Era dimineta.Soarele intra timid printre draperiile maro şi anoste ale camerei mele. Alene, mi-am deschis ochii simtindu-mi corpul greu si puţin amorţit, muşchii imi erau incordati, chiar dureros de încordaţi ,iar gatul imi era uscat, asa ca am mers cu pasi mici catre baie de unde mi-am umplut paharul cu apa pe care il aveam in permanenta la capul patului .Uitandu-ma in oglinda am constatat ca aratam oribil. Părul imi statea in toata părţile, faţa imi era palida, ochii roşii, iar rimelul care ieri imi facea genele sa para fabulose, azi era scurs pe toata lungimea feței mele.Uitandu-ma mai atentă in oglindă, am remarcat prezenta unor urme mov de-a lungul gatului meu, mi-am pus mana tremurând peste respectiva bucata de piele insa repede am retrs-o datorită durerii si nu era doar asta, si umarul drept purta acelasi fel de semn, apoi mi-am intors atenția spre încheieturile mainilor care aveau urma acelei esarfe nenorocite, dar nu mai nenorocite ca omul care mi-a facut toate astea. Nici nu ştiu dacă ar putea fi numit om dupa toate astea, nu in ochii mei, in ochii mei va fi mereu un mostru, un demon care se hrăneşte cu durerile altora si caruia ii place sa îi chinuie pe cei lipsiți de aparare, ca mine.
Nu imi vine sa cred ca ieri eram o fata lipsita de griji, o adolescenta normală, cu vise mari, cu speranţe de viitor, şi că azi traiesc o asemenea drama. Sa traiesc in aceaşi casa cu violatorul meu. Fara mama. Fara aparare. Fara un tata caruia sa ii pese. Fara nimeni, total singură.
Aceste gamduri ma fac sa ma simt. foarte izolată ,întradevăr, am prieteni, cum ar fi Sarah si Mery, insa ele nu imi cunosc adevarata situatie, ele nu il cunosc pe Alex, ele nu stiu ca tatal meu m-a abandonat, nu stiu ca tatal meu vitreg bea in permanență, la fel ca si acei prieteni care nu se sfiesc sa iasa in oras cu mine, când vine vorba sa le fac cinste. Nimeni nu ma știe cu adevarat pentru ca nu m-am destainuit de frica de a fi părăsită. Situaţia mea e complicată si ma gandesc ca nu toata lumea ar dori sa stie cat de greu o duc. Trăim doar din banii pe care mama i-a lasat in cont inainte sa isi dea ultima suflare. Mereu a fost o fire muncitoare si asta s-a văzut mereu datorita banilor pe care ii aducea in casa. Si tata muncea, nu era un om neapărat rău insa cum am mai spus, după moartea subita a mamei a cazut in patima alcoolului care cred ca ii va aduce si lui pieirea.
M-am decis sa fac un duş, așa poate aveam am sa mai spăl din ruşinea care imi imbalsamase trupul asemenea unui parfum cu un miros prea strident. Stropii calzi de apa de prelingeau incet pe pielea, muschii mei relaxandu-se treptat datorita caldurii si blândeţei apei care parca ma manflgaia asemenea unei atingeri suave si incurajatoare de care aveam nevoie. Gelul de duş cu arome florare poate a mai spalat din mirosul lui Alex, dar nu m-a scapat si de semnele ce imi marcau trupul din cauza sa.
Am luat un prosop mare din suport si m-am acoperit cu el, paşii mei sfioşi ducandu-ma spre camera unde se petrecuse totul si care imi aducea brusc, lacrimi in ochi.
Mergeam către dulap cu gândul a-mi lua ceva de imbracat, insa ceva mi-a atras atenţia. Era briza uşoară care vedea din spre geam, ciudat, deoarece eram sigura ca il inchisasem. Mi-am tras mai bine prosopul pe mine, aerul rece dându-mi fiori, apoi am închis usor geamul, insa la scurt timp am simţit cum doua palme reci isi făceau simţită prezenţa pe umerii mei goi.
Am înghiţit in sec, simţind cum practic ma sufoc cand acestea au început sa coboare lent pe spatele meu, acoperit inca de materialul prosopului pe care am inceput sa il strang tare la piept.
Apoi am simţit cum un trup se presează de al meu, un parfum familiar imprastiindu-se prin aerul pe care abia il mai puteam respira datorita spaimei si groazei.
A-alex? am intrebat cu glasul tremurand, sperând, intr-un colţişor al sufletului, totusi sa nu fie el. Nu el. Insa speranţele mi-au foat năruite rapid de glasul sau care nu promitea lucruri bune.
Ţi-a fost dor de mine presupun. iî puteam simți ranjetul de față, in timp de mainile sale incepeau sa tragă cu nonşalanţă prosopul care ma acoperea.
Nu...lasa-ma!am urlat smucindu-ma din stransoarea sa si indepartandu-ma cu câţiva pași, pana am ajuns sa simt peretele care ma anunţa ca nu am cale de scăpare.
Nu, nu cred păpuşică.Nu scapi tu aşa de uşor .imi zambi el cu subînţeles, in timp ce se apropia cu paşi mari si lenți de mine, pulsul meu luând-o razna de frică.
Palmele incepeau sa imi transpire , iar picioarele incepeau sa imi tremure.
Sătul de drama asta in slow motion, a venit brusc spre mine tarandu-ma practic pana la pat , unde s-a aşezat pe mine, ranjindu-mi victorios.
Cred ca ști ce urmeaza...spune lingandu-si buzele , degetele sale începând sa înlăture lent prosopul care ma acoperea , alt șir de lacrimi inundandu-mi obrajii.
Nu mai vreau. Nu.Nu mai vreau sa fiu violată, imi tot spuneam in timp ce degetele sale se plimbau nestingherite pe piele mea, alte suspine auzindu-se in liniştea înfiorătoare a camerei.
CITEȘTI
Abuzata |EDITARE MAJORĂ|✅
AcciónO fata de 17 ani orfană de mama şi părăsită de tată, cu un tată vitreg nepăsător si alcoolic, intr-un un oraş mare , având un frate vitreg cu o ură si cruzime fără limite. Daiana trebuie sa indure zilnic aceste lucruri, ca urmare a morţii mamei sale...