1.

58 6 6
                                    

Reggel későn keltem, így gyorsra vettem a készülődést, hogy sikerüljön legalább a suliba eljutnom. 10 perc alatt kész is voltam, és végre el is indulhattam, csak annyi gond volt, hogy öt percet már igy is késtem. És még beérek...addig többet is fogok késni. De már nem tudok mit tenni, hiszen már elkéstem.
15 perc múlva ada is értem a suliba, és gyorsan szaladtam hogy beérjek órára.
Annyira siettem, hogy nem vettem észre, hogy elöttem van valaki, és beléfutottam.

- B-bocsánat! - kértem bocsánatot. Remélem nem haragszik, tényleg nem akartam beléütközni.
- Tényleg nem akartam. Nagyon sajnálom! - hajoltam meg.

- Tch, büdös kölyök! - csak ennyit hallottam.

Levi szemszöge:

Ma van az első napom az iskolában, matek, fizika, és angol tanárként.
És nem hiszem el, hogy már az első napomon belém futnak, és pont egy büdös kölyök. Na szépen nézünk ki.

- B-bocsánat! - kért bocsánatot. - Tényleg nem akartam. Nagyon sajnálom! - mondta tovább.

-Tch, büdös kölyök! - a kölyök gyorsan elfutott. Ajánlom hogy ne az én osztályomba járjon, mert akkor nem ússza meg büntetés nélkül.

Ami szemszöge:

Gyorsan befutottam az osztályba, majd leültem a helyemre.

- Miért késtél? - kérdezte a padtársam.

- Elaludtam, sajnos... Mondd csak milyen óra lesz? - kérdeztem a lányt. - És hogy nincs még bent a tanár? -néztem körül.

- Matek. Nem is tudtad? Új matektanár jön. És egyben ő lesz az új osztályfőnökünk is.
- magyarázta a lány.

- Tényleg? Én erről miért nem tudtam? Na de mindegy, kiváncsi vagyok arra az új tanárra. - vettem elő az órához szükséges könyveim, majd ajtó nyilásra lettem figyelmes.

- Jó reggelt, kölykök! - szólalt meg a férfi.
Jaj nem már, csak én lehetek ilyen szerencsétlen, hogy az új tanáromba futok bele. Inkább összehúzom magam, hátha nem vesz észre. - gondoltam magamban.

- Nos hát mint tudjátok, szeretett osztályfőnökötök meghalt, Isten nyugasztalja, és a többi.
Én leszek az új osztályfőnök, és egyben, matek, angol és fizika tanarotok is. - mondta a férfi. Én ezt tényleg nem hiszem, több órám lesz vele mint képzeltem.

- Bármi kérdés? - nézett körbe.

- Tanár úr, van barátnője? - kérdezte az egyik osztálytársam.

- Ilyet nem illik kérdezni egy tanártól. De a kérdésedre a valasz, hogy nincs. Más kérdés? Értelmesebb? - nézett körbe.

- Hány éves a tanár úr? - szólalt meg újra a lány.

- Más kérdés? Na rendeben, elmondom mit kell rólam tudni.
Levi Ackerman vagyok, 25 éves.
Nem türöm ha a diákjaim elkésnek, vagy estleg tiszteletlenül viselkednek. Értve vagyok? - nézett körbe egy igenre várva.

- Igen, uram! - mondta egyszerre az agész osztály.

Levi szemszöge:

Észrevettem, hogy az a kölyök is az osztályomba jár. Na szép, most egy kicsit megleckéztetem.

- Most felolvasom a névsort, aki hallja a nevét, álljon fel! Megértettétek, szaros kölykök? - néztem körbe ellent nem türő tekintettel.

- Igen, uram! - mondta egyszerre mindenki. Na szép, legalább beszélni tudnak.

Elkezdtem végig olvasni a névlistát, amin már szinte az összes nevet felolvastam, egyet kivéve. Szóval hát, ő az utolsó a listán.

- Hikari Ami! - mondtam ki a nevét.

Két oldalról Where stories live. Discover now