İlk Tenten sonra İno En son Hastaneye giden ikili en son akademiye gider.Naruto Oğlu Borutoyu almaya gitmiştir.Boruto babasının yanında kendisini görünce küçük Naruto'ya saldırır.
(Boruto) Babaaaa! O ben Değilim dattebasee!
(Küçük Naruto) Boruto babana nasıl böyle davranıyorsun !
der ve kafasına yumruk atar.Boruto çok kızar ve Kage bunshin yapar ancak amele sümüğü gibi bir şey olur.Boruto çok kızar.Silah torbasından kan tüpü çıkarır.Parmağına Sürer.Bir parşömeni açar
(Boruto) Kuchiyose No Jutsu !
Her yer sallanır.Demek ki 7.Hokage Naruto Oğluna Kuchiyose No Jutsu yu öğretmiş.
(Gamabunta) Heey Bacaksız ! Ne var ?
(Boruto) Şu çocuk beni kopyalamış ez onu !
Gamabunta Naruto'ya sıçrar.Naruto Hemen Kuchiyose no Jutsu yapar.Gamabunta ateş gibi Düşerken Naruto da ona sıçrar. 7.Hokage Naruto 4 Hiraishin kunaisini çıkarır.2'sinde tuziyose no Jutsu vardır ikisinde ışınlama Mührü vardır.Tuziyose Mührü Gamabuntaları geri yollar.Naruto ve Boruto 60 derece suya Düşerken Naruto suda kalmayı başarır.Ancak Boruto düşer çünkü daha Tekniği bilmiyordur.
(Naruto) Bakareoo kıhıkıhıhık
Boruto Naruto'yu bacağından çeker Naruto'da düşer.7.Hokage Naruto gelir. 2sinide çıkarır sonra Kurulanırlar. Yedinci Hokage Naruto bakıp sıkılır ve Rasengan yapar ve rüzgar çıkınca her ikisinde Kurulanırlar.Naruto ve Boruto tanışır.Az önceki iki yaramaz Bacaksız şimdi sıkı fıkı kanka olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto'nun Günleri
FanfictionNaruto Tobirama Senju'nun "Yasak Teknik"parşomeniyle oynarken geleceğine gider ve bir takım eğlenceli olaylar olur.ARDINDAN EĞLENCELİ GÜNLER GELİR