Di rumah BTS
Mereka baru sampai di rumah dan di ikuti exo sekali.jihyo turun dari kereta sehun mengangkat jihyo dengan gaya bridal style untuk masuk ke rumah.
"kyaa!! oppa!!"terjerit kecil jihyo bila sehun mengangkat gaya gitu masuk ke dalam rumah.Abangnya hanya tersenyum melihat adiknya gembira begitu juga exo tersenyum lihat kawannya happy seperti sedia kala.Setelah mereka masuk ke dalam rumah datang 5 orang pembantu perempuan.
"selamat pulang"kata pembantu tu membuat mereka terkejut kecuali bts.sehun yang terkejut tu mula menurun kan jihyo.jihyo pun terkejut jugak tetiba ada orang dalam rumah.
"ahh..kenalkan ni semua family saya"kata rap monster ke mereka semua.pembantu tersebut hanya menunduk sedikit kepala.
"okay seperti mana yang saya cakap..yang kecik comel tu..itu saeng kami yang upah untuk korang jaga bila di rumah"terang rap monster menunjukkan adiknya jihyo.
"haii..jihyo imnida"kata jihyo senyum manis ke arah pembantu tersebut.
"psstt..jimin..boleh percaya ke ni?"tanya kai bersebelahan dengan jimin.
"nae..wae?tak percaya ke?"tanya jimin balii ke kai.kai mengeleng kepala sikap jujurnya terserlah.
"hyung..dia orang ni boleh percaya ke?"tanya sehun terserlah kerisauab terpancar.Maklum la dia risaukan isteri yang sedang mengandung.takut akan berlaku lagi nanti.
"haha..okay hyung faham korang risau..okay hyung kenal kan depan ni leader dari pembantu ni..namanya miyoto"kata rap monster menerang ke mereka.
"ehhh..orang jepun laa"kata chanyeol teruja melihatnya.
"miyoto ni bekas ahli kumpulan judo di jepun..dia juara bertanding dalam setiap negara tetapi dia juga di upah sebagai ketua ahli pasukan gerak tempur tanpa senjata"
"yeke ni..boleh test tak?"tanya bakehyun tampil ke depan.
"well persilakan"kata rapmonster berundur ke belakang.
Baekhyun mula bersedia untuk berlawan dengan miyoto.Dalam sedia baekhyun cuba cari apa kelemahan si perempuan ni.Baekhyun bergerak dulu untuk menumbuknya manakala miyoto mengelak dan cuba menepis tangkasannya.
"hmmm..hebat jugak"kata jihyo suka tengok perlawanan.sehun senyum saja melihat jihyo perangai seperti.memang itu la perangai bini nya yang lain pada yang lain.dia memeluk pinggang isterinya tarik rapat dengannya.
"saeng~"panggil jungkook mendayu-dayu.jihyo memandang ne arah jungkook.
"nae oppa?waeyo?"
"jom kita keluar sekejap..jejalan dekat luar"ajak jungkook tu membuat senyum happy.
"yeobo~"
"nae..wae chagi?"tanya sehun setelah suara jihyo manja mendayu-dayu.jihyo senyum manis je lalu mencium pipi sehun.
"chagi nak jejalan keluar dengan kookie oppa boleh?"tanya jihyo mebuat sehun gelak kecil.dia memeluk jihyo erat lalu mencium di telinga jihyo membuat jihyo ketawa kecil geli.
"yaa oppa"marah jihyo manja.malu risau abangnya nampak nanti ada saja abangnya bahan dia.sehun ketawa lalu mencium dahi jihyo.
"pergilaa"kata sehun melepaskan pelukan lalu jihyo senyum pergi ke jungkook.
sehun memberi isyarat hati-hati.jungkook mengangguk saja.sehun kembali melihat pertarungan sengit dari xiumin pulak.tadi baekhyun kalah kekecewaan melanda malu dengan awek cun.
"wahhh..lama tak jejalan dengan oppa"kata jihyo ke jungkook yang senyum saja tengoknya.
"saeng nak berjalan dekat mana?oppa ikut je"kata jungkook menghidupkan enjin kereta nya.jihyo sudah masuk ke dalam memikir destinasi di mana.
YOU ARE READING
My Brother is Kingka 2
Randomsambungan dari cerita yg pertama..cerita dia kali ni jihyo dah kahwin dengan sehun dan bakal menimang anak...akan tetapi munculnya orang ketiga membuat jihyo hampir gugur kandungannya..