy őt is megviselte a vita kettőtök közt.
-Valamit már rég megakartam tenni, csak nem mertem. Reggel ezért voltam ilyen.. feszült..-kezdett bele, mire érdeklődve néztél csodás szemeibe amikbe folyton elveszel.
-És mi az a...-kezdted, de nem tudtad befejezni, mert Robin ajkait a tiedre tapasztotta. A csókja épp olyan mint elképzelted. Ahogy ajkai a tiedre tapadt a gyomrodban életre keltek azok a bizonyos pillangók.
Levegő hiánya miatt elkellett válnotok, Robin homlokát a tiednek döntötte és mosolyogva nézett szemeidbe.
-Én tényleg sajnálom a reggeli viselkedésem Hermosa.-most először szólított így, ismét pillangók hadát ébresztett benned. Elmosolyodtál, majd apró puszit nyomtál szájára.
-Nem kellett volna ezen idegeskedned.Bruce Yamada:
Te voltál a leghangosabb, a lelátó elejéről szurkoltál Brucenak aki mosolyogva nézett téged. Amikor vége lett a meccsnek amit mellékesen Bruce csapata nyert Bruce ütésének hála, te azonnal leszaladtál és a nyakába ugrottál. Bruce kicsit eltolt magátol, majd ajkaidra tapad. Életed legszebb pillanata volt, a tömeg pedig őrjöngve újjongott nektek.
Vance Hopper:
Épp flippereztetek amikor az egyik sulis társatok nekiesett a gépnek aminek következtében Vance vesztett. Olyan ideges lett, hogy elkapta a srácot a pólójánál fogva, mire te elé álltál és próbáltad megakadályozni, hogy szétverje a fejét.
-Vance elég! Megint bajba kerülsz. Kérlek tedd le!- te voltál az egyetlen akire Vance igazán hallgatott. Tudta, hogy nem vagy ijedős, mégis félt, hogy egyszer olyat tesz a jelenlétedben ami esetleg elijeszt mellőle. Viszont most nagyon dühös volt, letette a srácot, de az elkövette élete talán legnagyobb hibáját. Elnevette magát. Valószínüleg Vance-en nevetett aki eddig bírta, ökölbe szorította kezét te pedig ezt az időt találtad a legalkalmasabbnak. Megfogtad az arcát, majd ajkaid az övének nyomtad. A csók heves volt, érezted rajta, hogy Vance nagyon feszült, de ez egészen addig tartott míg nyelvetek találkozott. Abban a pillanatba ellazult és már nem is érdekelte annyira sem a flipper sem más, csakis te és az ajkaid.Billy Showalter:
Billy újság hordás után kivitt a kis tóhoz. Mióta először voltatok ott azóta az lett a ti kis helyetek. Bármi van ti oda mentek és a kis tó körül sétálgatva beszélgettek. Ez ma sem indult másképp. Amint a tóhoz értél körbe néztél. Billy sehol. Amint vissza fordultál abba az irányba amerről indultál Billy nagyjából fél méterre állt.
-Szi..-nem tudtad befejezni, ugyanis egy gyors csókkal elhallgatatott.-a.-fejeztem be.
-Sajnálom T/N, de úgy éreztem, ha most nem teszem meg..-most te nem hagytad, hogy befejezze. Amint elváltatok mindketten levegő után kapkodtatok.
-Már rég vártam mikor teszed meg.-mosolyogtál a fiúra, amit kedvesen viszonzott.Griffin Stagg:
Mostanában nagyon sokat lógtok a tetőn. Néha csillagokat néztek, néha pedig a felkelő vagy épp lemenő napot. Most is épp a csillagokat nézitek. Egy idő után feltűnik, hogy Griffin tégedbámul. A gondolatra elpiruptál és csak remélted, hogy ő ezt nem látta. Felé fordultál majd rámosolyogtál amit viszonzott, majd tekinteted visszavezetted a csillagos ég felé, épp láttál egy hulló csillagot. Csillogó szemekkel néztél az égre.
–Gyönyörű.-hangod halk volt, de azért hallható.
–Igen az.-válaszolt Griffin, csak, hogy ő nem a csillagokat nézte, hanem téged. Ismét felé fordultál, majd Griffin közeledni kezdett feléd, miközben szemei a szád és sz/sz szemed nézte felváltva. Mikor látta, hogy nem ellenkezel azt a kis helyet is ami köztetek volt most végre megszüntette. Eleinte lassan, majd egyre bátrabban csókolt. Belemosolyogtál a csókba, végül levegő hiánya miatt eltávolodtatok egymástól és hosszú perceken keresztül csendesen hallgattátok egymás heves szívverését és lélegzet vételét.Helyesírási hibákért bocsi. Az előző részeket is javítani fogom, mert akkor nem vettem észre, de vissza olvasva nagyon rosszhaha.
STAI LEGGENDO
The Black Phone Preferences /Szünetel/ (HUN)
FanfictionA cím mindent elárul. Viccek, egy percesek, oneshotok, képek és tudni valók. Röviden Minden Ami A Fekete telefon!! Kérésre is írok. Magyarul ilyet még nem láttam, úgyhogy bátorkodtam megírni. Később egy könyvet is tervezek, de nem ígérek semmit! Rem...