BAB 6

86 7 0
                                    

"jooheon!"

semua staff melihat ke arah suara siapa yang menjerit tadi.ternyata soo jihyo adik master mereka.suzy melihat tu jihyo segera dia menghampiri jihyo begitu juga hyejin.

"master"tunduk suzy dengan hyejin.begitu juga staff di situ yang diam ketakutan.

"jooheon..mari sini"panggil jihyo yang masih berdiri sebelah sekumpulan lelaki mereka tidak kenal.jooheon bergerak ke jihyo sempat dia pandang suzy yang menunjuk muka berlagak saja.

"gwenchanha?"tanya jihyo tu meneliti muka jooheon.jooheon mengangguk saja.

"wae suzy lempang dia?"tanya jihyo tu tidak di jawab hanya tundukkan saja.Jooheon senyum sumbing saja.

"pergi semua masuk bilik..kecuali shownu tunggu di sini"arah jihyo tu membuat yang lain mengangguk terus ke bilik jihyo.

"suzy kenalkan ni shownu..shownu ni suzy"terang jihyo ke suzy membuat shownu senyum saja lalu menghulur tangan.tetapi tak di sambut oleh suzy langsung.hyejin mengyambut huluran tu.jihyo hanya pandang tajam saja ke suzy.

"alright staff..kita ada tetamu terhormat di sini..smoga kamu semua memberi kerjasama kepada mereka..sebab mereka masih menyiasat satu kes sahaja..dan mereka akan duduk di sini selama 2 minggu"terang jihyo tu membuat suzy menjeling tajam saja.

"dan satu lagi..korang tiada hak untuk pukul plus buli mereka..sebab mereka lebih tinggi dari korang..arraseo suzy?"tanya jihyo pulak dengan muka senyum senget saja.

"dan satu lagi..jangan belagak angkuh..ingat..nama korang semua dalam tangan ni"kata jihyo menunjuk ke shownu punya tangan.

"so shownu..sila ambil alih kerja"kata jihyo ke shownu.shownu terus mengangguk lakukan kerjanya.

"awak suzy..jangan sesekali buat macam tu lagi"kata jihyo tu menbuat suzy menjuih saja.tiada adab dengan orang atas saja.jihyo hanya melangkah pergi saja.

"hyejin..masuk bilik saya kejap"pinta jihyo tu membuat hyejin mengngguk lalu mengikut jihyo yang mula masuk bilik.

"shit!nahas kau jihyo"

9.00 a.m

muncul bts masuk ke office.muka mereka semua kelihatan tegang saja dan masuk ke bilik masing-masing.jungkook keluar dari biliknya untuk pergi berjumpa dengan hyejin.

"hye--suzy..hyejin mana?"tanya jungkook menahan amarah saja.suzy melihat tu adalah jungkook lembut saja jadi.

"ohh..kookie oppa..hyejin tadi di panggil oleh jihyo..wae?"tanya suzy mula mengedik.jungkook mengeleng kepala lalu terus pergi gitu sahaja.

"tch!tak layan..takpa"kata suzy senyum sumbing saja.shownu yang meliaht tu hanya senyum mengeleng kepala saja.

TOK TOK TOK

"masuk"

jungkook membuka pintu bilik adiknya ternyata jihyo sedang menyoal hyejin dengan group barunya.

"bruhh~di sini rupanya"kata jungkook tu membuat semua berpandangan sesama sendiri.

"waeyo oppa?"tanya jihyo kepelikan.bgeitu juga yang lain.

"oppa nak jumpa hyejin sekejap boleh?"tanya jugkook tu membuat jihyo mengangguk saja.jungkook memanggil hyejin keluar.

"kajja..masuk ke bilik rap monster"kata jungkoik tu membuat hyejin mula kepelikan.jumpa sorang-sorang besar ni dah kenapa dengan dirinya.ada kesalahan ke?

tok tok tok

"masuk"

jungkook membuka pintu tu ternyata semua master yang di geruninoleh ramai berkumpul di situ.hyejin mengikut jungkook saja dari belakang.berpeluh mula mengalir di mukanya.takut pun ada.

My Brother is Kingka 2Where stories live. Discover now