Tanışma

96 1 0
                                    

Sabah uyandığımda rutin tost yapmak zamanım gelmişti her zamanki gibi her şeyi hazırlayıp Jimin ile Jungkook'u uyandırdım onlar yüzünü yıkadılar bense gidip sofrayı hazırladım dünkü Jiminden eser yoktu. "Dün Rosé ile plan yaptık kahve içmeye gidecegiz haberleşiriz " dedi Jungkook yemekten konusamiyordu... Dünkü gibi bugünde otobüse yürüyorum  aynı saatte gene o kızla karşılaştım beraber otobüsü bekliyorduk otobüs gelince binip Üniversiteye doğru yol almaya başladık
burnuma çok hoş bir koku geliyordu sonra o kızdan geldiğini anladım inince ona ismini sordum bana gülümseyip Jennie dedi ve benimkini sordu. Bende Taehyung ama Tae ya da V diyebilirsin dedim yürümeye başladık . Sınıfa geldik ve sıramıza oturduk . Ders başlamıştı Jennie'ye bakıp duruyorum sanırım ondan hoşlanıyorum ilk görüşte aşk bu olsa gerek.

TENEFFUSTE

Suga'yla dışarı çıkıyordum kapıdan çıktık bahçeye doğru yürüyorduk bahçede Bi köşeye geçip konuşurken bizim sınıftan ismini bilmediğim biri geldi bizimle tanışmak istediğini söyledi sarı, uzun saçlı baba tarafı kuzenime benzeyen biriydi bizde onayladık ve ismimizi söyledik o da kendisinin ismini soyledi ismi "Felix" miş . Okulun 2 gününde çok yakın iki arkadaşım vardı bu iyiydi yalnız değildim sohbet etmeye başladık Felix'in hoşlandığı biri varmış ama bize ismini söylemedi sevgili olurlarsa soyleyecekmis çok bozulmadı ben daha kimseden hoşlandığımı söylemedim.

DERSLER BITER OGLE ARASI OLUR

Felix Suga ve Ben bir köşeye geçip yemek yemeye başladık konuşuyorduk Jennie ise Ryunjin ile takiliyordu Jennie bana Ryunjinden bahsetmişti. Suga'da hoşlandığı birinin olduğunu söylemişti
Suga kelimesini bitirir bitirmez Jennie ve Ryunjinin yanına bir kız geldi Jennie'ye benziyordu ama değildi .

OKUL SONRASI

Jennie ile çıkışta konuşuyorduk bana o yeni arkadaşından bahset ismi Naeyon'mus bende ona Felix'den bahsettim sabahki parfumun korkusu gitmemişti bu parfüm ona aşık ediyordu. sonra bana dün onun çalıştığını gördüğüm yere gelip gelmeyeceğini sordu bende geleceğim anlamında onayladım gülümsemişti. Otobüs durağa gelince inip vedalaşıp ayrıldık eve doğru yürüyordum Kapıyı çaldım ve evdekilerle selamlastik belli ki açlardi onlara bir şey yapmam gerekiyordu dolapta noodle olduğunu hatırlayıp hazırladım ve onları çağırdım. Yemeği yerken Jungkook sessizliği bozdu olmuştu.  "Abi, biliyor musun bugün biri bana sevgili olmayı teklif etti bende evet dedim " "ismi neydi diye sordum" "Lisa"
Diyerek cevap verdi onun adına mutlu olmuştum Jimin yiyip hemen ben çıkıyorum dedi başka Bir yere gitse  nereye hemen öyle diyip onu lafa tutar sinir ederdim ama ailede kız arkadaşı olan  onun sanki bir kardeşi varmış canına onemserdi evdeki tüm üyelerde buna uyar. Jimin evden çıkınca Jungkook benimde gitmem lazım akşam gelirim evde takıl sen arkadaşlarını ya da kız arkadaşını cagirabilirsin.
Evden çıktım

Bu şekilde giyinmistim yolda yürüyordum Kahveye gelmiştim içerisi baya doluydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şekilde giyinmistim yolda yürüyordum Kahveye gelmiştim içerisi baya doluydu

Taennie-   GIZLI ASK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin