Była trzecia przerwa, a Han siedział na ławce razem z Felix'em i Hyunjin'em pod klasą w której będą mieli lekcję za mniej więcej osiem minut.
- Felix, gadałeś z Bangiem o tych korepetycjach? - zapytał brunet chłopaka, który opierał się o ramię Hwang'a.
- Umm.. nie, przepraszam. Zapomniałem - odrzekł, po czym zaczął się rozglądać wokół siebie. - O, widzę go przy wejściu do szatni, podejdę do niego - powiedział po czym wstał i pokierował w stronę jak się później okazało trzech chłopaków, a nie jednego jak spodziewał się Jisung.W tym towarzystwie był Lee Minho.
TEN Lee Minho.
I jego przyjaciel, Seo, ale to nie było już takie ważne dla Hana Jisung'a.
Chłopak rzucił się wręcz na swojego blond hyung'a i zaczął mu piszczeć w ramię, lecz nie za głośno. - Co ci? - zapytał się zdziwiony. - W tym towarzystwie jest Minho - powiedział szeptem - Czaisz!? - pisnął cicho prosto w ucho Hyunjin'a na co ten zaczął go uspokajająco gładzić po plecach.
Tymczasem Felix w najlepsze rozmawiałam z całą trójką rówieśników.
Parę chwil wcześniej
- Hejj Chan hyung, kojarzysz mnie prawda? - Blondyn podszedł do małej grupki chłopaków. Brunet chwilę się zastanowił po czym się odezwał. - Cześć, ty jesteś synem Pani Elizabeth tak? - zapytał. - Zgadza się - odpowiedział. - Ogólnie mam sprawę do ciebie, bo mam kumpla. Han Jisung może kojarzysz, ale wracając, ma problemy z angielskim i możliwe że nie zda, a byłoby trochę słabo bo jest na przed ostatnim roku, a ty z kolei bardzo dobrze sobie radzisz z angielskim z tego co słyszałem.. i czy mógłbyś przez pewien czas korepetycji? - mówił spokojnie patrząc w oczy hyunga. - Ymm.. jasne. Tylko nie mam go na instagramie ani na innych portalach to mógłbyś mi podać? - zapytał. - Boże dzięki Chris wiele to dla mnie znaczy tak samo dla Jisunga - powiedział bardzo szczęśliwy. - Ale wracając podam ci jego nazwę na instagramie - Młodszy poczekał aż Bang wyjmie telefon i wejdzie w wcześniej wspomnianą aplikację. - Już - powiadomił go brunet. - j_wiewiór, proszę nie wnikaj - zaczął się melodyjnie śmiać na co reszta mu zawtórowała.
Kiedyś Jisung pokazywał blondynowi nagranie, które Chris mu wstawił z okazji urodzin. Nagrane było bardzo komiczne wydarzenie, na którym starszy Lee uczył się jeździć na łyżwach i przez cały czas trzymał się kurczowo barierki i miał w dupie każdego kto też się opierał o barierki. Przecież chodziło o jego życie. Aż w końcu jakiś goryl jebnął z bara biednego Minhola, przez co zrobił przecudowne trzy obroty niczym prima balerina a na samym końcu przewrócił się na dupę.
Śmiech Minho, Banga i reszty uczestników tego jakże niesamowitego zajścia było słychać na całym lodowisku.
Felix zaskoczony spojrzał na jak się okazało Minho, tak to był ten sam śmiech co na filmiku.
,,O chuj" - pomyślał po raz drugi gdy zobaczył obok Seo Changbina aka emo dzieciaka.
- Miałem nie wnikać ale dlaczego wiewiór? - zapytał wciąż rozbawiony przyszły korepetytor Hana. - Ty go widziałeś że pytasz!? - krzyknął, lecz nie za głośno. - No tak, ale nie jakoś często - wyjaśnił. - Ogólnie Han jest szczupły, ale ma trochę pulchne policzki, a gdy je lub je wydymia to wygląda identycznie jak wiewiórka.. cóż może nie ma sierści ale wygląda podobnie - wyjaśnił, na co reszta ponownie zaczęła się śmiać. - Muszę kiedyś zobaczyć jego policzki - odezwał się Minho, na co młodszy Australijczyk parsknoł śmiechem. - Ja tak samo - powiedział Changbin oraz Bang w tym samym czasie przez co się zaśmiali. - Wiesz Channie hyung jak będziesz mu udzielał korepetycji to będziesz miał pewnie okazję - powiedział ukazując swój biały uśmiech.
- Chłopki ja już muszę spadać - powiedział Felix. - Zaraz będzie dzwonek a moi przyjaciele w szczególności wiewiór już umierają z tęsknoty za mną - obrócił się do swoich przyjaciół i machnął ręką na co Jisung pisnął po czym schował się za ramieniem blond przyjaciela na co Hwang się zaśmiał. Sarknął chłopak, na co jego nowi znajomi prychneli śmiechem. - To papa - pomachał im i odszedł. - Paa - również się pożegnali.
U jednej grupy chłopaków można było usłyszeć piski, a u drugiej zachwycony głos i komplementy od emo dzieciaka na temat Felci.
Until later sun!! 💝✨
CZYTASZ
Sorry, I Love You || MinSung • Instagram
Action- Boże Felix, ja nie wierzę, on na pewno kocha Hyunjina - powiedział płaczliwie, po przeczytaniu sobie całej sytuacji- Jisung oszalałeś!? - krzyknął. - Cicho bądź na górze siedzi reszta. - Z daleka widać że coś do ciebie czuję - powiedział łapiąc si...