Ik word wakker en voel langzaam een hand over men rug. Ik schrik. 'Hey mop' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en ik zie max staan. Ik geef hem een kusje en max geeft een kusje terug. 'Ian mag als hij wakker is het ziekenhuis uit' zegt max. Ik ben verbaast. Max geeft me een kusje en hij gaat weg. Ik ga op ian zen bed zitten en ik voel het bed bewegen. Ik geef een blik naar ian en ian word wakker. 'IAN!' Schreeuw ik. Ik was waarschijnlijk iets te enthousiast. Ik geef ian een knuffel en uit blijdschap geef ik hem een kusje. 'S s sorry' zeg ik heel onzeker tegen ian. Hij geeft een kusje terug. Ik heb een raar gevoel in mijn buik die ik bij max nooit heb. Zou ik verliefd zijn. Er gaat van alles door men hoofd. De docter komt binnen en die zegt dat ian naar huis mag. Hij moet goed uitrusten. Ik besluit dat ian bij mij slaapt. Mijn ouders zijn toch op vakantie dus ik ben alleen thuis. Ik ga met ian naar huis en ian gaat op de bank liggen. Ik zet de tv voor hem aan en ik ga het huis op ruimen. Ik ga bij ian liggen en trek even een ander setje aan. Ian zijn wonden helen snel. Hij knapt snel op. Ian probeert een stukje te lopen en ik help hem. Het gaat super goed. Hij kan steeds meer. Ondertussen is het savonds laat. Ian en ik drinken een wijntje en we worden al vlink aangeschoten. We gaan naar men kamer en we gaan in bed liggen. Ian vriebeld met men shirt en hij trekt men shirt en men topje uit. Hij trekt zijn shirt uit en voor dat ik het weet heb ik sex met ian. Na een uurtje zijn we klaar en we kleden ons aan. Ik ga op ian zen borst liggen en ik val in slaap.