Jihyo sedang menyusukan bayi yang kehausan setelah siap dia meletak kembali ke katil khas bayi.Dia senyum melihat anaknya yang kembar dua orang ni.
"Jihyo?"muncul cathy dengan camelia membawa air minum petang.jihyi senyum lalu gerak ke meja tea yang di sediakan.
"Jihyo nak baring dekat bilik ke?"tanya lily dengan manja sekali.Jihyo mengeleng kepala saja tanda tidak mahu ke bilik.
"Kalau penat bagitau..nanti kami panggil sehun..sebab sehun ada pesan tadi..sebelum dia keluar kejap tadi"kata lily tu membuat jihyi mengangguk saja.
"I'm sorry jihyo"kata cathy memandang jihyo dengan perasaan sedih.jihyo terkejut melihatnya.
"Wae cathy?"tanya jihyo memegang tangan cathy.cathy memegang tangan jihyo.
"Kami sekeluarga dah anggap jihyo adik yang paling kecil dalam keluarga..tak sangka jihyo menanggung selama ni"kata cathy sebak apabila abangnya semua cerita kan permulaan detik mereka kenal.
"Saya biasa macam ni cathy..waktu tu saya selalu terfikir..takda ke orang sayangkan saya..memang hidup saya di buli,di pukul,di malukan"kata jihyo senyum pahit saja.lily bangun duduk sebelah jihyo dan memeluk lengan jihyo.
"Jihyo jangan sedih..sekarang jihyo dah ada kami"kata lily sedikit ceria tu membuat jihyo senyum gembira.Mood nya yang sedih terus hilang.
Skip
"Sekarang ni..berita dari jeju mengatakan memang ada satu perniagaan tersorok dan juga penyeludupan dadah"kata jimmy memberi maklumat kepada mereka semua.yang ada sekarang BTS,EXO dan camelia.
"And now?what we want do it?"tanya johnson memeluk tubuh seperti tertanya rancangan seterusnya.
"Serang?"tanya kai tu membuat mereka semua memikir lalu camelia mengeleng kepala.
"No no no..macam ni..hantar aku ke sana serta beberapa orang tak pun v jimin jungkook dengan jhope ikut aku"kata camelia bersuara dari mendiamkan diri menail sesuatu.
"Well..some bodyguard too?"kata johnson setuju cadangan camelia.camelia mengangguk tanda betul.
"Tapi kalau ke sana..identiti kornag mesti terbongkar"sampuk baekhyun pula membuat camelia ketawa kecil.
"But how?"tanya jungkook pula membuat camelia senyum sinis.
"Come on kookie..dorang suka bermain game..so let's play a game"kata camelia menunjuk id kad di palsu kan semua untuk terbang ke jeju.
Skip
Jeju island
"Benda senang kita guna kan id card palsu dari camelia buatkan dan kita palsu kan kanta mata kita juga..jadi kita lebih senang untuk masuk ke dalam semua..tapi ingat berhati-hati..kita memakai kanta mata tak semesti selamay sepenuhnya"kata camelia ke mereka sewaktu perbincangan ke pulau jeju.
"V sebagai suami aku mr.pantheon dan mrs.christine..dan korang sebagai bodyguard kitaorang iaitu Leon,Rom dan vicky..so selamat berjaya"kata camelia menyerah kad identiti palsu.
"Hello sir..id card?"tanya pekerja di situ ke jungkook.jungkook menunjukkan dan mereka mengesan identiti card jungkook dengan selamat.
"Habis kalau kantoi macam mana?"tanya d.o ke camelia pula.
"Apa susah..kita pukul saja..kan senang"kata camelia tu membuat abangnya dua orang mengeleng kepala.
"Kookie..hey kookie"marah camelia seperti memetik jari di depan mata jungkook.jungkook terbangun dari termenung dan melihat jhope dengan jimin mencekak pinggang ke arahnya.
YOU ARE READING
My Brother is Kingka 2
De Todosambungan dari cerita yg pertama..cerita dia kali ni jihyo dah kahwin dengan sehun dan bakal menimang anak...akan tetapi munculnya orang ketiga membuat jihyo hampir gugur kandungannya..