hjinnie8:
Kapıdayımlixieasmr_:
Pizzalardan önce geldin!!!!hjinnie8:
😎😎😎😎Kapının önünde bekleyen genç oğlan, kalbinin her saniye daha da hızlı çarptığını hissediyordu. Sabah sevgilisi olduğu çilli oğlanın evine gelmişti.
Felix koşar adımlarla kapıya yaklaştı. Üstündekileri düzeltip aynadan saçlarına baktı. Kapının koluna elini attığında son kez nefes alıp verdi.
Gözleri açılan kapıyla beraber buluşmuştu. Gülümsemeleri yüzlerine aynı anda yerleşmiş, mutluluk kalplerine aynı anda yayılmıştı.
"Hoş geldin!!!!" diyerek kollarını sardı genç oğlana Felix. Kokusunu içine çekti, gerçekten de okyanus kokuyordu. "Hoş bulduk Lixie! Dondurma erisin mi yoksa sarılmaya devam mı edelim?" Hyunjin'e daha sıkı sardı kollarını güzel çocuk. "Dondurmadan daha güzelsin."
"Aldığım en güzel iltifatlar listesine eklemeliyim." Yavaşça Felix'ten uzaklaşarak yanaklarını tuttu elleriyle. "Ayrıca sen daha da güzelsin."
İkisi de birbirlerine gülüp yavaşça evin içine girdi. Hyunjin ilk defa geldiği bu evde yabancılık çektiğini hiç hissetmemişti. Aksine yıllardır gittiği yerlere bile yabancı olurdu zaman zaman.
"Sen dondurmayı buzluğa koyar mısın? Ben bir odama gidip geliyorum." Hyunjin kafasını sallayıp onu onayladığında Felix odasına gitmişti. Hyunjin evin girişinde tek başına kalmış yavaşça ilerliyordu. Mutfak olduğunu düşündüğü yere girip gördüğü buzdolabına dondurmayı yerleştirdi ve biraz daha bakındı etrafına. Felix'in evi de Felix gibiydi, güzel ve aydınlık.
"Hyunjin buraya gel!!" Güzel çocuğun sesini duyunca düşüncelerinden sıyrılıp sesinin geldiği yöne doğru yürümeye başladı. Kapısı hafif aralık odaya girdiğinde karşısında pembe pijama takımını giymiş Felix'i görmek onu gülümsetmişti. "Çok tatlı gözüküyorsun."
Düşüncelerini sesli şekilde dile getirmesiyle ikisi de utangaçlaşmıştı. Birkaç saniye bakıştıktan sonra Felix kendine gelerek Hyunjin'in elini tutup onu dolabının karşısına getirdi. "Bak şimdi senin için iki ayrı pijama takımı hazırladım. Hangisini istersen onu giyebilirsin. Rahat etmemizi istiyorum."
Genç oğlan, karşısındaki güzel çocuğun bu düşünceli hâline kocaman gülüp dolabın içindeki siyah ama kalplerle süslü takımı eline aldı. "Bu olsun o zaman. Senin pamuk şeker gibi görünümünü benim minik kalplerim süslesin."
Felix, Hyunjin'in cevabına gülümseyip kapıya doğru ilerledi. "Sen rahatça üstünü değiş ben de içeriyi ayarlayayım. Banyoyu kullanmak istersen sol tarafta. Kendi evinmiş gibi rahatına bak."
Hyunjin, giden çocuğun arkasından el sallayıp odanın içine bakınmaya başladı. Felix'in üç monitörü olan bilgisayarına bakınca çocuğun oyunları ne kadar sevdiğini bir kez daha anlamıştı. Daha fazla incelemenin ayıp olacağını düşünerek Felix'in onun için ayarladığı pijamaları üstüne geçirdi ve odadan çıkıp salona yürüdü.
"Çok yakışmış bunlar sana! Ayrıca pizzalar da geldi. Film izlemek ister misin diye sormak istiyorum ama aslında bunu istemediğimi de belirtmeliyim. Çünkü seni tanımak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asmr | Hyunlix
FanfictionGeceleri uyumakta zorlanan Hyunjin, onu uyutabilen tek Asmr hesabına sahip olan Felix'e yazar..