2019/12/01
Emma szemszöge
Ahogyan megjött a December úgy búcsúzott el a kosárlabdai pályától Gödöllei Emma.
Az országos kosárlabdázó ma délelőtt közölte rajongóival, hogy ott hagyja a sportot. „Kell egy kis szünet. Elég sok minden történt velem az elmúlt időszakban, és rá kellett jönnöm, hogy le kell zárni ezt a korszakot. Nem szeretném, hogy az egészségem rovására menjen, igaz már csak hobbiként, de tovább fogom űzni ezt a sportágat." Írta közösségi oldalár. Rajongóit meglepte a hír, de szerintük lehet valami köze az új szerelméhez. Mivel pár nappal ezelőtt egy romantikus képet posztolt T. Danny társaságában, ahol éppen egymás kezét fogják, és homlokukat egymáséhoz érintik. A párost pár héttel ezelőtt az X-faktor egyik elő show-jában is láthattuk, ahova Emma öccsét, Manuelt kísérték el. Amikor Emmát a posztról kérdeztük, így válaszolt: - Mint már írtam, elég zavaros heteken vagyok túl. Szeretnék egy kicsit a magánéletemmel foglalkozni, és ehhez így kellett döntsek. Életem egyik legnehezebb döntése volt, de most így hozta a sors. Akárhogy is történt, látni fogjuk még Emmát a pályán.
Nem lepődtem meg, hogy ilyen hamar cikk lett belőle, de most már tényleg kellett egy kis relax. Délelőtt is edzésem volt, mondjuk az utolsó, de ezért jól kifárasztottam magam. Ezért úgy döntöttem veszek, egy forró fürdőt.
Már tíz perce ültem a kádban, amikor csengettek. Nem nagy lelkesedéssel, de kiszálltam a kádból, magamra csavartam egy törölközőt és ajtót nyitottam.
- Oh. Szia, Picim - köszönt vigyorogva.
- Sz-szia, gyere be - nyögtem ki végül.
- Rosszkor? - kérdezte, de már beljebb is lépett.
- Nem, csak nem számítottam rád. Két perc és jövök - hagytam ott.
- Engem nem zavar, ha nem öltözöl fel! - szólt utánam.
- De engem igen - feleltem, majd eltűntem a háló ajtaja mögött.
Mikor fölöltöztem Dani már a kanapén ült és telózott.
- Láttad a cikket? - kérdezte váratlanul.
- Igen - ültem le mellé.
- És?
- Számítottam rá, hogy írnak róla, de nem nagyon zavar, nem akartam titkolni.
- Értelek. Nézünk valamit? - váltott témát.
- Nézhetünk. Mire gondoltál?
- Joker?
- Nekem jó.
Kikereste a filmet, én közben csináltam egy adag pattogatott kukoricát, és már néztük is a filmet. Az ijesztőbb részeknél szorosan hozzábújtam, ő pedig visszaölelt. De jó volt a film, sokat kritizálták, de nekünk tetszett.
- És most hogyan tovább? - tettem föl a kérdést.
- Nem tudom, elégé nagy lett a köd, sétához is hideg van...
- Menjünk étterembe - vetettem fel az ötletet.
- Hova?
- Nem tudom. Lepj meg!
- Oké. Akkor öltözz, mert indulunk.
Fölöltöztünk és elindultunk pest utcáin. Még csak délután öt óra volt, de már szinte teljesen besötétedett. Nem voltak olyan sokan a hideg miatt, de azért lehetett látni embereket. Lassan mentünk, de így is tíz perc alatt odaértünk. Az épületre ez volt kiírva: Palacsinta Palota.
Egyszer, vagy kétszer voltam még csak itt, de eddig csak finomakat ettem, ezért örültem, hogy ide hozott Dani.
- Mit kérsz? - kérdezte miközben betolta a székemet.
- Mondjuk egy Gyümölcs nutella álmot. Te mit eszel?
- Én szerintem egy Milkát fogok kérni.
Megérkezett a pincér és felvette a rendelésünket, és egy kis idő elteltével ki is hozta. Néhány insta képkészítés után megettük a palacsintákat, amik mennyeien finomak voltak. Sétáltunk egy darabig Pest utcáin, aztán haza tértünk.
Mindketten lefürödtünk aztán néztünk valamit. De belealudtam, szóval fogalmam sincs mit kezdtünk el nézni. Viszont mikor felébredtem, Dani mellkasán feküdtem ő pedig a hajammal játszott.
- Felébredt a hercegnő? - kérdezte mosolyogva.
- Uhm - dünnyögtem. Majd hozzá tettem: - De szeretne az ágyban aludni.
Erre a kijelentésre felkapott és átvitt a hálóba. Visszament kikapcsolni a tévét és lekapcsolni a lámpákat, majd befeküdt mellém.
YOU ARE READING
Elmúlt (T. Danny ff.) !!!Szünetel!!!
FanfictionTörtént valami pár nyárral ezelőtt. Azt hitte, hogy elfelejtem, de örökre emlékezni fogok rá. És most mindent megteszek azért, hogy megtaláljam. Gödöllei Emma egy 19 éves lány, Pesten dolgozik egy bárban. És egy napon meglátja azt a plakátot, amitől...