2/ ..bu nasıl olur?

18 3 1
                                    

*Murky'den*
Earl!
Bir dakika bu nasıl olur... anne?
Babam Night ve ben hepimiz anneme bakıyorduk. Annem oldukça rahat ve sakindi fakat birkaç dakika sonra babam bize oldukça kızgın ve sesli bir şekilde bağırdı.
Earl-KIZLAR ELİMDEN BİR KAZA ÇIKMADAN HEMEN ODANIZA ÇIKIN!
Night ile biraz titremiştik. Ve merdivenlere yöneldik.
Night- Ne oluyor bu evde anlayamıyorum gerçekten.
Murky- Annem çok sakindi genelde stresli bir kadın bende anlayamıyoru-
Earl- SİZE ODANIZA ÇIKIN DEDİM!!
İkizim ile birlikte odalarımıza ayrıldık.
Yan odamdan kırılma sesleri geliyordu galiba Night da sinirliydi. Night sinirlenince bir şeyleri kırıp döker, tirnagini, dudagini yer veya sinirden gozleri dolar, aglar ve hep kendine vurur ve eli bacagi titremeye baslar. Ben ise kendimi ya tırnaklarım dudağımı ve tırnağımı yer ve ağlamamaya çalışırım boğazım düğümlenir ya da yara izi bırakırım ama şuan o kadar sinirli değildim odamda bir bacağımı sallayarak yatakta oturuyordum, aşağıdan sesler geliyordu. Annemle babamın bağrışma sesleri. Çok bunalmıştım. Hemen duşa girip Night'ın yanına gidecektim.
--------
Kapıyı tıklatmadan içeri daldım.
Oda düşündüğüm kadar dağınık değildi sadece bir bardak kırılmış ve kitapların sayfaları yırtılmıştı. (y1: kitaplarimmm🥺)
Night banyodaydı sanırım o da bunalıp banyoya girdi Night'ın çıkmasını beklerken aklıma fikir geldi evin çatı katını dolanacaktık. Bence eğlenceli çünkü bizim evden çok garip şeyler çıkabiliyordu.
----------
Night banyodan çıktı.
Çok şirin ve komik görünüyordu çünkü saçını taramış ve kabarmıştı.
Night'a planımı anlattım ve kabul etti ama önce biraz uyuyacağız. Tam uykuya dalacakken aşağıdan bir ses geldi. Annemin sesiydi bu. Night'la apar topar odadan dışarı attık kendimizi merdivenin yanındaki korkuluklara yaslanmış korku dolu gözlerle onları izliyorduk. Annemleri.
Madison(annemiz)- EARL ARTIK SAÇMALAMAYA BAŞLADIN! BİLİYORSUN YURTDIŞINA NEDEN GİTTİGİMİ, PESİME ONLARCA ADAM TAKIYORSUN! SENİ BU ŞARTLAR ALTINDAN NASIL ALDATABİLİRİM BANA SÖYLE!?

Earl(babamız)- HA BU ŞARTLAR OLMASA ALDATACAKTIN YANİ ÖYLE Mİ SENİ BAZEN ANLAYAMIYORUM HATTA HİÇ ANLAMIYORUM MADİSON!

Madison- Ben seni ALDATMADIM EARL! neden beni anlamıyorsun?

Earl- Aldatsanda aldatmasand-

Madison-Ne?...

*Murky'den*
Babam Night ile bize kızgın ve ilginç bir bakış atarak kapıyı çarpıp çıktı.
Annem ise babamla olan odalarına girdi ve odada 40 tur atıp odayı dağıtıp önemli malzemelerini toplayıp çıktı.
Sonrası ise sessiz.
Night ile birbirimize bakıp bahçeyi gören terasa çıktık.
Hizmetçi bugün izinliydi o yüzden ev sessizdi.
Genelde hizmetçi neşeli bir kadındır.

Terasa çıkıp bahçeye baktığımızda annem yeni arabasına binmişti. Babam ise biraz bahçeyi turladı ve korumalara bir şeyler fısıldadıktan sonra eve bakıp evin sınırlarından dışarı çıktı.

Bahçede ev gibi sessizdi.
Night hafif gözü dolu bir şekilde koşarak odasına çıktı o sulugöz biri değil ama anne ve babamızın kavga etmesinden nefret ediyor, hiç sevmiyor kavga etmelerini onun yanına gitmedim birazcık kendi kafasınca takılsın, canım ikizim.
--------
Ben mutfağa inip bir şeyler atıştırdım ve Night'ın en sevdiği çikolatayı cipsi ve soğuk bir kahve hazırlayıp kapısının önüne koydum ve mesaj attım. Birkaç dakika sonra bunu görmüş olacak ki koşarak gelip bana sarıldı, biraz gülüştükten sonra bir film seçtim ve cipsleri alıp korku filmi izledik güzeldi.
Film bittikten sonra çatıdan bir ses geldi, ardından ise cep telefonumdan. Mesaj ise şöyleydi;
Bilinmeyen kişi - Bebeğim seni yukarıda bekliyorum;)
Ve aynı mesaj Night'a da gelmişti aynı anda birbirimize baktık ve bir mesaj daha
Bilinmeyen kişi- HADİ AMAA AĞAÇ OLDUMM:((

...

Yazar2;
Okuduğunuz için teşekkürler beybilerr

Yazar1;
Hikayemiz güzel gidiyor. Umarım beğenirsiniz. Bu bölümü Yazar2 yazdı. Fakat ben bir yere kendimde olan seyleri Night'a ekledim.

Hikaye hakkinda goruslerinizi belirtmeyi unutmayin
Vote atmayi ve yorum atmayi da unutmayin

(Death Play)👁️‍🗨️🕸️

👁️‍🗨️- Death Play -🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin