Öncelikle bu kitabı okumaya gelen herkese hoşgeldiniz diyorum ve küçük bir uyarı yapıyorum zorbalık şiddet intihar gibi şeylerden rahatsız oluyorsanız bu kitabı okumanızı önermem ayrıca herşey hayal ürünüdür. uyarıyı yaptığıma göre başlayabiliriz
Şuraya da bir tarih alıyım:
Keyifli okumalar ❤
...
Güzel kadının bir bebeği olmuştu heyecanla hemşirenin bebeğini getirmesini bekliyordu.Nihayet bebeği onun anne sıcağı koynuna kovuştuğunda kadın bebeğinin yüzüne büyük bir hayal kırıklığı ile baktı.
Bebeği... o onun bu güzelliğinin yanında çirkin kalmıştı halbuki o küçücük bedenin suçu neydi?
Doğduğu andan itibaren sevgiyi değil nefreti hayal kırıklığını hissetmişti.
Annesi ona sevgi ile değil nefret ile bakmıştı aklından geçen tek şey böyle bir bebeğin nasıl ondan çıktığıydı.
Bebek kucağında ağlıyordu ama kadın onu emzirme zahmetine bile girmeden nefretle bakıyordu yüzüne.
Odaya birden babası girmişti. Küçük bedenin bakışları görmese bile ağlayarak babasına döndü bu sefer fakat umduğunu bulamadı.
Babası annesinden bile beter bakıyordu küçük bedene .
Onun ne suçu vardı ki tek istediği birinin gözünde saf sevgi aramaktı.Belki anne belki baba sevgisi,biri bile yeterdi o küçük bedene...
Sonunda kurtarıcısı olan hemşire içeri girdi ve kadına bakarak
"Bebeğinizi emzirmeyecek misiniz? "Dedi
Kadın son kez ve iğrenerek bebeğin küçük suratına baktı ve emzirmeye başladı.
Hemşire kadın bebeği emzirirken
"Küçük kızımızın adı nedir düşündünüz mü? Diye sordu.
Adam ve kadın birbirlerine baktılar isim bile düşünmemişlerdi biricik kızlarına.
"Eflal" dedi annesi bir anda küçük bebeğin adı Eflal olmuştu anlamından haberi bile yoktu oysaki...
Annesi bebeği hemşireye verdi ve hemşire onu küvezine yatırdı.
Doğduğu ilk andan itibaren görmese bile insanlarda sevgi hissetmemişti insanlar buna izin vermemişti...
...
Evet yazarken benim bile içim gidiyor cidden böyle anneler olması çok acı bir gerçek bu tanıtım bölümüydü bir sonraki bölümde görüşürüzVote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmadağın
Novela JuvenilNot:Ağlamak isteyen bu kitabı okuyabilir Nefret ediyorum kendimden vücudumdan saçlarımdan gözlerimden herseyimden nefret ediyorum. ... başlangıç tarihi : 22 Ağustos 2022