Beni ara...
Tanıtım:
Jungkook bekar bir CEO babasıdır ve Taehyung iş arayan bir üniversite öğrencisidir. Jungkook'un diğer insanlardan korkan çocukları var, ama Taehyung ile tanıştıklarında işler değişiyor.
!UYARI!
-dilbilgisi/yazım hatalarını görmezden gelin.
-bu kitap hayal ürünüdür.
-duyarsız yorumlar silinecek.
KARAKTERLER:
Jungkook'un hikayesi
Jungkook, Kore' deki en büyük şirketin sahibi olan 23 yaşında bir erkek, iki güzel kızın babası. Luna 7 yaşında ve Yeona 2 yaşında. Iki kız da babalarına dünyada ki her şeyden daha çok tapıyorlar.
Jungkook ülkenin en genç CEO'su ve aynı zamanda en zengin insanı. Jungkook çok çalışkan ve birkaç arkadaşı ve iki kızı dışında her kese çok soyug davranıyor. Jungkook Sarah'la tanıştığı için müteşekkir, sanki olmasaydı iki güzel kızı olmayacakmış gibi, Sarah Luna'nın hayatına karıştı ama Yeona olduktan sonra bir doktorla tanışıp aşk oldu ve Jungkook'tan ayrıldı.
Bir gün işten eve döndüğünde iki kızını da salonda -Sarah'nın tüm eşyaları gitmişken-, ağlarken bulduğunda Jungkook iç geçirdi ve hayal kırıklığına uğradı. O günden beri Jungkook her kese olan güvenini kaybetti.
Luna ve Yeona pek çok insandan hoşlanmıyorlar, çekiniyorlar ya da çok rahatsız oluyorlar. Jungkook çoğu zaman çalışır, bu yüzden kızlarına bakacak birini bulmakta zorlanır,
ve bu yüzden kızlara bakmaları için Jimin ve Jin'e ödeme yapar ya da ikisi de çalışıyorsa, Jungkook kızlarınıda kendisiyle birlikte işe götürür.Çünkü çocukları için bir oyun odası var, her ihtimale karşı onları işe getirmesi gerekiyorsa.
Jungkook'un şirketinde çalışan Jin,Jimin,Yoongi,Hoseok ve Namjoon adında beş arkadaşı var, ayrıca bazıların kafeleri veya polis departmanları var.
________
Taehyung'un hikayesi
Taehyung'un çok arkadaşı veya ailesi yok, yalnız olduğu söyleye biliriz. Çok eski bir evi olduğu için, iş arayan bir üniversite öğrencisi ve yeni bir ev için para biriktirmek istiyor, ancak yine de kendisi için yiyecek bulabilecek durumda.
Taehyung her zaman insanları memnun etmeye çalışan, çok tatlı ve sevecen bir insan. Taehyung çocukları sever ve çoklu görev yapabilir, ama şiddetten ve saldırgan insanlardan nefret eder.
Taehyung'un ikisi birlikte üniversiteye gittikleri için, Jimin adında bir arkadaşı vardır. Jimin ve Taehyung çok yakın.
____________
SON BIR KAÇ NOTLAR:
•Jungkook'un 16 yaşında baba olması çok genç, ama onu yargılayan yorumları görmek istemiyorum.
Bu kadardı benim güzel bebelerim, umarım beğenirsiniz. Gelecek bölümlerde görüşürüz♡...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Ara | tk
FanfictionJungkook bekar bir CEO babasıdır, Taehyung ise iş arayan bir üniversite öğrencisidir.Jungkook'un diğer insanlardan korkan çocukları var ama Taehyung ile tanıştıklarında işler değişiyor. Tamamlandı. 222.