İlk Öpücük ♥♥

198 41 16
                                    

Media : CEMRE
Okuyanlar vote verirse çok sevinirimm. İyi okumalarrr ♥♥

Piç bi gülüş yaparak bi ön sıraya oturdu. Ne kadar sinir bi çocuk yaa. 'Evet canım o çocuğum.' Dedi uyuz valla uyuzz!!. 'Hıı cok komiksin' dedim bi an da 'anır o zaman ' dedi ve ben kendimi tutamayıp ayağına tekme attım. Garip bi ses çıkardı,tüm sınıf hoca da dahil bize bakıyordu. 'Anıran benim dimi pardooonn'dedim ve yüzüme sinir bozucu bi gülüş yerleştirdim. Bunak hoca evladım susun dedi şu an arkamdaki sinir bozucu kokoşların (irem damla) benim hakkımda konuştuklarını duyuyorum. Sizene aq diyesim gelse de demedim. Sonunda ders bitti.Cemre 'Canım bi kafeye filan gidelim mi bi şey söylemem lazım' dedi. 'Tamam.' Dedim ne diyceğini merak etmiştim. Halamları arayıp izin aldım,tabiki de izin verdiler. Kafeye girdiğimiz de herkesin bize bakmasndan nefret ediyorum. Hiç mi insan görmediniz ya !. Boş bi masa bulup oturduk. Pasta söyledik ve cemre anlatmaya başladı. 'Hani şu çocuk varya adı neydi ımm...'
'Baha' diye söze atladım.'
'Hı evet o' dedi
'Nolmuş ona ?'
'Sanırım ben o çocuktan hoşlanıyorum.' Duyduklarım karşısında ağzım 5 karış açık kalmıştı. Bu olamazdi onu ben seviyodum ve önce ben gördüm üff tamam önce ben gördümle alakası yok ama olmazzz.
'Neden bahsediyorsunn !!! Sen daha onu tanımıyosun ve aşık olmuş olamazsın bu sadece beğenme olabilir ayrıca...üff neyse yok bişey benim gitmem lazm' dedim ve hışımla ordan çıktım. Gözümden yaşlar geliyodu. En yakın arkadaşım benimle aynı kişiyi seviyo olamazdı. Aslında ben baha'yı sevmediğimi düşünüyodum. Ama böyle bi olayla karşılaşıcağımı bilmiyordm arkamdan cemrenin 'Melis durr noldu ?' Diyisini duyabiliyordun ve daha hızlı koşmaya başladım. Rüzgar ve göz yaşıyla saçlarım yüzüme yapışmıştı. Sonunda bi taksi durdurup eve geldim. Kim bilir cemre ne düşünmüştür. Yaptığımın saçma olup olmadığını bilmiyorum. Ama o an cok sinirlenmiştim ve hâlâ da sinirliyim. Cemre'ye ne açıklama yapıcağımı bilmiyorum. Eve girdiğim an göz yaşlarımı sildim. Halamlara merhaba diyip cok yorgun olduğumu söyledim ve odama çıktım. Anlayışla karşılıycaklarını biliyordum. Odama çıkıp yatağa uzandım. Telefonum çalmaya başladı. Melis arıyordu. Kapattım. Sonra bi daa çaldı bakmadm :/. Sonra bi daha ve bi daha sonunda yeter diyip yerimden kalktım ve ekranda kocaman BAHA yazıyordu. Bu niye arıyoki beni şimdi. Açıp 'Alo' dedim . 'Naber sarı' dedi ve küçük bi kahkaha attı içimden ne kadar sinirlensem de 'Sensin sarı' diye bağırdım. 'Kulaklarım işitebiliyo biliyon dimi ?' Dedi. 'Yok bilmiyom.' Dedim ve sinir olmuştum.'iyi işte öğrenmiş oldun.' Şapşik. 'Tamam kes ne söyliycksen söyle!!' Dedim ve 'birlikte takılalım mı ?' Dedi ne diycektim sevgili mi olmak istiyodu yoksa sadece en iyi arkadaş gibi bişey mi. Kafam karışmıştı ve cevap vermek istemiyordum çünkü yanlış cevap vermekten korkuyordum. Düşünmem lazım diyip suratına kapattım. Gerçekten istiyodum onunla aynı yerde olmayı ama cemre nolcaktı üff onu da kaybetmek istemiyorum kii. Tercih yapmaktan nefret ediyorum. Yatağımda uzanmış boş boş bunları düşünürken kapı çaldı ve içeri halam girdi. 'Canım napıyorsun burda annenleri de aramamışsın hem karnın aç diyil mi senin ?' aaa doğru ben annemleri bayadır aramıyorum. 'Tamam hala ararım annemleri birazdan bugün çok yoruldum ve karnım aç diyil teşekkürler' dedim halam da tamam canım bişey olursa çağır dedi ve çıktı odadan üstümü değiştirip yorganı üstüme çektim tabi bütün bunların üstüne uyuyabilirsem...
******************************
Dıdd dıdd dıııdd
Alarmı icat edenin ben taa... töbest. Alarmı kapattım ve uyumaya çalıştım.10 dk sonra kapı çalmaya başladı rahat yok mu mq. Efendim diye seslendim ve halam meliscim hadi okula geç kalıcaksınn dedi hala içeri girebilirsin dedim.
'Ben bugün okula gitmesem ? kendimi kötü hissediyorum da dedim' yalan söylemek zorundaydum çünkü başka çarem yoktu okula gidemezdim. Halam da 'doktor çağıralım mıı? ' Dedi. ' Yok yok gerek yok ben azcık dinleniyim ' dedim ve halamda fazla üstelemeden odadan çıktı. Yastığıma iyice gömülüp tam uykuya dalıcakken Telefonum çalmaya başladı. Cemre arıyordu. Kapattım ve telefonu tamamen kapattım. Artık uyuyabilirdim.
*******************************
Evdeki bağrışmalarla uykum bölündü ve direk aşağı indim. Kapıda Baha'yla Caner Abi tartışıyolardı. Caner abi baha'nın şimdi gitmesini ben uyanınca gelebilecegini söylüyo ama baha kıtı bunu anlamıyo ve beni görmek için ısrar ediyo arkasında da Cemre. Benim orda olduğumu farkettiklerin de ' tamam Caner abi ben hallediyorum ' dedim ve caner abi tamam dercesine başını salladı. Bahçeye çıktık ve ' Napıyosun sen baha neden eve geliyosun? ' Dedim Cemre değişik bi şekilde bana bakıyodu. ' Seni merak ediyorum ve sana önem veriyorum.' dedi. Ne diyceğimi bilmiyordum. Cemre arkasını dönüp hızlıca koşmaya başladı. Ağladığını düşünüyorum. Baha cemreye bakakaldi ve ben de dayanamayıp arkamı döndüm ve eve doğru koşmaya başladım. Baha 'DURRR!!!' Diye bağırdı. Hangimize demişti ? Ya cemreye dediyse benim durmam iyi olmazdı. Bunları düşünürken yavaşladığımı farkettim ve biri kolumu tuttu. Beni sımsıkı kendine çekti ve öpmeye başlamıştı. Halam evden çıkıp 'MELİSSSS' diye bağırdıı. İşte şimdi boku yedim..

Paramparça HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin