~Bilgilendirme~

600 24 4
                                    

Kalbimiz her daim yanan bir ateş gibidir. Eğer ateşi körükleyecek bir şey vermezseniz , o ateş söner...

Omegalar çok özel varlıklar olduğu için hep korunurlar. Burada tam olarak 3 okul bulunuyor:

1.Daha vahşi özelliklere sahip olduğu için kurt ve vampirlerin okulu

2.Daha çok zeka ve büyü gerektiren cadı, büyücü ve peri okulu

3.Birde bunların ikisinden de uzak Omega okulu.

Birde bunların ikisinden de uzak Omega okulu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çevrilmiştir

boyut ve güç söz konusu olduğunda omegalar genellikle alfa ve betaların altındadır, genellikle küçük bir yapıya sahiptir, dar omuzlar ve kas kütlesinden daha fazla yağlıdır.hem erkekler hem de dişiler rahim ve yumurtalık taşırlar. Dişilerinkiler tıpkı bir Beta'lar gibi olacaktır, ancak erkeklere yalnızca rektumdan erişilebilir.
Omegalar "kızgınlık" denen bir şey yaşarlar. Bu, neredeyse bir Alfa'nın tekdüzeliği gibidir. Bu, omegaların yoğun cinsel hayal kırıklığı yaşadığı ve çaresizce düğümlenme ve emprenye edilme ihtiyacı hissettiği bir dönemdir.neyse ki bunlar "kızgınlık bastırıcılar" kullanılarak kontrol altına alınabilir. Bunlar da tıpkı tekerlek izi önleyiciler gibi bir süre sürekli kullanımdan sonra serilmelidir.
Omegaların kalçaları dişi Betalardan biraz daha geniştir ve dişi Alfa'nın göğüslerine çok benzer şekilde, bir erkek omeganın penisi körelmiş bir özelliktir ve başkalarını hamile bırakma yeteneğine sahip değildir.

Omega~
genellikle en zayıf varlıklar olarak bilinir. Çok naif ve kırılgan olurlar. 0,01% ihtimalle bazen güçlü omegalar doğa bilir (genellikle erkek)
Erkek omegalar hamile kala ve doğum yapa bilirler .

Beta~
Genellikle orta güçte varlıklardır. Onların omega ve alphalar gibi güçlü feromanlari yoktur. Normal ve sakin hayat yaşarlar.

Ålpha~
Kurtlar arasında yer alan en güçlü varlıktır. Bir ømega'yı mühürlemişlerse eğer artık o ømega'ya kimse dokunamaz çünkü ona aittir. Alphalar kendinden alt kurtlara sözünü gecire bilir. Sürünün başı olurlar. İri yapıları,kasları ve güçleri ile biliniyorlar.

Vampirler~
Kan emici varlıklar. Hız, güç,beyaz ten ve kırmızı gözleri ile tanınırlar. Vampirler kurtlardan da üstündür. Yüzyıllardır kurtlar savaş verse de, tarih bile onca kurdun yıkımını görmüştür.

Peri, Büyücü, Cadı~
Neredeyse aynı eşit güçlere sahipler. İksirler, ilaçlar yaparlar. Bir çok gizemli,yasaklı büyüler. Eğer iyi bir cadı iseniz bir çok şeyi yapa bilirsiniz. Ama sınırlar var. Güç sınırını aşarsanız ölürsünüz.

Melez~
Eskiden lanetli oldukları düşünüldüğü için daha bebek iken katledilirdiler.
Zamanla artık yaşamalarına izin verilmeye başladı. Ama hala toplum ve konsey tarafından iyi karşılanmıyor. Eğer doğan çocuğun bir tarafı omega olursa o çocuk öldürülüyor. Zaten omega olan bir çocuk içinde vampir ve ya büyü gücü taşıyamaz ve zamanla kendisi ölür.

Limèrence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin