"Heyy louise " hoor ik een meiden stem zeggen. Oh my gosh Stefania. Wat doet Stefania op mijn school. Ik geef een tik tegen Femke men beste vriendin en ik zecht zacht dat Stef der staat. "Stef wat doe jij hier" vraag ik. "Nou ik ben opzoek naar meneer Uitenboogaart, kan jij me vertellen waar hij is" vraagt Stef aan me. Ik wijs haar naar lokaal f320 en Stefania loopt weg.
Ik loop met Fem naar een paar boys die aan het praten zijn. Zoals altijd staart Fem weer naar Jannes. Nu zou je denken wat zit Jannes bij ons op school. Ja hij zit bij ons op school. Sterker nog heel Fource en Unity. Hey Niels. "Oh hey
louise" zegt niels schattig terug. Hallo fem. Aarde aan fem. Oke die zit weer in gedachten met jannes denk ik. Helaas zij ik dat perongeluk iets te hard. "Huh wat is er met mij" schrikt jannes. Ohh ja fem vind je leuk, zeg ik lachend tegen jannes. Jannes begind te blozen. "Oehh ik denk dat iemand fem leuk vind" plaagd ian jannes. "Echt niet" roept jan. Haha ik denk dat we binnenkort een stelletje krijgen, zeg ik. *tring tring* de bel gaat. Ik zie jullie later boys ik heb acteer les. "Bye schat" zecht max. Max is het beste vriendje. We zitten allemaal in verschillende klassen. Ik en fem zitten samen en fource zit samen. Max en ik hebben elkaar leren kennen in de pauze. Ik werd erg gepest en max kwam voor me op. Toen sprong de vonk al over bij mij. We hebben nu al 2 jaar een relatie. Morgen ben ik jarig en daar heb ik super veel zin in. We gaan het vieren in ahoy en fource komt optreden. Max heb gefixt dat ik backstage mocht en dat fem en ik samen bij kogelvrij op mogen. Kogelvrij is mijn favoriete nummer. De laatste schooldag is gedaan en max en we gaan naar mijn huis. Wil je wat drinken max, vraag ik. "Ja doe maar wat water ik moet morgen nog optreden" zegt max lachend. Oke vooruit. Ik haal wat water voor max en we gaan nog even repeteren voor morgen. Dat ziet er echt goed uit mop. "Tnxx liefie", zecht max lief tegen me. Ik geef max een kusje en we gaan naar men kamer. We zitten even te chillen op bed tot de deurbel gaat. "Ik ga wel blijf jij nog maar ff liggen". Max geeft me een kusje en loopt naar beneden. Ik val in slaap want ik ben zo moe. Max loopt weer naar boven en gaat bij me liggen. "louise slaap je al" zecht max zachtjes en ik kruip dichter bij max. "Wat ben je toch schattig als je slaapt he". Max maakt stiekem een paar foto's van me en gaat met niels bellen. Niels is even met max in gesprek en ik word weer wakker omdat niels schreeuwd. Hey liefie wat ben je aan het doen. Vraag ik aan max en max antwoord. Owh ja niels is een beetje druk en ziet weer een post van jan langs komen. Het zal eens niet, zeg ik lachend tegen max. Zullen we vanavond uit. "Nou vooruit" antwoord max. Ik trek een jurkje aan en ik doe mijn haar en make-up goed en loop weer terug naar max. "Damn lekkerding" max loopt naar me toe en kust me. Ik kus hem terug. We gaan even wat eten en dan gaan we naar de club. Niels en jannes staan al te wachten op ons. "Damn wat zie je er goed uit louise". Zegt niels en hij bloost een beetje. 'oehh is er eentje verliefd'zegt ian. max geeft niels een klap. 'maxxxxx' roept niels. 'ja dat ben ik mooie naam he'zecht max zacht. ik lach zacht. 'schatje doe nou eens normaal'zeg ik en ik geef max een kusje. ' gaan we nou' Jannes loopt weer te Zeuren zoals altijd. ze stappen de auto in en rijden weg. ik ga er achteraan op de fiets want de auto's zitten vol. we rijden naar de club. we stappen uit, we gaan naar binnen en bestellen onze drankjes. 'hey schatje' hoor ik iemand zeggen. ik draai men hoofd om en ik zie daar een bekent hoofd staan. 'wat wil je van me tommy' zucht ik. 'dat weet je wel, ik wil jou' zecht tommy iets te hard. max gaat voor mij staan. 'tommy ze is van mij en dat weet je zelf ook' zecht max. 'ja dus ze is van mij' 'nee ze is al 2 jaar van mij en je blijft met je poten van haar af' tommy geeft max een klap. tommy was al aardig dronken. toen ik en tommy een relatie hadden was hij ook al dronken en had een drank probleem. ik zat altijd onder de blauwe plekken en kreeg er iedere dag een nieuwe bij. ik durfde geen aangifte te doen. we waren allemaal dronken en we gingen naar huis. ik bleef bij max slapen. we kwamen aan poetste onze tanden en gingen slapen.