Pohled Steva
Nějakou dobu jsme se plazili ventilací. "Neplazíme se tou ventilací nějak dlouho?" zeptal jsem se nejistě. "Trpělivost, Steve. Brzy tahle ventilance skončí a budeme muset obratně vylézt, ale ono se to blbě posuzuje, když o tom místě skoro nic nevíme. Lezeme tudy poprvé v životě." vysvětlil mi Huggy. Nějakou dobu jsme se ještě plazili, ale pak ta ventilace končila a nad námi bylo víko. "Tak, tady nám ventilace končí." oznámil Huggy a otevřel víko. Když jsem vylezl, hned jsem ucítil strašný smrad. "Bože, tady to páchne." řekl jsem. "To má být ten úkryt?" zeptala se Poppy. "Ještě tam nejsme. Z nějakého důvodu je tahle ventilance rozdělená, ale jen z té strany odkud jsme přišli, je zadělaná. Ta druhá část je volná, ale nebude snadné se do ní dostat." řekl Huggy. Zprvu jsem nechápal, ale když jsem se podíval, pochopil jsem. Někdo prostě z téhle ventilace kus uřízl a zacelil jen jednu stranu. "Ale co je tohle za místo?" zeptal jsem se. "Já sám nevím. Nejspíš tu vyhazují chemikálie, které už nepotřebují." tipoval Huggy Wuggy. "Máš naprostou pravdu." ozval se za námi nehezky povědomý hlas. Když jsme se otočili, na druhém konci ventilace, kterou jsme přišli, stál Elliot Ludwig a Mommy Long Legs. "Už zase? Unikneme ti přímo pod nosem a ty místo toho, aby ses na pár hodin zdržel a naplánoval si co a jak, tak po nás jdeš furt?" zeptal se podrážděně Huggy. "A tam dole nejsou jen nepoužité chemikálie. Odhazujeme sem taky méně výnosné projekty." řekl Elliot, naprosto ignorujíc Huggyho dotaz. "Co tím chceš říct?" zeptala se nejistě Poppy. "Hahaha. Nerad bych vám prozradil to překvapení. Takže bude to takhle. Budete spolupracovat a půjdete se mnou a Mommy jako hodná děťátka, nebo se připojíte k těm projektům dole. Volba je na vás." předložil svoji nabídku Elliot. V moment, kdy domluvil, se k nám vydala Mommy, připravena nás chytit. Vlézt zpátky do ventilace by v tuto chvíli bylo příliš nebezpečné, takže jediné, co jsme mohli dělat, je couvat. "Rozhodněte se rychle. Už není moc místa kam couvat." řekl nám Elliot. Nenápadně jsem se ohlédl a viděl, že se už dál nedostaneme. A Mommy už byla u nás, takže proklouznout jí nebylo možné. Za ní byl ještě Elliot Ludwig, takže i kdybychom se dostali přes Mommy, chytne nás pro změnu Elliot. Takže jsme museli jenom stát a doufat v zázrak. "Výborně. Mommy Long Legs, mohla bys je vzít a odnést do laboratoře?" nařídil Elliot. K našemu překvapení Mommy nic neudělala. Dokonce se ani nedívala na nás, ale za nás. Instinktivně jsme se otočili (což moc chytré nebylo, protože takhle nás mohla krásně skopnout dolů) a snažili se zpracovat co vidíme. Byl tam totiž Bombas. Naznačil nám, že máme skočit. Nejspíše bychom zůstali, ale to by pak znamenalo, že na nás Elliot Ludwig bude dělat pokusy, takže jsme museli skočit. Někdo nás chytil. Měl jsem strach, že to byla Mommy Long Legs, ale k našemu štěstí to byl jenom Bombas. Rychle nás vtáhl do ventilace a lezli jsme za ním. V dálce jsme zaslechli Elliota běsnit a pak se za námi ozýval zvuk jako když něco velkého leze ventilací. Člověk by musel být velmi hloupý, aby mu nedošlo, že se za námi vydala Mommy. Všiml jsem si však, že se Mommy občas zasekla. Nejspíš pro ni ta ventilace byla v určitých částech malá, ale to nám hrálo do karet. "Chvilku mi to trvalo, ale vrátil jsem se." řekl Bombas. "Já se bála, že tě dostala." řekla Poppy. "Letadla moc bezpečná nejsou, ale kdyby mě ti borci chtěli dostat mimo letadlo, neuspěli by. A k tomu mému zdržení, tak to bylo výhodné, protože jsem se něco dozvěděl." řekl nám Bombas. "A co?" Vyzvídal Huggy. "No, byl jsem v Elliotově kamceláři." řekl Bombas. Všichni jsme na něj asi tak pět sekund čučeli jako na zjevení Ježíše Krista. "Je pravda, že to tam má dost zabezpečený, ale stačí být nenápadný a proklouzneš tam snadno. Použil jsem taktiku 'vždycky udeř tam, kde se kavka nedívá'. Ten, kdo to vymyslel, je génius." vysvětlil Bombas. Ventilace nás zavedla do skladu s hračkami. Vypadalo to tu staře. "Kde to jsme?" zeptala se Poppy. "Jsme tady. To je ten úkryt." oznámil Huggy Wuggy.
ČTEŠ
Elliotův plán (Poppy Playtime fanfiction)
FanfictionElliot Ludwig je proslulý svou firmou Playtime Co., která vyrábí hračky. Jednoho dne Elliot Ludwig zahájí projekt na vytvoření hraček v dětském provedení. Když se ale rozhodne s nimi dělat pokusy, Mommy Long Legs mu v tom bude bránit a zachrání děts...