,,Ty si běž píchat celou třídu mě to je u prdele a já si klidně půjdu hledat někoho, kdo mě bude chtít!" Vrčela jsem a byla ráda, že celá škola je uvnitř budovy. Když jsem se chtěla otočit, tak si mě Kane přidržel u sebe a podíval se mi upřeně do očí.
Můj pohled musel vypadat drsně, jelikož jsem si svým rozhodnutím byla jistá. Kane se začal na mě mračit. ,,Nikoho jiného mít nebudeš!" Tiše mi zavrčel do ucha a já se tomu zasmála. To je teda komedie, on není člověk který mi v tomhle bude rozkazovat. ,,Když budu chtít, najdu si já koho chci. Ty mi v tomhle nebudeš poroučet, já si rozhodnu s kým budu a nebudu, takže se už prober! Nebudu tvoje píchací panna!" Zavrčela jsem naštvaně. Kane mě s tímhle začal už dost srát.
,,Vypadni mi z očí Bennette." Zavrčela jsem a už čekala že to pochopí a odejde. Jenže ten idiot se ke mě naklonil a začal mě líbat. Nějak mi v tu chvíli nedošlo že to je ten hajzl Bennett a já tak nějak začala spolupracovat. Kane mi položil své ruce na boky a držel je pevně, ale ne tolik aby je nerozdrtil.
Když mi došlo s kým vlastně spolupracuji, hned jsem se odtáhla. ,,Jsi parchant!" Vyprskla jsem a vlepila mu facku. Kane vypadal lehce zmaten taky to na mě mohl hrát, když je výborný herec. Ironicky jsem se zasmála. ,,Vypadni si za svými děvkami." Už se mi chtělo odejít pryč, ale zase si mě ten idiot přitáhl k sobě a začal dravě líbat.
*********
Zase mi bylo nanic. I když méně než včera když mě ten hajzl svedl, nevím čím to je. Přišla jsem domů a začala si u sebe v pokoji dělat úkoly co nám dnes žádala učitelka.
,,Sky?" U dveří mého pokoje stala Amelia, moje mladší sestřička, která je moje největší zlatíčko z celé mojí rodiny. ,,Ano kočko?" Zasmála jsem se a otočila se na své herní židli, abych se dívala Lie do obličeje.
Vypadala nervózně, trochu mě bodlo u srdce když se tak tvářila, něco se určitě stalo. Tím si jsem jistá. ,,Asi jsem se do někoho zamilovala. A ne, nedělám si srandu." Pronesla smutně. Tak to fakt ne jestli ji nějaký šmejd ublíží tak ode mě vyslouží kopanec do kulí.
,,Do koho jsi se zamilovala?" Čekala jsem, že mi to ani nebude chtít říct, ale ona si sedla na mou postel. Dobře tak to bude asi dost důležité.
**********************************
Máme novou kapitolu a s ní krásný pokec Sky a Amelie. 🥰 Promiňte, že jsem delší dobu nic nevydala, ale jak je teď podzimní období, tak se mi nic nechce a zadruhé taky jsem zase lehce nemocná, tak k tomu mi to taky nepřispělo. 🥺Mějte krásný víkend zlatíčka 🥰 Mám vás moc ráda 🥰
Jo a chci znovu říct, kdo nečetl první díl o Bee a Ryanovi (rodiče Sky, Amelie a Bena) který se jmenuje Tajemná dívka, tak vám doporučuji si ho přečíst. 🥰 Jelikož tohle je druhá série a na profilu je mám seřazené pod sebou, od první po druhou sérii. ❤️
Tessie
ČTEŠ
Zaslepená láska ☑
RomancePRVNÍ DÍL ZE DRUHÉ SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Čekal jsem že Skyler zavřela okno, ale to se ani za chvíli nestalo. ,,Když ve škole si budou holky myslet že chodíš se mnou, budou žárlit. A kluci tě naopak budou chtít." Doufal jsem že tohle je přesně ta...