ÇOK YORGUNUM

175 5 4
                                    

Bıktım artik adımı duymaktan. Bıktım artik her olayin icinde olmaktan. Yanlarinda olmaktan,guclu durmaya calismaktan,moral vermekten,iyi niyetli olmaktan,sabirli olmaktan.
Bende uzak durmak istiyorum.Çekip gitmek bi saniye bile düşünmeden defolum gitmek istiyorum. Bende istiyorum artık olmayayim yanlarinda kendi hayatimi yasayayim. Bende güçsüz olmak,diledigimce aglamak istiyorum. Aglamam duyulmasin diye sessiz aglamak degil bagira bagira aglamak istiyorum. Avazim ciktigi kadar bagirmayi bende istiyorum. Bende istiyorum artik olacaklari soylemeyi,moral vermek değil gercekleri soylemeyi bende istiyorum. Hayir öyle olmayacak gercek bu degil aslinda bu olacak demeyi bende istiyorum. Bende istiyorum artik kirildigimda kirildim demeyi ,hayir demem gerektiği yerde hayir demeyi iyi niyetli olmak değil,hep iyi düşünmek değil ,hep iyi yaklasmak değil. Bende istiyorum kötü olani söylemeyi. Bende istiyorum artik acele olmasini sabretmekten,iyi niyetten,aglayamamaktan,moral vermekten yoruldum artik bende istiyorum tek kalmayi. Tek başıma saatlerce yemeden icmeden uyumadan oylece sadece ve sadece oturup duvara bakmayi.
Yok mu ki benim de dertlerim? Yok mu? Hayallerim,umutlarim,aşklarım,kırgınlarım,üzüntülerim,sevinclerim,beklentilerim yok mu ? Bende insan degil miyim sizin gibi sadece yasamaya hayatta kalmaya aldigim nefesi geri vermeye calisan tutunmaya calisan degil miyim bende. Neyim ben gözünüzde. Gel deyince gelecek dinle diynce dinleyecek otur değince oturacak kalk degince kalacak ye dediğin de ic dediginde bekle dediğinde bak dediğinde moral ver dediğinde destek ol dediğinde sabirli ol dediginde sev dediğinde.. Neyim ben? Acizim,zavallıyim,bi careyim,umutsuzum,yokum,yoklugum,boslugum,kimsesizim,yalnizim,dertliyim,sevgisizim,yorgunum artik ÇOK YORGUNUM. Musade edin bırakın gideyim. Aldığım nefesi almaya ve tekrar onu geri vermeye halim yokki benim. Anlayin artik bi musade edin.
Birakin bi aşık olayim. Dertlerinizden uzak tutun beni. Huzur verin.
Ben kaçamıyorum. Ben gidemiyorum. Ben bırakmıyorum. Ben yapamıyorum. Bi kerede siz anlayın. Siz gönderin. Siz bırakın. Siz yapin.
Yorgunum anlayin. Çok ama çok yorgunum. Gençliğim.. Gençliğimi öldürdünüz. Daha çok erken yaşta öldürdünüz. Buyumesine musade etmediniz. Onu siz öldürdünüz. Katil mısınız siz? Evet katilsiniz. Öldürdünüz beni,benliğimi,kişiliğimi,sevgimi,saygimi,huzurumu,guvenimi,gecmisimi,anımi,geleceğimi siz bitirdiniz beni. Çok yordunuz beni. ÇOK YORDUNUZ. Gücüm bitti işte. Sevinebilirsiniz.
Kelimelerim de tükendi artık. Kelimelerimi de caldiniz benden. Her seyimi çaldığınız gibi. Üç beş bildiğim kelimemi de çaldınız. Anlayin artik BEN COK YORGUNUM. Biraz sadece biraz musade edin ki vedalasayim omrumle. Son kez bakayim ona ,gecmisime ve yasayamayacagim geleceğime.. Bi musade edin. Şu son arzuma saygi duyun ve izin verin aglamama izin verin tadamadigim asklarima izin verin huzuruma izin verin son bi kac kelimeme. YORGUNUM ARTİK ANLAYİN VE AZAD EDİN BENİ YALNİZLİGİMA ,YOKLUĞUMA..
ELVEDA.SİZİ SEVİY....

YORGUNUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin