18 ani.

14.4K 403 8
                                    

TRRRR TRRR

Si asa ceasul ma scoală din visele mele , trezindu-ma la o realitate cruda si nemiloasa , viaţa.

Offf mai taci!!spun pe jumătate adormită in timp ce dau cu el pe jos.

Stai.Azi e ziua meaaa!!Azi fac 18 ani.sar ca arsă din pat si simt un val de fericire care imi invadeaza in scurt timp trupul, insa asta nu dureaza mult.

Dupa ce scap de clasicele mele pijamale , decid sa ies din camera mea si asa ma trezesc evitandu-l pe nenorocitul care bea si se mai numeste si tata.Langa el e Alex, fratele meu vitreg,din pacate care face niste gesturi dezgustatore si perverse.Imi este sila de el ,dar nu am unde sa ma duc din păcate .Nu de cand mama a murit, iar dorul de ea ma bantuie in fiecare zi .

"amintire"

Ce faci pisi?spune Alex in timp ce mana lui se plimba fara pic de neruşinare pe corpul meu, iar lacrimile isi fac aparitia pe obrajii mei.Îl lovesc din instinct cat pot de tare intre picioare si fug cat ma tin picioarele, cat mai departe de el, de monstrul care nu imi da linişte nici in vise.

"""

Daiana!

Da?intreb sfios.

Vino aici!!Acum!!!striga nervos tata, imbatat de aburii alcoolului probabil.

Eu ma conformez rapid si ma duc cu pași mici catre el, privirea mea fiind permanent in pamant.

Sa imi iei o sticla de Jack Daniel .spune sughitand si luand inca o gura din sticla lui de vodka, privirea sa goală lasandu-ma rece.

B-bine.spun incet si ma departez de el , pana glasul lui Alex ma opreşte.

Ooo suriora azi faci 18 ani?spune ranjind intr-un mod dezgustător.

Da.glasul meu tremurând se face auzit si îi face ranjetul sa crească.

Sa stii ca deseară vei avea o surpriza.imi spune apropiindu-se periculos de mine, insa ma ma dau rapid cu un pas in spate, evitand o situaţie inconfortabilă, sau cel puţin, una mai ciudată ca cea actuala. Nu stiu la ce se gandeste sau ce vrea sa imi faca ,dar ce stiu sigur e ca nu o sa imi placa.

Bine?spun incet si mi-se pune un nod in gat .Sincer chiar nu aștept surpriza de care vorbeşte si cu atât mai puţin seara asta.

Abuzata |EDITARE MAJORĂ|✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum