Birine duyduğumuz sevgi bazı zamanlar gözümüzü kör ede bilir...
Rose'den
Küçük gezimizin üstünden 1 hafta geçmişti. Şu sıralar müdire Hanım'ın gözü herkesin üzerinde olduğu için çocuklarla görüşemiyoruz. Aslında bunun sebebi okul turnuvalarının yarın dan itibaren başlıyor olması. Her yıl düzenlenen bu yarışlar kurtların,vampirlerin, cadı ve büyücülerin yeteneklerini ölçmek için düzenleniyor. Dolayısıyla bizde çok sıkı çalışıyoruz. Müdire hanım her gün sıkı bir antrenman düzenliyor.
Gelelim asıl konumuza evet Jeon bana evlenme teklifi etmişti. Bende evet dedim. Turnuvalardan sonra beni babasıyla tanıştıracak. Aslında çok heyecanlı ve mutluyum. Ancak korkuyorum. Bunu konuyu Jennie ve Jisoo unnie ile konuştum.Flashback
Js: Ne??
JN:Rose Aman tanrım!
Js,JN: Bu çok güzel bir haber!
Rs:Tamam sakin olun.
JN:Yani minik bebeğim evleniyor mu?
Rs:Sanırım öyle .
Js:Peki nasıl hissediyorsun canım? Hazır mısın?
Rs:Evet hazır olduğumu biliyorum. Her şeyden çok istiyorum onunla beraber olmayı..
JN:Ama?
Rs: Korkuyorum.
Js:Neden peki?
Rs:Bilmiyorum sanki evlenirsek yani işte
Js:Senden bıkar diye mi?
Rs:Evet sanırım o yüzden
JN:Hey Rosy eğer tavşan çocuğu tanıyorsam senden bıkacak son kişi o.
Rs:Evet ama yine de tuhaf hissediyorum.
Js: seni çok iyi anlıyorum canım. Abinle yeni her şey yerine oturmayı başlamıştı. Bana evlenme teklif ettiği gün dün gibi aklımda.
Rs:Benimde beraber planlanmıştık. Tam 2 ay boyunca gitar dersi vermiştim ona.
JN: Nasıl yapmıştı anlatsana unnie.
Js:Doğum günümde bütün gün her kes tarafından tebrik edilmiştim. Ama Tae beni hiç aramadı bile. Unuttuğu sandım. Hatta o gün ağlamıştım. Ahah şimdi aklıma gelince gülesim geliyor. Sonra kuzenim Lisa yanıma gelmişti beni öyle görünce gel dışarı çıkalım iyi gelir diye tutturdu. Bende mecbur dışarı çıktım. Beni bir cafeye getirmişti. Öyle sessizce otururken biri sahnede şarkı söylemeye başladı . Sesi tanıdık geldiği için başımı kaldırdım. Onu görmeyi beklemiyordum tabi. Şarkıyı söylerken gözlerimin içine bakıyordu. Ve o sırada anlamıştım benden bahsediyordu. Benim için yazmıştı. Sonra beni sahneye davet etti herkesin önünde benimle sonsuz bir yaşamı var mısın diye sordu. İşte böyle.
JN: Vay be ne kadar güzel.
Rs:işin içine beni ve Lisa'yı da sokmuştu.
Js:Evet. Her neyse yani bende korkmuştum aramızdaki aşk bitecek diye. Ama evliliğimiz bizi bir birimize daha çok bağladı. Eminim ki sizde de öyle olacak Rosy. Sadece ona güven.
Rs: Evet anladım çok teşekkür ederim Unnie.
JN: Acaba kook sana evlenme teklifi edecek mi?
Rs:Bilmem
JN: Jimin'nin ağzını arasam mı?
Rs: Yapa bilir misin?
Js: Hayır bence sürpriz olması çok daha güzel kızlar . Bozmayın derim.
Rs: evet oda doğru. Şimdi beni bir kenara koyalım da siz baş başa ne yaptınız?
JN: H-hiç bir şey öyle konuştuk.
Rs: Geldiğimde seni feromonlar'ın yayılmış halde buldum ama.
JN:Unnie şuna bir şey söyler misin. Ben soruyor muyum siz her yalnız kaldığınızda ne yapıyorsunuz diye.
Js:Ahah ne yalan söyleyeyim bende merak ettim şimdi.
JN: Ah Tanrım yatıyorum ben.
Rs:Hey kaçma.
JN: bye bye ..Flashback end.
Rose'den
Evet tam olarak böyle konuştuk. Jennie unnie şu sıralar tuhaf davranıyor. Bir şey saklıyor gibi ama çok üstüne gitmiyorum. Erkenden kızgınlığı yaklaştığı için turnuvalara katılamayacak.Rs: Unnie iyi misin?
JN:Ah evet ama vücut ısım yükseliyor. Galiba gerçekten kızgınlığa giriyorum.
Rs: Biraz erken başlıyor sanki
JN:Bilmiyorum herhalde artık birini sevdiğim için kurdum eşi var zannediyor ola bilir.
Rs: öyle mi oluyormuş?
JN: Kurt Anatomisi dersini hiç dinlemiyor musun sen?
Rs:Yani şu sıralar pek dersleri dinleyemiyorum .
JN:Belli. Of turnuvaları çok seviyordum ben ya ,ama katılamıyorum.
Rs: Üzülme Jen başka sefere.
JN: Sen nasılsın antrenman iyi gidiyor mu?
Rs:Evet o alfaları yenmek için çok çalıştım.
JN: Güç olarak onlardan daha zayıf ola biliriz . Ama unutma Rosy zeka ve taktik her zaman işe yarar. Onları fiziksel değil zihinsel olarak yeneceksin.
Rs: Senle çalışmalarımızı unutmadım.
JN:*gülümser*
Rs:Ve abimde bir kaç teknik öğretti.
JN:Güzel . Yarın Jimin'i görürsen ona *uzatır* kanımı ver ve iyi şanslar dilediğimi söyle.
Rs: Tamamdır Unnie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limèrence
Hombres LoboLimèrence~Tutkuyla âşık olma hâli. Omegalar korunması gereken özel varlıklardır. Çünkü büyüleyici bir güzellik ve koku barındırıyorlar. Onlardan biri de Roseanne abisi Teahyung tarafından korunuyordu.Ama bir gün Rose aniden Alpha okuluna gelmek zor...