Просто уявіть, що ви сидите в будинку свого найкращого друга, у якого з дружиною підозрілий затишок. Вони не намагаються битися, не кричать і не суперечать, а сидять і мирно п'ють чай поруч один з одним. Так, ви все ще Пак Чімін, і ви в будинку Чон Хосока, який зі своєю Міною востаннє нормально розмовляв, мабуть... Ніколи?
—Ви помирилися?
—О ні. Ми тепер не розмовляємо один з одним, – усміхається Міна.
— Бо посварилися?
—Ні, ми не сварилися. В нас експеримент. Ми вирішили, що якщо мовчатимемо, то, можливо, не лаятимемося постійно.
Чімін дивиться на друзів таким поглядом, що зрозуміло, хто в цій кімнаті ідіоти. Дорослі люди, у яких незабаром має народитись дитина, грають у мовчанку. Ні, це чудово, що вони намагаються не лаятись кожну секунду. Але мовчати. Серйозно?
— Я так і не зрозумів учора ввечері, що в тебе трапилося, — мотає головою Хосок, — з твоїх «бісить худоба», «як він це робить» і «мені потрібна порада» я зрозумів тільки те, що тобі потрібна порада.
— Ти такий здогадливий, — вигукує Чімін і посміхається, бо Міна відкриває рота, щоб вставити якусь ємну фразу, але закриває його і похмуро вивчає вміст чашки. — А якщо вам треба щось сказати одне одному? Наприклад, банально запитати, чи є ще туалетний папір.
—Ми пишемо на листочках.
— О, і багато листочків накопичилося з початку вашої мовчанки?
Хосок усміхається, встає до вікна і підкликає Чіміна до себе, щоб показати на три чорні набиті мішки, що стоять біля сміттєвих баків.
— Ми примудряємося лаятись навіть на папері. Просто ємніше, бо обом ліньки писати довгі фрази, — сміється Міна і обіймає чоловіка ззаду, укладаючи голову йому на плече. — Зате в хаті незвично тихо. До нас навіть приходили сусіди і питали, чи всі у нас гаразд і чи не вбив хтось кого.
— Ага, я хотів пожартувати, що я вже давно мертвий і тепер привид, який лякатиме їх дітей ночами, але Міна саме в цей момент вліпила мені по дупі і причепила стікер із фразою «в'якнеш про привидів — закопаю». Довелося говорити правду, — засмучено поскаржився Хосок. — Вона дуже добре мене знає.
— Вона просто любить тебе, — усміхається Чімін. — Отож із приводу вчорашнього. Зізнавайся, чи це ти писав повідомлення від імені Юнгі?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Розлучися зі мною за 30 днів
FanficПросто уявіть, що одним теплим літнім ранком ви прокидаєтеся, солодко потягуєтеся, у роті у вас смітник від вчорашньої пиятики, справа незнайоме чоловіче тіло, а на безіменному пальці лівої руки обручка. Уявили? А тепер кричимо що є сили, тому що...