Not: Universiteyi yanlis kurgulamis olabilirim hic univerteye gitmedim :d
Selam ben Taehyung ama bana V ya da Tae derler 18 yaşındayım. Bugun tatilin son günü Üniversitenin ilk günüde yarin olacaktı hiç heyecanlı değildim. Sonuçta ben okulu sevmem üniversiteyi yanlışlıkla kazandım 1 net yüzünden (ailem zoruyla) yarın gideceğim benim 2 kardeşim var ben en büyükleriyim ortancamiz Jungkook 17 yaşında ve en küçüğümüz Jimin 16 yaşında Kim soyadını taşıyoruz. Babam ve Annem yaşıyor. Bir tane kuzenimiz var Anne tarafından o baba tarafını söylemedim çünkü kendileriyle aram iyi değil . Bu arada kız kuzenimiz Yuna 17 yaşında yeni doğan bir kardeşi var ikiside çok tatlı.
...
Tamam hikayeye geri dönelim Jungkook geldi ve "abi gelsene Jiminle korku filmi izleyecez."
Bende bunu kabul ettim 2 dakika beklemelerini söyledim gittim yüzümü yıkadım ve Jungkook'un odası Jimin ile birleşikti odalarına geldim Jimin hemen "hosgeldin" dedi ailemiz çok disiplinli büyük olan ayakta karşılanır kadın fark etmeden (ayni muameleyi görür) . Jungkook Saygı merasimi bittiyse flimi acıyorum dedi. Ben böyle filmlerden korkmuyordum biz Jimin 9 yaşına girdikten sonra her hafta böyle bir etkinlik yapıyorduk . Ailemizden ayrı eve girdiğimiz için sıkıntı olmuyor kesintisiz izleyebiliyorduk. Küçükken çok korkardık artık korkmuyorduk hatta hoşumuza gidiyordu korku sahnelerini puanliyorduk.Flimi bitirdiğimde Jimin beğenmemiş gibi gözüküyordu Jungkook çok bir şey anlamış gibi gözüküyordu flimin ortasında ölen kıza ne oldu diye sorduğundan anlaşmıştık sorduğunda Jiminle beraber Jungkook'a 2 dakika boyunca salakmış gibi baktık. Sonra biraz sohbet edip yataklarimiza geçip uyuduk uyumadan önce yarının iyi ve sıkıcı geçmemesi için dua etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taennie- GIZLI ASK
RomanceÜniversitenin ilk günü okula giderken gördüğü kıza aşık olan Tae'nin o kızla olan iliskisi