Selam nasılsınız medyadeki şarkıyı okurken dinlemeyi unutmayın tam bu bölümlük olucak
Keyifli okumalar ❤
...
Kulaklıklarım takılı yatağımda öylece uzanıyordum arkada Daddy Issues çalıyordu.Şarkıda But when you told me the whole story, I felt like throwing up.
(Ama bana tüm hikayeyi anlattığında, kusmak istedim.)Benim hikayem bitmemişti ama şimdiden kusmak istiyordum yaşadığım hayat için yaşattıkları için yaşayamadıklarım için...
Bu sene liseye başlıyordum Lgs'ye o kadar çok çalışmıştım ki ama annem ve babamı memnun edememistim.
Bana baktıkları zamanki yüzlerinde oluşan hayal kırıklığı hiç geçmiyordu.
Belki bana ergen diyebilirsiniz ama bunun ergenlikle bir alakası yok.
Hem çocukluğunu yaşayamamış biri nasıl ergenliği yaşayabilirdi ki...
Annem sürekli bana çirkin diyordu dışarıda ki çocukları görüyordum anneleriyle olan konuşmalarını onların anneleri kızlarını hep güzel kızım diye severken benim annem neden bana çirkin diyordu.
Gerçekten o kadar çirkin miydim?
Kulaklığımı çıkarıp yataktan kalktım ve boy aynasına doğru yürüdüm.
Kendime baktım inceledim...
Kemerli bir burnum,koyu kahve garip gözlerim, seyrek kirpiklerim,ince dudaklarım ve olmayan yüz hatalarım...
Vücuduma baktım .
Küçük göğüslerim ve kalçalarım , kalın belim, iğrenç vücut hatlarım, kalın bacaklarım ve annemin yok olsun diye bana doğru düzgün yemek vermediği göbeğim...
Evet fiziğim bok gibiydi.
Ayriyetten annemle babam...
Babam anneme bariz şiddet uyguluyordu oysa ben hiç bir şey yapamıyordum annemi koruyamıyordum.
Bir anda odamın kapısı zorlandı bu babamdı büyük ihtimal beni dövmeye gelmişti.
Kapının kilidini açtım ve bir hışımla içeri girdi ve kapıyı kapatıp kilitledi.
Bir den kaldırdığı o kocaman ellerini suratıma indirdi ve bana tokat attı kafam yana doğru savruldu.
Yanağımda büyük bir sızlama hissediyordum. Sonra beni kolumdan tutup yere fırlattı.
Yere savrulduğum da kemerini çıkarttı ve sırtıma vurmaya başladı.
Acımdan çığlık atıyordum ama komşular beni umursamıyordu.
Ağlamaya başladım. Gözümden yaşlar arda arda süzülüyor babam durmuyordu.
Çığlıklarım yavaş yavaş bağırışlara bağırışlarım yavaş yavaş inlemeye dönüşüyordu artık inlemelerim bile zar zor çıkıyordu.
Sonunda durdu eğildi ve yüzümü kavradı iğrenir gibi bakıp bir tokat daha geçirdi.
Sonra kalkıp kilidi açtı ve odamı yavaşça terketti kapı çarpma sesiyle irkildim.
Ayağa kalkmaya çalıştım ama başarılı olamayarak sendeledim.
Biraz daha yerde durduktan sonra ellerimden destek alarak kendimi kaldırdım ve oturma pozisyonuna geçtim.
Bu sefer ayaklarından destek alıp ayağa kalktım ve sendeleye sendeleye boy aynısının önüne gittim.
Durdum ve suratıma tekrar baktım iki yanağımda moraracak derecede kızarmıştı.
Bu sefer tişörtümü çıkardım.
Ve aynaya sırtımı döndüm sırtımın bazı yerlerinden kan akıyordu.
Bu seferki hepsinden daha kötüydü daha önce hiç kanatmamıştı ya da morartmamıştı.
Odamdan çıktım ve salona gizlice baktım . Babam yayıla yayıla televizyon izliyordu annem de çekirdek çıtlıyordu sanki hiç bir şey olmamış gibi...
Hemen buzdolabından pansuman malzemelerini çıkardım .
Hızlıca odama koştum ve kapıyı kilitledim.
Yanaklarıma hemen bir krem sürdüm çok yanıyordu.
Gözümden istemsizce bir yaş kendini firar etti.
Sonra sırtımı döndüm aynaya ve bir pamuğa batikon döktüm.
Ardından pamuğu aynadan bakarak sırtımdaki kanayan yerlere sürdüm bunu yaparken yaşlar ard arda kendini firar ediyordu.
Ardından onları küçük bir bezle sardım bu sefer cidden çok ileri gitmişti.
Üstüme tişörtümü tekrar giydim ve kulaklığımı taktım yatağıma uzandım ama bu sefer cenin pozisyonundaydım...
...
Ağlamıyorum gözüme Daddy issues şarkısı kaçtı.Gerçekten böyle babaların olduğunu düşünmek cidden yani onlara baba demek bile aptallık ama neyse.
Biliyorum bölüm baya kısa ama ileri bölümlerde uzayacak merak etmeyin.
Bir sonraki bölümde görüşürüz.
Vote ve yorum atmayı unutmayın ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmadağın
Novela JuvenilNot:Ağlamak isteyen bu kitabı okuyabilir Nefret ediyorum kendimden vücudumdan saçlarımdan gözlerimden herseyimden nefret ediyorum. ... başlangıç tarihi : 22 Ağustos 2022