Okulun Ilk Gunu

164 4 0
                                    

Sabah uyanmıştım Jimin ve Jungkook uyuyordu onlara tost yapmak için hazırlanıyorum saat 5:48 di tostlarini hazırladım ve formamı giyip çantamı topladım okulun ilk günü olduğundan çok hafifti çanta.

Daha sonra Jimin ile Jungkook'u uyandırdım onlar ellerini ve yüzlerini yıkamaya giderlerken ben mutfağa yöneldim ben oturdum Jimin hala uyku sersemiydi suskundu genelde kız arkadaşı hakkında konuşurdu Jungkookla benim kız arkadaşlarımız olsabile çok görünmüyorduk. Jungkook oturdu ilk ısırığı alıp çiğnerken gözleri kaydı çok beğendiği belliydi ve sessizliği bozdu:
"Abi tostlarini çok özlemişim eline sağlık." Rica ederim diyip sırıtmıştım Jimin Jungkook'un sözünden sonra onaylama anlamında başını aşağı yukarı sallamıştı.

Daha sonra saat 9:00 da kapinin önüne sıra olmuştuk kapıyı açtım yavaşça Jungkook ve Jimin dışarı çıktılar sakince ayakkabılarını giyip beni bekliyorlardı çıkıp bende ayakkabılarımı giydim Jimin ile Jungkook okula yürüyerek bense otobüse binerek gidiyordum onlar yürüdü bense durakta bekledim ben beklerken oturaga oturdum ve telefonumla uğraşırken yanıma birinin oturduğunu fark ettim . Kafamı çevirip baktığımda Kahverengi ipek saçlı tatlı yüzlü cok guzel benim yaşlarımda bir kız oturdu 1 dakika bekledikten sonra ikimizde üniversiteye giden otobüse bindik otobüste 2 yer kalmıştı onun oturmasını istedim itiraz etmeden oturdu ve ben ayakta yolculuk ettim üniversiteye geldiğimizde ikimizde indik
Onunda burada inmesine şaşırmıştım sonra ikimizde bize telefondan gönderilen mesajda sınıfım yaziyordu ikimizin aynı anda telefona bakması beni şaşırmıştı ve ikimizde aynı yöne aynı anda yöneldik aynı katlara çıkıp aynı sınıfa girdik ve sadece 1 sıra kalmasida tesadüf mü bilmiyorum sanki birileri sözleşmiş ve bizi illa yan yana yapmak için ayarlamış gibiydi sonra ders başladı okulu sevmediğimi söylemiştim sıkılmıştım sıkıntıdan kalemimin desenlerinin kenarlarını saydım ama sonra kafam karıştı. Sonra o kız bana, "saatin var mı " diye sordu sesi buyuleyiciydi çok güzeldi saatime bakıp öğle arasına 5 dakika var dediğimde sırıtıp teşekkür etmisti ismini soramadım utandım.

ÖĞLE ARASI

1 saatlik bir öğle aramız vardı. Sosyalleşmem gerekiyordu bir ya da 2 yakın arkadaşım olsa bana yeterdi ileride yalnız oturan birini gördüm ve gidip "Merhaba tanışalım mı diye sordum " bana bakıp "Merhaba ben Suga" "Merhaba ben Taehyung ama genelde bana Tae ya da V derler " "Tamam Tae, Tae desem fark eder mi ?" "Hayır " diyerek cevap verdim Suga bana samimi davrandı sanki 2,3 yıllık kankasi gibi davraniyordu.

Derse girerken o Güzel kız önümüzdeydi Bi kızla konuşuyordu . Suga konuştuğu kızı bana işaret ederek çok güzel olduğunu söyledi bende onayladım sıraya geçtik herkes aynı yerindeydi hoca : "bir süre sıralar aynı kalacak " dediğinde o kadar sevinmiştim ki
Anlatamam. Kıza bana bakıp gülümsedi ama bu gülümsemesi çok içtendi ben bile onun gülümsemesine dayanamayıp gülümsemiştim sonra derse devam etmiştik bu sefer ders bitsin istemiyordum hep onun yanında kalmak istiyordum . Ders bitince Suga beni bekliyordu yanına geldim birbirimize numaralarimizi vermiştik adreslerimizde Suga'ya kardeşlerimden bahsettim ben anlatırken o gülüyordu gülüşü Güzel kızınızın kine benziyordu
Sonra zil çaldı ve bir ders daha kalanı zaten sıkıcıydı ama eskisinden daha hoş bir sıkıcı son zil çaldığında Suga ile yolumuz ayrılıyordu. Eve giderken Güzel kızda yanıma oturdu bu sefer aynı yerde indik ve Eve doğru yürüdüm evi buraya yakin olmalıydı.
EVE GELIR

Eve gelmiştim kapıyı çaldım Jimin kapıyı açtı hosgeldin abi diyerek beni karşıladı Jungkook da gelip hosgeldin dedi bende karşılık verdim hosbulduk diyerek siz yemek yediniz mi diyince hayır ama aç değiliz dediler bende acikirsaniz söylersiniz dedim yorulmuştum yatağıma uzandım o kız aklımdan çıkmıyordu. Sonra canım kahve içmek istedi dolaplara baktım yoktu aklıma geldi bizi durağın ilerisinde kahveci olduğu aklıma geldi Jimin ile Jungkook'a haber verip çıktım yürümeye başladım kahveye gelmiştim bir masaya oturdum ve hiç beklemiyordum ki gene o güzel kız önüme çıkmıştı beni görünce biraz bakıp yanıma gelip ne istersiniz diye sordu favorimi sipariş etmiştim güzel kız anladığım kadarıyla burada ise girmişti ve bana kahveyi getirdikten sonra sordu bizimle çalışmak ister misiniz diye evde para sıkıntım yoktu babam zengindi ama ben katılmak istedim patronlarına yarın görüşmem gerekiyormuş. Kahvemi içince hesabı ödeyip çıktım. Her yerde karşıma çıkıyordum tam gelirken telefonuma Bi bildirim geldi baktım Jimin bana mesaj atmıştı: "Abi evde ekmek, kahve ve noodle bitmiş dedi yolumun üstünde A101(espri olsun diye) vardı girip isteklerini aldım eve gidiyordum geldim ve kapıyı çalıp içeri girdim . İçerisi aynıydı aldıklarımı yerleştirip ders çalışmaya odama gittim .
Ders çalışırken bile o aklımdan çıkmıyordu ve onunla tanışmam gerektiğini anlamıştım. Akşam kitaplarımı çantama koyup uyudum

Taennie-   GIZLI ASK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin