Deel 6

14 0 0
                                    




de volgende dag breekt aan en ik word wakker. ik zie dat ian nog slaapt dus ik besluit om een ontbijtje te maken voor hem. ik loop naar de keuken en maak een ontbijtje klaar en brengt hem naar boven. ik maak ian wakker en ian eet zen ontbijtje. Ik heb een raar gevoel in mijn buik. Het zal wel niks zijn denk ik. 'Ik ga even douchen' 'is goed'. Ik pak een setje kleding en ik loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en kleed me uit en stap onder de douche. na 10 minuten ben ik klaar met douchen. ik kleed mij aan en ik doe mijn haar. ik voel me een beetje misselijk. ik loop terug naar ian en ik ga bij ian zitten. ian kleed zich om en gaat weg. ik ga straks mee met een optreden van max. ik stap op de fiets en rijd naar max. ik bel aan en de moeder van max doet open. 'heyyy louise'zecht de moeder van max blij.  ik zeg iedereen gedag en loop naar max. ik geef max een kusje en we praten wat. max kleed zich om en maakt zich klaar voor de show. 'louiseeee waar zijn men in-ears' schreeuwd max. '' schatje ik zit naast je he' 'oja sorry schat'.        5 minuten later heeft max zen in ears gevonden.  we gaan naar de auto en rijden weg. max heeft een uitverkocht sportpaleis. ik ben zo trots op hem. de show begind. ik zit in max zijn kleedkamer. ik ben zo misselijk. halverwege de show lig ik over de wc te spugen. ik voel me zo misselijk. ik besluit ian te bellen en te zeggen dat ik misselijk ben. ian vreest voor het ergste. we spreken af om morgen naar ian te gaan. het concert is afgelopen en max is ontzettend moe. ''max kom je je heb nog een meeting''. roept peter. peter is de manager van fource en van max. ''jaja ik kom er aan'' zegt max heigend. we lopen naar de plek van de meeting en zijn daar even een uurtje bezig. een uur later is de meeting voorbij en we rijden weer naar huis. we komen thuis bij max aan en ik plof op bed en ik val in slaap. midden in de nacht word ik wakker. ik zie max naast me slapen. hij is zo schattig als die slaapt. overdag ook hoor maar nu vooral.


~ hey allemaal dit is voorlopig even het einde. Ik ben bezig met iets opbouwen. Ik probeer zo snel mogelijk verder te schrijven~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Waarom ik?!Where stories live. Discover now