ÇIĞLIK

151 7 2
                                    

(???) Aaaaaaaaaaa !!! O...O benim yatağım seni aptaaaal !! Hakke rokujuyonshou !
(Naruto) Aaaaaah Neji sen misinnn ?
(Himawari) Seni aptal Boruto kendi yatağında uyusana !!
(Boruto) Ben kendi yatağımdayım dattebasee !
(Himawari) Haa.Ne.Aa.Se-sen i-iki tan-tane AAAAAAAAA !!!
(Hinata) Çocuklar ne oldu sabah sabah Çığlık Bağırış ? Himawari hoş geldin
Hinata olayı anlar ve olayı Himawari'ye anlattı.Sarada,İnojin ve Boruto'dan Oluşan takım 1 haftalığına Himawari, Boruto ve Naruto'dan oluşacaktı.Hokage Naruto Takıma güvenip S RANK bir görev seçti.Görev Orochimaru'nun eski deney Laboratuvarında Ki tutsakları kurtaracaktık.Sığınağa vardık.
(Himawari) Durun ! Baba senin Hiraishin kunaini engelleyecek bi Mühür var.Yol sırf TUZAK !! Yanıma gelin.
Takım Himawari'nin yanında durur.
(Himawari) Hakke Roku Junshin Trigram !
Himawari yarım hava küre yapıp etrafımızı sarar fırlatılan oklardan kolayca kurtularak karşıya geçtik.Yürürken Boruto tuzağa bastı.Her yerden Poison Zehri Gaz olarak çıkmaya başladı.
(Naruto/Boruto) Bu işi bize bırakın. Hoaaaaaa Fuuton:Rasen Shuriken !!
Küçük bir RasenShuriken olsada Naruto ve Boruto RasenShurikenleri birleştirir.
(Boruto) Baba,Himawari arkamızdan koşun !
Naruto ve Boruto karşı koridora koşar ve zehirli gazdan etkilenmezler.Odaya varınca tutsakları Hokage Naruto'nun yardımıyla çıkarırlar.Akşam kutlama yaparlar.Naruto Boruto'yla uyur.Yorgan kavgası olur.Bi yorganı Naruto çeker bi yorganı Boruto çeker sonra ikiside düşer.Naruto'nun son iki günü kalır.Sabah Hokage Naruto'nun GoKAGE toplantısı vardır.Naruto ve Hokage Naruto toplantıya katılır çünki ikiside aynı kişi sebebiyle şartmış.Naruto'yada Hokage elbisesi dikilir.Toplantı akşam 6'da biter.Naruto çakra toplamak için meditasyon yapar.Son günü Hüzünlü olur.
(Naruto) Boruto seni özleyeceğim.10 yıl sonra Görüşürüz minna.
(Boruto) Bende seni özleyeceğim BABA.*ağlar*
(Naruto) Hou Hou Time Technic Down !

Naruto'nun  GünleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin