Naruto ve Sakura köyde dolaşırlar.Aniden Hokage binasının yakınlarında patlama olur.2'li koşarak olayın yakınına gider ancak olay yerine Rıza baba ve Mesut komiserler önceden varmıştır.Naruto ve Sakura geri dönüp antrenmana giderler.
(Naruto) Şu Konoha Polis Teşkilatının kaldırılması kötü oldu bu adamlar çok garip.
(Sakura) Ayol valla sana katılıyom gıı şu bere takan Mesut varya onun köpeği Akamaruya tecavüz ediyomuş.Shino görmüş oda videoya almış Kiba'yı tehdit ediyo.
(Naruto) Sende geçen Sasukeye webcamda twerk yapıyomuşsun ?
Sakura kızarır bir şey diyemez yumruklarını sıkar.Ve koşarak geneleve gider.Genelevin mamisi Hinata'ya Narutonun çoğu olayı bildiğini anlatırken evi polisler basar.Rıza baba ve Hüsnü üst kata gidip kızları çıkarır.Mesutla garip de salondaki kızları araca bindirir.Sakura ve Hinata orasının sık giden müşterisi Kakashi ve Ebisu'da gözaltına alınır.Sakurayı ziyarete giden Naruto ona kıs kıs gülüp durur.
(Sakura)Demek o casus sendin ha ? Vay kürt seni bittin sen.
(Naruto) En az 20 yıl yatarsın ama tahtalara indirim yapılacağını sanmam.
(Bekçi) Sakura-San kefaletiniz ödendi çıkabilirsiniz.
Sakura,Naruto'ya sörprayz madhafake bakışı atıp çıkar.Çıktıktan sonra dışarıda Tsunade-Baachan Sakurayı karşılar.Demekki kefaleti o ödedi.
(Naruto) Baachan oldumu şimdi yakıştıramadım size.
(Tsunade) Size mi ? Ben tek kişiyim.
(Naruto) O memciklerle 3 olur gardaşşş
(Tsunade) Kaçmaya başla.
(Naruto) Rıza baba napıyo bu arada ?
(Tsunade) Ne ?
(NARUTO) Onla yattığını tüm Konoha biliyo be !
(Yoldan geçen akademi öğrencisi) Tsunade abla Rıza babayla cukka cukka mı yaptın ?
(Tsunade) Seeeenn Bittin Amık Kürdü !
(Naruto) Hewal Mod Açıl ! Çoklu ALLAHUAKBAAARRR TARAMALI VURUŞUUUU !
(Tsunade) Yere vurup taş çıkaran Amık jutsusuuuuOrtaya çıkan Patlama sonucu Naruto ve Tsunade birleşip Efsanevi SharinneByaTenseigan gözlü 10 Kuyruklu gücünde Rikodou modlu MR.Dj Gangsta Songul-Sama ortaya çıkar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto'nun Günleri
FanfictionNaruto Tobirama Senju'nun "Yasak Teknik"parşomeniyle oynarken geleceğine gider ve bir takım eğlenceli olaylar olur.ARDINDAN EĞLENCELİ GÜNLER GELİR