Pohled Poppy
Utíkali jsme směrem, který nám Mommy Long Legs zadala. Byli jsme v polovině té chodby, když jsme zaslechli výstřel. Zastavili jsme se a snažili se popadnout dech. "Nemůžu tomu uvěřit. Mommy Long Legs je pryč." řekl smutně Huggy. "Proč to udělal? Chtěl přeci nás!" řekl poplašeně Steve. "Dal jí na výběr. Buď odejde a nechá ho, aby si s námi mohl dělat co chce nebo zemřít. Obětovala svůj život, abychom byli na svobodě." řekla jsem mu. "Měli bychom pokračovat. Pokud nás teď Elliot dostane, tak se Mommy obětovala zbytečně." řekl pak Huggy. "Uděláme to pro ni." řekla jsem a vyrazili jsme. Neušli jsme ani 2 metry, když se Huggy náhle zastavil. "Co se děje?" zeptal se Steve. "Někde se něco pálí." řekl Huggy. Pak jsem si všimla dveří, ze kterých unikal kouř. Než jsme k těm dveřím došli, někdo je vykopl. Už jsem chtěla říct ostatním, že nás Elliot teď dostane, když v tom ze dveří vyšel Bombas. "Strýčku Bombasi!" vypískl Steve a běžel k němu. Sice s Bombasem nebyli nijak příbuzní, ale Steve mu tak už říká, podobně jako Huggy, který mi občas říká Poppyna. "Kde jste se tu tak náhle vzali, děcka?" zeptal se nás Bombas. "Na to samé se můžeme zeptat tebe." opáčil Huggy. "Dopřával jsem si denní dávku okružního letu kolem továrny, když se za mnou objevili dva borci ve stíhačkách a srabácky mě zezadu sestřelili. A kdybych nebyl z drtivé většiny robot, jistě bych své přistání ve stylu kamikaze nepřežil." řekl Bombas. "No a teď mi povězte jak jste se sem dostali." "Elliot Ludwig nás připoutal ke stolům a chtěl nás naklonovat a naše klony pak prodávat jako hračky." řekl Huggy. "Ten bastard..." ulevil si Bombas. Všichni jsme se na něj překvapeně podívali. "To ale nevysvětluje jak jste se odtamtud dostali? Bez pomoci byste se odtamtud nikdy nedostali." zeptal se nás Bombas. "Pomohla nám Mommy Long Legs. Upřednostnila naše životy před svým vlastním." řekla jsem. Bombas velmi rychle pochopil, že jsem tím myslela, že zemřela. "Tak ten hajzl se nespokojí s experimentováním na lidech. Teď bude ještě zabíjet svoje vlastní experimenty." řekl Bombas jen tak pro sebe. Pak se z laboratoře ozval bolestný řev. Patřil Mommy Long Legs. "Ona žije?" řekl velmi překvapeně Huggy. "Slyšeli jste ji snad vykřiknout, když se ozval ten výstřel?" zeptal se nás Bombas. Shodli jsme se, že jsme ji zakřičet neslyšeli. "Tím pádem ji vodkrouhl hned prvním výstřelem a teď se vás snaží nalákat k sobě tím, že pustí audio, ve kterém Mommy ječí v bolestech. Jenže je tu i možnost, že ten výstřel byl z uspávací pistole a zaúčinkovala hned, takže Mommy neměla čas ani na sebemenší výkřik. Lidi jako Elliot Ludwig jsou schopni pro svůj úspěch udělat cokoliv." vysvětlil nám Bombas. Obě varianty dávaly smysl. Mohl ji uspat a teď s ní dělá kdoví co, ale stejně tak ji mohl zabít a pak nás nachytat. "A vůbec, kam jste měli namířeno?" zeptal se po chvilce Bombas. "Máme namířeno do místnosti na uchovávání dokumentů. Měla by tam být mapa k nějakému úkrytu, kde jsme se původně měli s Mommy setkat." řekla jsem mu. "No, tak to abychom v té místnosti byli dřív než Elliot zjistí, že vás nenachytal a vyhlásí po vás pátrání. A jistě se vám šikne ranař navíc." řekl nám Bombas. Museli jsme uznat, že v týmu nemáme nikoho, kdo se dokáže rvát. Takže jsme se s Bombasem vydali do místnosti na uchovávání dokumentů.
ČTEŠ
Elliotův plán (Poppy Playtime fanfiction)
FanfictionElliot Ludwig je proslulý svou firmou Playtime Co., která vyrábí hračky. Jednoho dne Elliot Ludwig zahájí projekt na vytvoření hraček v dětském provedení. Když se ale rozhodne s nimi dělat pokusy, Mommy Long Legs mu v tom bude bránit a zachrání děts...