Ah ah yine bir kitabın sonuna daha geldik. Çok şaşırıyorum kendime, ben nasıl bu kitaplara final yazıyorum? diye.
Yine benim gönlümde yeri ayrı bir kitaptı bu da. Çok üzüldüm yazarken, of dökemiyorum kelimelere bile.
Kitapta bazı anlaşılmayan kısımlar olmuş olabilir, o yüzden anlamadığınız yer varsa sormaktan çekinmeyin. :)
Yine bu kitabı da bitirdiğim için hem çok sevinçli hem çok hüzünlüyüm. Yazmaktan zevk alıyordum gerçekten.
Açıyordum yeni bölümü başlıyordum yazmaya gidiyordu gittiği yere kadar. Bazı günler nasıl bu kadar uzun olmuş bu bölüm ya? oluyordum.
Ama gerçekten bende yeri ayrı bir kitap oldu bu da. Her gece yatmadan önce alışkanlığa döndü bölüm yazmak bu kitaba. Bir nevi uyumadan önce ninni okumak gibi, tabii bu ne kadar mantıklı geliyorsa kulağa.
Bu aslında çok merak ettiğim bir soru olacak ilk defa soruyorum da bu kitapta ciddi anlamda en sevdiğiniz bölüm hangisiydi?
Neden bilmiyorum ama çok merak ettim sebepsizce. İnsanlar en çok hangi bölümde hissettmiş merak ediyorum. Tekrar gidip okuyorum bölümü hislerinizi anlamak için.
Neyse gerçekten eğlenceli bir süreçti bu kitabı yazmak, çok özleyeceğim yazmayı da yorumlarınızı okumayı da.
Bir sonraki kitap nasıl olsun siz seçin bari. Taşak bir şeyler mi yine aynı yoldan angst mi?
Bu kitapta benimle beraber olan herkese çok teşekkür ediyorum ve sizi çok seviyorum unutmayın, iyi günler iyi geceler dilerim...💗
AYRICA SELİN KAHİN CHANGE MY MİND😭😭👏👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Fazla Güzelsin- Soukoku ✓
Fanfiction"Aşk tesadüfleri sever demişti biri bana," "Yalan söylemiş o kişi sana." 11.08.2022 22.08.2022