deel 3

18 0 0
                                    

*volgende dag*


ik word wakker kleed me om en ik ga naar school. ian staat op me te wachten. ' heyy meisje gaat het een beetje' vraagt ian aan me. ik knik. ian geeft me een knuffel. ik weet niet wat het is maar als ik in de buurt van ian ben voel ik me raar.

*skip school*

oh my gosh. tommy staat voor men school. op me te wachten. 'louise' schreeuwt tommy. ik wil hem ontwijken maar het is te laat. tommy kust me vol op men mond. max komt aan lopen en trekt tommy van me af. 'ben je gek tom' 'ik ben nie gek jij bent gek' tommy geeft me een kus en scheurt weg met zen brommer. 'moppie ik heb repetities deze week dus ik kan helaas nie komen' zecht max. ik geef hem een kusje dat het oke is. ik loop naar huis, ik ga in men bed liggen en ik ga netflix kijken. ian belt me en ik neem op. we hebben echt een heel gesprek en soms zitten we even te kloten. ian stelt voor om langs te komen. we spreken af om 3 uur.

ian komt even later aan en oh my gosh hij is zo cute. hij gaat met zen hand door zen haar en mijn wereld gaat in slowmotion. we chillen heel even kijken een film en plots word ian gebeld. 'my babe' staat er op zijn scherm. waarom als ik een jongen leuk begin te vinden heeft die al met iemand. oke dat was ook met max en 2 maanden later hadden wij een relatie. 'ik moet umm naar huis men pa helpen' zecht ian. ofc weet ik dat zijn vriendin langs komt maar dat durf ik hem niet te zeggen. ian gaat weer naar huis en ik kleed mij om. ik post nog even een post voor op insta en ga naar de club. er is vroeger best veel gebeurd in z'n club dus ik vind het knap dat ik er nog heen durf. ik loop naar binnen en de eerste die ik zie is max, hij gaat ook altijd naar deze club. 'hey bby'zecht max als die me ziet en geeft me een kusje. ik neem wat te drinken en ga op een bankje zitten. der komt een jongen naar mij toe. we stellen elkaar voor en hij blijkt aardig te zijn. we wisselen elkaars insta uit en ik ga samen met max naar huis. max is aardig dronken dus hij blijft bij mij slapen. we komen thuis aan en ik breng max naar bed. ik kleed mij om, ga naast max liggen en val in slaap.

Waarom ik?!Where stories live. Discover now