1.

1.7K 90 8
                                    

Jimin oturduğu koltukta kendisine gelen aramaya bakarak mutlulukla açtı.

"Efendim Tae"

"Nasılsın Jim?"

"İyiyim sen?"

"Bende iyiyim. Şey Jimin ven sana bir şey diyecektim. Babamlar bu gün evde değil ve evde yalnızım eğer işin yoksa bize gele bilirmisin? Akşam bizde kalırsın."

"Olur. Zaten evde canım sıkılıyordu hem değişiklik olur."

"Ayy çok sevindim. Kapatıyorum o zaman çabuk gel bekliyorum."

"Tamam."

Jimin gülerek telefonu kapatıp ayağa kalktı. Son günlerde canı fazlasıyla sıkılıyordu.

Annesi Jimin çok küçükken trafik kazasında hayatını kaybetmiş babası ise başka bir kadınla evlendiği için babasıyla çok fazla konuşmuyor. Bir süre teyzesiyle yaşamış sonra artık büyüdüğü için kendi başına yaşamaya karar vermiş.

Şuan maddi durumu gayet yerinde hem babası hem teyzesi para gönderiyor ve kendiside yarı zamanlı işinden kazandığı parayla hem okul taksitini ödüyor hem kendi harçlıklarını gideriyor.

✰✰✰

Jimin duştan çıktıktan sonra bornozuyla gardıropa yaklaşarak kıyafetlerine bir göz attı. Jiminin gerçektende çok fazla kıyafeti vardı. O giyinmeyi süslenmeyi seven birisiydi tüm parasını nerdeyse kıyafetlerine yatırırdı.

Beyaz oversıze olan t-shirtü ve şort eline alarak diğer çekmeceyi açıp ordan kendine iç çamaşırı alarak giyinmeye başladı.

Saçlarını kurutup şekil verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarını kurutup şekil verdi. Ve son kez herzaman sürdüğü şeftalili lipbalmı sürerek çamtasını alıp anahtarlığıda alarak ayakabılarını giyinip çıktı.

Zaten evleri çok uzak olmadığı için Jimin yürümeyi tercih etmişti. Kısa sürenin ardından geldiği evin karşısında dayanarak zile bastı. Kapı açıldığında Jimin karşısında gördüğü bedenle kocaman gülümseyerek arkadaşına sarıldı."Jim özledim seni~"

"Bende özledim ama abartma Tae sadece bir gündür görmüyoruz bir birimizi." Jimin ayrılarak Taehyunga bakıp içeri girdi.

"Olsun ben yinede özledim seni."

"Bende seni özledim aşkımm." Jimin gülerek içeri addımladı. Bu ilk gelişi değildi Taehyungla 10 yıldır arkadaşdılar. İkiside okulun birincileri olduğu için aynı üniversiteye girmişti. Taehyungun ailesi Jimini çok severdi.

"Jimin ben çok açım yemek sipariş edicem ne istersin?"

"Imm... Pizza ola bilir."

"Bende onu düşünmüştüm"

✰✰✰

Yemekler yenmişti filmler izlenmişti artık uyku zamanıydı. Her zamanki gibi yine beraber uyuyacaktılar çünki Jimin karanlıktan aşırı korkardı.

"Jimin benim pijamalarımın hepsi kirli sana abimin gömleğini versem olurmu? Onun pijamaları baya büyük sana çok büyük olur gömlek veriyim onu giy."

"Olur Tae."

Jimin gömleği güydiği zaman nerdeyse içinde kaybolmuştu. Ama umursamadı çünkü evde kimse yoktu sadece Tae vardı.

 Ama umursamadı çünkü evde kimse yoktu sadece Tae vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung Jimine bakarak güldükten sonra "Hadi uyuyalım koca bebeğim~" demişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung Jimine bakarak güldükten sonra "Hadi uyuyalım koca bebeğim~" demişti. Jiminde gülerek "uyuyalım bebeğimm" demişti.

♡︎♡︎♡︎

Jimin

Akşam kalktığımda komidinin üzerinde duran telefona uzanarak saate baktım 02:47. Susamıştım. Ben her gece mutlaka kalkar su içerdim. Yanımda uyuyan Taehyunga bakarak gülüp ayağa kalktım parmaklarımın ucunda sessizce yürüyerek onu uyandıramamaya özen göstererek odadan çıktım. Gerçi top patlasa Taehyung uyanmazdı.

Taehyungun ailesi ne kadar zengin olsada bu küçük evde yaşarlardı. Aslında genelde Taehyung bu evde yalnız olurdu ailesi diğer evlerinde kalırdı.

Mutfağa girerek ışıkları yakarak dolaptan bardak çıkarıp kendime su doldurdum. Bitirdikten sonra bir bardak daha doldurdum odaya koymaya. Geri ışıkları kapatarak odadan çıktım.

Keşke çıkmaz olaydım birisi beni kolumdan tutarak duvarla arasına aldı. Ağzımdan çığlıklar kopmuştu. Kemikli elleriyle çabucak ağzımı kapatmıştı. Korkudan dolayı su dolu bardak elimden yere düşmüştü. Göğsüm hızla inip kalkıyordu.

"Kimsin?"

Merhaba arkadaşlar yeni bir ficle karşınızdayım. Şuan taslakta 5 hikayem var daha hiç birini yayınlamadım. Bitirdiğim zaman hepsini yayınlıyıcam.

Kısa olduğu için özür dilerim bir anda aklıma geldiği için yazmaya başladım. Özel derslerden dolayı pek vakit bulamıyorum ama zamanım olduğunda mutlaka bölüm atıcam.

Yazım hatam olursa şimdiden özür dilerim okumadan atıyorum.

Umarım beyenirsiniz kendinize iyi bakın.

JeonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin