,,To jsi neudělala?!" Madison se zasmála a jen přikývla na souhlas, tak tuhle krávu teď řešit nebudu. Odhodil jsem jí dal od sebe a odešel k východu z baru, na zemi jsem si všiml nějaké malé fotky, kterou jsem vzal do rukou a začal si ji prohlížet.
K mému zděšení to byl ultrazvuk a ne jen tak ledajaký, byl to ultrazvuk Skyler a to, co na něm bylo, nebylo jen tak něco. Byla tam totiž malá fazolka. Skyler je se mnou těhotná a ona mi to chtěla určitě jít říct. Teď jenom doufám, že v tu chvíli co viděla, tak mě Madison tak hnusně k tomu ještě před ní políbila neřekla, že půjde na potrat.
**********
,,Lio je doma Sky?" Zeptal jsem se Amelie, která mi otevřela dveře a netvářila se zrovna nadšeně z toho, že mě vidí. ,,Není a neopovažuj se k ní chodit akorát jsi všechno zničil!" Zavrčela na mě hnusně a já její chování nechápal. ,,Můžeš mi alespoň říct, co se stalo?" Zeptal jsem se jí v klidu. ,,Táhni si za Madison a nech mojí sestru, je kvůli tobě akorát v hajzlu, jestli si něco udělá tak ti přísahám, že tě zabiju Bennette!" Zavrčela na mě hnusně a zavřela mi dveře před nosem.
Super, tak teď si o mě budou mojí vinou myslet jen to nejhorší, bože já jsem takový idiot. ,,Hele kdopak si to uráčil přijít. Neříkal jsem, ať Skyler necháš? Ale ty ne, ty jsi prostě chtěl spát. A kam ji to dostalo? Lhala kvůli tobě celé rodině. Ale o to tu teď nejde, ona.. Nic. Neřeknu ti ani slovo, ještě by ses tomu smál, nebo byl rád." Zrovna teď bych nejradši Benovi dal jednu do držky, ale neudělám to, jelikož je to bratr holky, kterou miluji a nehodlám se jí jenom tak vzdát.
,,Bene prosím, řekni mi co se stalo. S Madison jsem nic neměl a svoje city ke Sky jsem si taky uvědomil, hele já vím, že jsem namachrovaný debil, který si nikdy nevážil ničeho a nikoho, že každou holku jsem měl jen na sex, ale teď když jsem trávil čas se Sky.. Skutečně ji miluji. Já vím nemáš mě rád a tohle je pro tebe úžasný pocit, vidět jak trpím, ale vážně chci vědět víc a taky.. Jestli Sky šla na potrat." Povzdechl jsem si, když Ben nic neřekl, otočil jsem se k odchodu. Tohle nemá smysl neřekne mi nic, nenávidí mě.
Sklopil jsem hlavu a nečekal, že by mi Ben ještě něco řekl, ale po chvíli se objevil přede mnou.
**********************************
Jak si myslíte, že to celé dopadne? 🤭🤔❤️Mám vás ráda zlatíčka moje ❤️😘
Tessie
ČTEŠ
Zaslepená láska ☑
RomancePRVNÍ DÍL ZE DRUHÉ SÉRIE NEW LIFE WITH LOVE Čekal jsem že Skyler zavřela okno, ale to se ani za chvíli nestalo. ,,Když ve škole si budou holky myslet že chodíš se mnou, budou žárlit. A kluci tě naopak budou chtít." Doufal jsem že tohle je přesně ta...