(3.bölüm)Bu ses çok tanıdık?

13 2 3
                                    

Evett diğer bölüm Flashback (geçmiş) tarzı bir şey olucak haber vereyim dedimm<33(yazar2)

Hadi hikâyeye geçelimm

Murky'den
Night ile birbirimize korku dolu gözlerle bakıyorduk korumalar yoktu ve tek ikimiz vardık, Night ve ben.
Night- Neyi bekliyoruz?
Murky-Beni.
Night-Neyse hadi çıkalım bakalım.
Murky-Dur!
Night-Ne??
Murky-Yanımıza herhangi bir şeye karşı korunmak için malzeme almadıkk.
Night-He tamam bende bişey oldu sandım babamların odasında vardı galiba bir kaç şey.
Murky-Evet, ben öyle hatırlıyorum.
--------------
Night ile yanımıza birer tane sil@h, Bayıl₺ıcı iğn€ aldık ve hazırdık.

Tam çatıya doğru ilk adımımızı atacakken bir mesaj daha geldi.
Murky- E yeter artık b@ku çıktı.
Night-Katılıyorum bencede b@ku çıktı.

Ve mesaja baktık.
Bilinmeyen kişi- E hadi artık yoksa gelmiyor musunuz? Korktunuz mu? bebeğim benden korkmanıza gerek yok;)

Murky ve Night aynı anda
Geliyoru-
Derken sözlerini kesen şey yine adım sesleriydi.

ARTIK GİDECEĞİZ.

Neden bilmiyorum ama midem bulanıyordu korkudan değildi.
---------
Night ile hiç konuşmadan çatı katına geldik.
Night-E bizi karşılamadı kapıdaa:(
;)
Murky-Çok ayıp ettin bilinmeyen kişi:( 
;)

Biraz zorda olsa girdik ve arkamızdan 2 kişinin sesi geldi bunlar çok tanıdık seslerdi...

Bilinmeyen kişiler-Merhaba kızlar sizinle yeniden tanışmak ne Hoş ve Güzel bir duygu:))

'İçimden 1 salisede binlerce küfür saydırdım..'

Ve Night ile tam arkamıza dönüp onlara iğne batıracakken hareket edemememiz için bizi arkadan sardılar ve ağzımızı bir bez parçasıyla kapattılar hemen Night'a baktım bayılmışdı Tam onun yanına gidecekken bende yere yığıldım sonrası ise karanlık...〰️
-----------
Gözlerimi açtığımda yatağa bağlı elimi görünce ufak çaplı bir şok yaşadım Night neredeydi ve ben neredeydim. Geçmişi hatırlayınca dank etti... Kaçırılmışdık... hemen yatakta doğruldum ama pek net göremiyordum, gözlerim feci kaşınıyordu. Kahretsin alerjim...
----------
Night'dan
Uyandığımda pis bir odada yatağa elim bağlanmıştı
ikizim neredeydi?
Murky neredeydi?
ben neredeydim?
burası neresiydi?
Biraz bekledikten sonra aklıma dün akşam geldi olaylar film şeridi gibi sıralanıp aklıma geldi. Ohh, Kahretsin. Kaçırıldık.

Evett bu hikayede bitti 4. Bölümü en kısa zamanda yayınlayacağız!!✨️💅 aşkolarr!!

(Death Play)👁️‍🗨️🕸️

👁️‍🗨️- Death Play -🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin