Kaybettiğimiz şeylerin acısı ,bir ömür boyu yük olur omuzlarımıza..
K: Jennie Kim başka bir ırktan melez bir çocuğa sahip olmakla suçlanıyorsun. Park Jimin suçuna dahil. Cezanız idam!
Jm: Hayır ! Ben yaptım,zorla yaptım! Benim suçum onu bırakın!
Jn: Yalan söylüyor! Onu bırakın. Lütfen babası değil o ! Yalan söylüyor.K: Oğlanı götürün. Tek tek konuşacağım.
Jm: Hayır ! BIRAKIN!
K: Evet Jennie Kim çocuk kimden?
Jn: Çoktan kaçtı bebeği öğrenir öğrenmez. Jimin masum sadece babasıyla babam arkadaş olduğu için beni korumaya çalışıyor.
K: Nasıl ispatlarsin?
Jn: İspatlayamam efendim sadece yalvarırım oda dokunmayın.X: Efendim biri siziyle konuşmak istiyor.
K: Şuan olmaz!
X: Okul müdiresi efendim.
K: Tamam gelsin.Müdire: Merhaba efendim . Size bir teklifim olacak.
K: Buyurun
Müdire: Jennie Kim babası vakti iken savaşda sizin babanızı kurtarmıştı. Öğrencimi affetmenizi rica ediyorum. Karşılığında bebeğin ortadan kaldırılmasını kabul ediyorum.Jn: Hayır lütfen
Müdire: Jennie sus mecbursun.
Jn: Ben istemiyorum müdire hanım lütfen yalvarırım.
K: Demek öyle ha?! Bu büyük bir suç müdire hanım!
Müdire: Sadece lütfen düşünün. Genç, bir hata yapmış bir daha olmayacak kendim dikkat edeceğim.
K: Pekala bebeği hemen şimdi burada aldıracak.
Jn: Hayır lütfen .. lütfen
Müdire: Eğer yapmazsan onu kurtaramazsın!Dr: Korkma Jen çabuk bitecek
Jn: Bebeğim gitmesin çok küçük daha yalvarırım
Dr: Cok üzgünüm.O gün her kes Jennie'ye yapılan işgenceyi izledi. Genç kızın gözyaşları sessiz hıçkırıklara karıştı.
Dr: Bitdi efendim.
K: Öldü değil mi?
Dr: Evet fetüs başarıyla çıkarıldı.
K: Güzel . Size güveniyorum müdire hanım. İkinci sefer affedilmeyecek!
Müdire: Teşekkür ederim. Jennie gidiyoruz. Jennie?
Jn:...
Müdire: Jennie yapma böyle . Jennie!
Ah be kızım ne yaptın kendine.Jimin serbest bırakılmış, Jennie ise yurda geri dönmüştü. Jimin olayı öğrenir öğrenmez Jennie'yi görmeye çalışmıştı ama başarısız oldu. Müdire hanım yurdun gözetimini artırmış,giriş çıkışları yasaklamıştı.
Rose Jennie'yi görür görmez her şeyi anlamıştı. O gece sabaha gözyaşı dökmüşlerdi. Ama hiç kimse Jennie'nin yaşadığı acıyı anlayamazdı. İçinden bir parçası kopmuştu. Sanki nefes alıyordu ama yaşamıyordu. Jimin de farklı sayılmazdı. Jennie bebekden daha önemli idi. Ama yine de o da küçük bir hayatı kaybetmenin acısını içinde yaşıyordu. Jungkook arkadaşına destek olmaya çalışıyordu. Ama böyle bir durumda ne yapa bilirdi ?Müdire: Evet Rose benimle konuşmak istemişsin.
Rs: Müdire hanım sizden bir ricam var. Jennie'yi yarım saatliğine dışarı çıkara bilir miyim?
Müdire: Hayır! Kararım kesin! Şu sıralar ortalıkta görünmesini istemiyorum.
Rs: Lütfen kaç gündür ölü gibi dolaşıyor. Hiç bir şey yemiyor içmiyor . Her gece uykusunda ağlayarak kabuslar görüyor. Sabah kada uyumuyor . Acı çekiyor müdire hanım lütfen İzin verin .
Müdire: Pekala ama lütfen Rose ona göz kulak ol.
Rs: çok teşekkür ederim.Rs: Jen dışarı çıkalım mı biraz?
Jn: ..
Rs: Jen lütfen sadece biraz hava al. Jimin seni görmek istiyor . Çocuk mahvolmuş sana ulaşamıyor. Oda aynı senin gibi Unnie acı çekiyor. Ona da kendine de yapma bunu. Yine yapma. Kendinden uzaklaştırma.
Jn: Tamam.Rs: Alo Kook biz ormana gidiyoruz Jimini al gel.
Jk: Tamam. Yeri değil biliyorum ama Rosy biliyorsun Chim Jennie'nin kanına bağımlı yani
Rs: Kendini kontrol edemez mi?
Jk: Hayır durum o değil . 1 hafta oldu bir şey yemedi böyle giderse kısa süreli ölüm yaşar. Haraket edemez. Beyin ölümü gibi. Muhtemelen Jennie'ye bir şey söylemeyecek.
Rs: Anladım durum kötü . Gerçi iyi değildi zaten. Ben konuşmaya çalışırım olmadı sen söyle.
Jk: Tamam.Jn: Duydum . Doğru söylüyor.
Rs: Jennie kendini zorlama .
Jn: merak etme Rosy bir şey yok.Rs: Merhaba çocuklar
Jk: Nasılsınız?
Jm: L-lavanta
Rs : biz biraz dolaşalım.Jennie'nin gözleri dolmuştu Jimin daha fazla dayanamayıp sevgilisine sıkıca sarılmıştı. Jennie gözyaşlarını ve kendini sevdiği çocuğun kollarına bırakmıştı.
Jm: Seni çok özledim. Ben yanına gelmek istedim ama bırakmadılar. Jen ben çok üzgünüm sizi koruyamadım.
Jn: Çok canım yanıyor chim. Senin bir suçun yok. Ben dikkat edemedim. Kaybettim onu.
Jm: Jen her şey iyi olacak. Seni bırakmayacağım. Hep yanında olacağım.Jn: kanımı içmen gerekiyor.
Jm: Hayır ben iyiyim ihtiyacım yok
Jn:Chim uzatma. Seni kaybetmek istemiyorum.Jimin kanı içmiş sevgilisine gitmeden önce sarılmıştı. Jimin biliyordu Jennie'nin iyileşmesi zaman alacaktı. Ama ne olursa olsun yanında olacaktı.
Rose'den
Rs: Günden güne arkadaşımın kardeş gibi gördüğüm kızın erimesini izliyorum kook. Uyumuyor ,yemiyor ,öylece oturuyor.
Jk: Çok normal Rosy . Jiminde öyle . Gerçi kimse Jennie'nin hissettiği şeyleri hissedemez ama oda bebeğini kaybetti. Bir birilerini destek olarak iyileşecekler.
Rs: Umarım her şey yoluna girecek.
Jk: Rosy
Rs: Evet?
Jk: Ben seninle evlenmek istiyorum
Rs: Ne ?
Jk: Biliyorum şimdi olmaz durumlar daha düzelmedi ama en kısa sürede istiyorum. Jen ve Chim gördükten sonra anladım ki sen her zaman yanımda ol istiyorum. Başımıza böyle kötü şeyler gelse bile hep birlikte olalım ,birlikte üstesinden gele bilelim. Kimse seni benden alamasın, uzaklaştırmasın.
Rs: Aynı şeyi bende düşünüyorum Kook ama arkadaşım bu duramda iken nasıl yaparım.
Jk: bir kaç ay daha geçsin duruma göre karar verelim olur mu?
Rs: Tamam.Rs: Eun?
Eun: J-jennie ben üzgün-
Jn: Aşağılık herif!Senin yüzünden bebeğim öldü. Hangi yüzle karşıma çıkıyorsun?! Defol ! Küçücüktü daha.
Eun: Ağlama lütfen men çok pişmanım.
Jn: Pişman olsan neye yarar?! Getire bilir misin onu ,geri vere bilir misin bana?!
Rs: Defol git buradan! Yeterince incittin.
Unnie lütfen hadi gidelim.Okuduğunuz için teşekkür ederim. I 💜 U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limèrence
WerewolfLimèrence~Tutkuyla âşık olma hâli. Omegalar korunması gereken özel varlıklardır. Çünkü büyüleyici bir güzellik ve koku barındırıyorlar. Onlardan biri de Roseanne abisi Teahyung tarafından korunuyordu.Ama bir gün Rose aniden Alpha okuluna gelmek zor...