bavulun kafama dustu amk

326 33 2
                                    



"Hadi cocugum bin artik bekletme arkadakileri"gorevli diger ogrencileri yerlestirmeye calisirken biz daha toplanma yerine yeni gelmistik.

Aslinda erkenden burda bekliyecektik ama Minho yolda gordugu kediye marketten mama almaya giderken kayboldugu icin gec kalmistik.Minho en son markete gidicem diye aramizdan ayrilip gitmisti.Bizde toplanma yerine gidelim diyip onu orda birakmistik.

Hocalarin oldugu yere geldigimizde minho aramisti.'Ya amk bu sokak 72 diyo biz sizinle sokak 138 de ayrildik nerdeyim ben amk bulun beni'diyip kapatmisti.Dedigi sokaga gittigimizde kediyi kucagini almis mama veriyordu.Ilk gordugumuzde sevimli gelmisti ama daha sonradan bizi gordugunde ustumuze mama firlattiginda dehseti vahset bi yuz ifadesine burunmustu o sevimlilik.

'ulan kac saat oldu sizi arayali amina koyduklarim saat gecenin kaci burda oturmus kedi besliyorum'diye trip de atmisti.

'Olum sen demedin mi surda kedi var marketten mama alcam siz gidin ben gelirim diyen'diye cikismisti changbin.

'neyse amk bosverin gidek artik gec kaldik sik gibi kalmayalim sonra'diye kendisini isin icinden cikarmisti.

Onumde dikilen cocukda kendine koltuk bulunca bende koltuk aramaya baslamistim.Erken gelseydik arka 4lu bizimdi ama gec kaldigimiz icin baskalari vardi.

'Hyunjin surasi bos oraya oturabilirsin'hocanin soyledigi yere oturduktan sonra gorevli cantayi alip ustumuzdeki bosluga koymustu.Changbin arkamdaki koltukta kaiyle oturmustu.Minho arka caprazda Yoongiyle oturup gulusuyolardi.Seungmini bilmiyorum ama sanirim arkalarda bi kizla oturuyordu.Otobus kalktiginda isiklari kapatmislardi.Zaten uykusuz oldugum icin direkt uyku moduna gecmistim.En son isiklari kapattiklarini hatirliyordum.

Az once bi benziklikte ihtiyac karsilamak icin mola verilecegini
soylemislerdi.Uyanmasam herhalde altima isicektim.Isesem komik olurdu ama rezil olmak istemezdim.Benzinlige girdigimizde icecek bi iki sey almistik.Kasiyer minhonun beyaz cikolatlarini barkoda okuturken Changbinle seungmin jelibon rengi kavgasi yapiyolardi.Herkes bindikten sonra otobus tekrar calismisti.Arkalarda konusmaya basladiklari icin uyumak pek mumkun degildi.Muzik acip dinlerken omzuma yanimdaki cocuk dokundu.

"Bavulun"demisti sari cocuk.

"He?"ne dedigini anlamamistim.kulakligin tekini cikarip kafami iki yana salladim.

"Bisey mi dedin"dedim anlamadigimi ifade ederek.

"Bavulun kafama dustu amina koyim'dedi bikkin bi sesle.

"he pardon"dedim bavulu cucugun kafasindan alirken.

"Ben seni taniyo muyum"dedim gozlerimi kismis cocugun yuzunu izlerken.

"ulan mal ayni okuldayiz ya hani okulun gezisi falan"dalga gecerek soyledigi seyler cocugu tanimama yardim etmemisti.

'"ya biliyorum amk da ben seni baska bi yerde gordum"israr ederek tekrar ettim sormaya.

"Felix ben'"dedi.Daha sonra konusmaya devam etti.

"ust kat 11.sinif"diye beni gecistirdi.Gecen gun kafede para ustunu vermistim ordan hatirlamissindir."

hatirlamistim.Kahve aldigimda yanimda sadece kagit para vardi gorevlide bozugunuz varmi diyince yok demistim ki tam o an biri uzatmisti parayi.Tesekkur edip kagit parayi cocuga uzatinca onemli degil diyip cikip gitmisti.

"Lan o sen misin.O kadar vermistim parayi cekip gittin sik gibi kaldim orda amk"diye bagirinca cogu kisiyle goz goze gelmistim.

Kafami tekrar cevirip cocuga dondugumda goz goze geldik.

"o an acelem vardi o yuzden gittim"diye acikladi kendini.

"Peki oyle olsun.Hyunjin bende"diye sohbeti actim.

"Felix ismim,baska ne diyim"oturdugu yerde bana donmustu.

"Iyi memnun oldum"diyip arkama yaslandim.

Gozlerini kapatip "bende" dedikten sonra bende gozlerimi kapadim.

-

uf bunu duzenlemek cok uzun surcek amk turkce klavyeyle de yazmamisim Allah belami vermeianqw

poison tree  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin