~Are U..?~

87 7 1
                                    

Verilen bazı hediyeler ödül mü yoksa ceza mı? Yaşamadan bilemeyiz...

Jennie'den

JN:Çok garip hissediyorum doktor Kim. Vücudum çok sıcak  ve farklı görünüyor. Sanki kızgınlık değil gibi . Cinsel arzu isteğim yok. Tuhaf değil mi?
Dr.Kim: Ne gibi değişimler var Jennie?
JN: Bilmiyorum sanki Göğüslerim büyümüş ve sertleşmiş gibi. Gözlerimin rengi değişmiş gibi.
Dr.Kim: Hmm. Jennie acaba bir sevgilin var mı? Hiç cinsel bir şey oldu mu aranızda?
JN: Hayır yok. Hayatımda biri yok.
Neden sordunuz?
Dr.Kim: Bazen  partnerimizin dokunuşları omega kadınlarında bazı değişiklikler gibi ortaya çıka bilir. Tamamen hormonal olduğunu söyleye bilirim. Ama hayatında biri yok diyorsun o yüzden sorunun ne olduğunu pek anlamıyorum. Şimdilik dinlen . Ben diğer omegalarla ilgilenip tekrar yanına geleceğim.
JN:Tamam teşekkür ederim.

Bayan Kim üzgünüm ama size vampir bir sevgilim var diyemedim. Vücuduma ne oluyordu böyle. Kızgınlık değilse ne peki bu? Göldeki o günden sonra oluyor bunlar.Neden?
Kafamdaki düşüncelerle odamın önüne gelmiştim bile.

Rs:Unnie? Sen kızgınlıkta değil miydin?
JN: Görünen o ki değilim.
Rs:Neden yoktun peki?
JN: Kızgınlık değil ama vücudumda biraz sorun var gibi görünüyor.
Rs: Nasıl yani ciddi bir şey mi?
JN: Ah hayır öyle olduğunu sanmıyorum. Dr. Kim sevgilim varsa hormonal ola bileceğini söyledi.
Rs: Jimin'i biliyor mu?
JN: Hayır sevgilim yok dedim. Neyse sen beni boş ver şimdi. Anlat bakalım turnuvada neler yaptınız.
Rs: Ben kazandım Unnie.
JN: Aferin Rosy yapacağını biliyordum.
Rs: Sonra Jimin Eun Woo'yu fena patakladı.
JN: Ne??
Rs: Aralarında ne oldu bilmiyorum ama Jimin aniden sinirlendi ve Eun Woo'yu ağaca firlattı.
JN:Neden böyle bir şey yaptı ki?! Eun Nasıl peki ? Jimin ceza aldı mı?
Rs: Hayır merak etme unnie almadı. Sadece bir kaç kırık kemik  kurt zaten bir kaç güne düzelir.
JN: Peki Jungkook?
Rs: O yaralandı.
JN: Nee? Nasıl ? Oh Rosy iyi misin bebeğim?
Rs: Evet unnie merak etme . Ciddi bir yaralanma değil çok şükür. Ama yine de bir an kalbim durdu. Onu kaybedeceğim sandım.
JN: Minik bebeğim gerçekten çok üzüldüm umarım en kısa sürede iyileşir. Peki nasıl oldu bu?
Rs: Momo Jeon'a aşıkmış Jeon yüz vermemiş. Momo ve Kai kardeşlermiş. Kai zaten Jungkook'tan nefret ediyormuş . Bu olay bir kez yaşanmamış.
JN: Bak sen adi şerefsiz! Öğk-..* tolete koşar*
Rs: Hey Unnie! Iyi misin?
JN:* kusuyor*
Rs: Unnie aç kapıyı iyi misin?
JN: ...
JN: iyiyim
Rs: Aniden ne oldu? Hasta mısın yoksa?
JN: Hayır hayır iyiyim . Rosy bir kaç gündür doğru beslenmiyorum . Ondan oldu herhalde.
Rs: Kendine hiç dikkat etmiyorsun ki!
JN: Tamam bir şeyler yiyeceğim.
Rs: Ben şimdi Jeon'la konuşacağım. Gidip göremiyorum. Ama en azından sesini duyayım. Gelince bir şeyler yemeye gidelim.
JN: Aslında şöyle de yapa biliriz. Bizim kafeye yemeye gidelim. Sonra Jungkook'un evinin önüne gideriz pencereden görürsün onu.
Rs: Bilemiyorum. Yapa bilir miyiz ki ? Hem sende hastasın.
JN: Ben iyiyim. Sadece hafif halsizlik var üzerimde. Yemek yersem geçer.
Rs: Tamam o zaman hadi gidelim.

...
Jimin'den

Acaba Jennie şuan ne yapıyor ? Iyi midir? Gidip görmek istiyorum. Ama Jeon'u bu halde bırakamam. Hasta değilsen neden turnuvaya gelmedin lavanta? Umarım yine bir sorun yoktur. Bir kez daha benden kaçmasına istemiyorum.

Jk: Ne düşünüyorsun öyle kara kara?
JM: Hm ne?
Jk: Ne düşünüyorsun diyorum daldın gittin.
JM: Jennie'yi düşünüyordum. Hastaya hani merak ettim.
Jk: Eğer görmek istiyorsan git Chim benim yanımda kalmama gerek yok . Çocuk değilim sonuçta.
JM: Arkadaşım bu halde ve ben onu yalnız bırakıp gideceğim?!
Jk: Bak gerçekten Jimin yanımda kalmana gerek yok.
JM: Gerek yok zaten ben kendim kalmayı seçiyorum. Yarın ziyaret ederim Lavanta'yı.
Jk: Sen öyle diyorsan.
JM: Hasta değil zaten
Jk: Ne?
JM: biz bir şeyler yaşadık. Gölde
Jk: Biliyordum. Zaten anlamıştım.
JM: Bok anlamıştın. 2 hafta oldu hiç bir şey sormadın. Sen soru sormadan duramazsın.
Jk: Neysee konumuza dönelim anlat.
JM: Işte o günden sonra konuşamadık pek ve turnuvaya da gelmedi.
Jk: Senden kaçtığını düşünüyorsun değil mi?
JM: Evet yani düşünmek istemiyorum ama elimde değil.
Jk: Bence öyle değil . Sana kan gönderdi iyi dileklerini iletti.
JM: Suçlu hissetmesin diye yapmış ola bilir. Ben kanına bağımlıyım sonuçta.
Jk: Istersen Rose'ye sora bilirim.
JM: Aslında iyi olur ama Jennie'nin ona söyleyip söylemediğini bilmiyorum.  Pot kırmak istemem.
Jk: Öyle sormayacağım zaten. Sen bana bırak.
JM: Tamam

Limèrence Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin