HYUNJIN
Felix'i odasinin kapisina kadar getirdikten sonra zor da olsa kapiyi acabilmistim.Iceri girdikten sonra Felix'i yatagina yatirmistim.
"Iyi geceler Lixie"diyip tam odadan cikiyordum ki seslendi.
"Hyunjin"
Ona dogru donup yanina bir iki adim yaklastim.Biraz bekleyip tekrardan konustu.
"Ustumu orter misin"
"Hava cok sicak Felix.ortersem terlersin."
Soguk.Ortuyu verir misin"derken bir yandan da kalkmaya calisiyordu.
"Neyin var senin?"yanina daha cok yaklasip elimi alnina ve tanrinin ona bahşettigi cilleriyle dolu olan yanaklarinda gezdirdim.Cok sicakti.Hava sicak oldugu icin olabilir diye dusunulebilirdi ama usumesi ayri bir konuydu.Diger elimi de alninda ve yanaklarinda gezdirirken oksurdu.
"Hyunjin napiyorsun,versene ortuyu"Ve tekrar oksurdu.
"Lixie sanirim usutmussun,atesin var"
"Bana ateslisin mi demeye calisiyorsun"diye dalga gecmesi beni guldurmustu.
"Hayir,hastasin diyorum"diye acikladim.
"Atesini indirmemiz lazim lixie"derken bir yandan da dolabindan kuru kahvlu cikartiyordum.
Zor da olsa Felix'i yataktan kaldirmis,banyoya goturmustum.Soguk suyu bi anda acinca soylenmisti.
"Cok soguk su,sicak olsun biraz"
"Oldu pasam,mezar yazin da benden olsun"
"kiyafetlerim de islandi nasil kuruycak bunlar"kafasi hic yerinde gibi gozukmuyordu.Baya bi gidikti.
"Veririz kuru temizlemeciye Lix"demistim Felix'i ayaga kaldirip ustune havluyu sararken.
"Uyumak istiyorum artik Hyun"
"Ustunu degistirmen lazim Felix"
Dolabina yonelip uygun kiyafetler secip yataginin uzerine koymustum.
"Tesekkur ederim."
"Onemli degil Lix,kendine daha iyi bakman lazim"
"Giyince haber ver.Odanin onundeyim"diyip odasinin kapisini kapatip kendimi koridora atmistim.Bi nebze birisinin hayatini kurtarmistim.Egomu yukseltmek icin kendimi boyle gazlamam her seferinde isime geliyordu.Biraz daha bekledikten sonra kapiyi caldim.
"Giyindin mi Felix?"
"Evet.Gelebilirsin"
Iceri girmis,tuvaletten kurutma makinasini alip lixin arkasina oturmustum.Kendisi kurutacak halde degildi.En basta guzel sari saclarini havluyla karistirmistim.Daha sonra kurutup taramistim.Isim bitince Lixin yastigini duzeltip atesini kontrol etmistim.Az oncekine gore gayet iyiydi.Ama yinede yarin sabah hastaneye gitse daha iyi olabilirdi.
Felix yatagina guzelce yerlestikten sonra gidecegimi belirtmistim.Bir elim kapi kolunda diger elim isigin anahtarindayken konustum.
"Isiklari kapatiyorum Lixie,karanlik daha hizli iyilestirir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poison tree
Fanfichyunjin: ne yani kampda ben yokken odunlardan ismimi yazip yaktin mi felix: evt kardes sikinti mi var - LUTFEN OKUMAYIN COK KOTU COK BERBAT ALLAH KAHRETSIWNQW