Vecinul sexy!

7.9K 267 15
                                    

"..."

Ma cheama Aaron.Pe tine cum te cheama ranito? Întreabă acesta chicotind usor, dintii lui asemenea perlelor stralucind in lumina ambientala a strazii.

Ma cheama Daiana.spun putin rusinata ,asta desprinzadu-se din nuanta mai aprinsa a obrajilor mei.

Pai Daiana, nu ai vrea sa mergem pana la mine si sa avem grija de rana asta ?Ma intreaba cu un zambet usor.

Pai...bine.am raspuns intr-un final ,ingnorand datorită zambetului sau , posibilele variante in care acest necunoscut m-ar fi putut rani, desi m-a salvat, iar asta era tot ce conta acum.

##########

Eram acasa la el si surprinzator ,eram vecini.Nu prea am stat sa imi cunosc vecinii si m-am mutat recent, deci acestea erau motivele pentru care nu l-am cunoscut până acum pe Aaron. Acesta avea apartamentul vizavi, chiar chiar perete-n perete cu mine as putea spune.
Uitandu-ma mai atentă la el si ajutată de lumina mult mai buna din camera de acum, pot spune ca arata chiar mai bine decat l-as fi descris in lumina difuză de afară. Trasaturile ii sunt bine conturate , avand o culoarea a tenului puţin bronzată si chiar sexy. Ochii sai sunt ciocolatii si frumosi conturaţi de genele lungi si negre. Buzele sale sunt roz pal ,iar sparcenele sale nu sunt butucanoase, având o formă potrivită care nu il facea sa para nici prea dur, dar nici prea sfios. Cu nasul sau de marime medie si perfect drept ,neavand nici cea mai mică cocoaşa puteam afirma ca era seducator. Asemenea unui manechin.
As minţi daca as spune ca nu sunt intrigată de el sau cel puţin atrasa de aspectul sau si de felul sau plăcut de a fi ca persoana, in definitiv m-a salvat de fratele meu si ii sunt recunoscatoare pentru asta.

In ultimele ore am vorbit foarte mult unul cu altul .Am aflat ca este cu 2 ani mai mare decât mine si ca din păcate, parintii au murit la varsta sa de 14 ani intr-un incendiu ,iar el a fost crescut de bunica lui care a murit si ea, biata, cam acum un an.Nu are surori si nu are frati. Si eu la randul meu i-am spus despre mama mea care a murit de cancer si despre cum am plecat de acasa, spunându-i ca am simtit ca e timpul sa plec nu ca,efectiv asta a fost scaparea mea, iesirea mea din Iadul care acum isi aprinsese focul.
Cat despre Alex, l-am minţit ,mizând pe faptul ca nu a auzit nimic ca nu il cunoşteam, presupunand in fata sa ca atacatorul mi-a vrut decat banii si cu ata l-am liniştit.

Voiam s-o iau de la inceput acum.Asa ca m-am prefacut ca totul in viata mea era decat lapte si miere,adica referindu-ma la Alex si tata.Nu i-am prea povestit de ei, nu voiam sa ma leg de trecut si in niciun caz nu voiam mila nimănui. Eram doar eu si un nou inceput. Vorbind atat de mult si dezbătând atat de multe subiecte, nici nu mi-am dat seama cum a zburat timpul, asta probabil pentru ca era o companie foarte placuta si foarte intelegatoare ,însă acum trebuia sa plec deoarece stătusem destul de mult timp.

Aaron, eu cred ca trebuie sa plec.spun ridicandu-ma incet de pe canapea .Mersi ca mi-ai bandajat rana si pentru ca m-ai salvat.i-am oferit acestuia un zambet prietenos .

Nu ai pentru ce.Dar de ce pleci?In sfarsit am si eu o vecina cu care pot vorbii si ea pleca?Vrei sa ma duc la doamna Anderson ?spune prefacandu-se ranit , eu surazand uşor amuzată.

Aaa... pai nu stiam ca esti prieten cu ea...spun sarcastica.

Pai ,cam da.Suntem prieteni foarte buni.Duminica mereu ma duc si crosetam amandoi si barfim ce găsim in revistele ei din anii 90...
Ar trebui sa fi geloasa.spune clipind des si aptinandu-se sa nu rada.

Pai poate sunt.spun aratandu-ma trista.Dar stai, nu sunt.ma intorc inapoi la zambetul meu .

Pai,ar trebui.spune bosumflat.

Daca spun ca sunt,imi vei arata din nou zambetul tau adorabil?zambesc la randul meu adorabil.

Poate...spune încet frecandu-si bărbia.

Pai fie...sunt geloasa .spun pufnind in ras.

Pai nu ar trebui pentru ca tu esti mai "buna" decat doamna Peterson care imi da o poseta in cap si cand vreau s-o ajut sa coboare scarile.
imi spune razand copios la sfarsit.

Pai ca sa stii bunaciunea asta pleca.Ne vedem mai incolo.
îi zic facandu-i semn cu mana si incercand sa nu rad de rasul lui colorat .

####

Era in jur de 2 si ceva noaptea ,iar in intr-o lipsa total stupida de somn, ma uitam la televizor.Stateam cu prietenii mei cei mai buni ciocolata, sucul, cipsurile, biscuitii si normal, nelipsitul popcorn si vizionam
una dintre acele emisiuni cu barfe mondene .Cand... am vazut pe o sfoara alba un taciune ce cobora in jos.Si cand m-am uitat mai atenta,era un PAIANJEN GIGANT!!!!Asa ca am inceput sa tip , nepăsându-mi ca poate am trezit juma de bloc si inca un sfert din cartier si am inceput sa dau cu pumnul in peretele dintre apartamentul meu si al lui Aaron ,zgariindu-l chiar datorită fricii pe care o aveam. Uram paianjenii inca de mica, iar teama mea nu s-a estompat cu varsta ,asa cum imi spunea mama când eram mica, deci practic eram la fel de îngrozita ca si in copilărie. Brusc am auzit usa de la intrare deschizandu-se, pe ea intrand un Aaron fără tricou ,spre delicul meu de ai admira forma fizica de invidiat.
Aproape ca si uitasem de paianjen privindu-l cu parul lui ciufulit si faţa lui adormita.

Ce e Daiana?.Esti in regula ?
Ce s-a intamplat?s-a repezit spre mine intrebandu-ma alarmat.

Pai,pai..incer eu sa spun, insa simt parca cum mi se pune un nod in gat. Vai cat urasc painajenii, simt ca ma lasa picioarele.

Ce este Daiana? Inntreaba acesta cu un glas mai blad si mangaindu-mi usor obrazul pentru a ma calma, desi asta, ca sa fiu sincera, ma agita mai rău. Mana sa era atât de moale si mare incat imi putea cu uşurinţă cuprinde jumătate din faţa. Ochii sai erau blanzi, însă motivul pentru care era el aici m-a făcut sa ma trezesc la relitate si sa urlul practic.

PAIANJENUL!!!!! am incercat pe cat posibil sa imi maschez ţipătul, dar nu a prea funcţionat văzând din nou creatura ce statea in fata televizorului meu atârnata de o pânză orbil de lunga.

Doamne...spune acesta punandu-si mana pe frunte si dandu-si pe spate parul ciufulit.De paianjenul ăla mic iti este frica??spune râzând si mergand spre el.

De păienjănelul ăsta mic?ma mai intreaba inca o data aratandu-l cu degetul sau.

Da...si nu e mic.E mare.spun tremurand ingrozita si scarbita .

Da .Cum spui tu.
Pai gata!Super Aaron in actiune.Spune facandu-si vocea mai groasa si prefacandu-se un super erou.

Si-a intins palma usor si l-a scururat pe paianjen in palma dandu-i drumul pe fereastra.

Vezi?Nu a fost asa de greu.spune prefacandu-se mandru, insa eu eram doar recunoscătare ca am scapat de acel păianjen ordinar.

Si mai exact ce faceai tu treaza la ora asta domnisoara?ma intreaba asteptand cu nerabdare raspunsul meu, in timp ce s-a aşezat comod pe canapea.

Pai nu aveam somn asa ca am decis sa ma uit putin la televizor,cu prietenii mei cei mai buni.spun aratandu-i dulciurile si saratelele.

Aaaa.Si pe mine de ce nu mai invitat?Stiai ca avem prieteni comuni?intreaba prefacandu-se ranit si bagand un pumn de floricele in gura.

Oh... scuza-ma .Dar nu stiam.spun prefacandu-ma ca imi sterg o lacrima.

Pai atunci te las sa te distrezi in continuare spune ridicandu-se, pupandu-ma pe frunte si apoi zambindu-mi.

Stai!îi spun eu cand e aproape sa iasa pe usa.

Nu vrei sa stai cu mine?

"""""""""""""""""""""""""""""""

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Abuzata |EDITARE MAJORĂ|✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum